11 dagen na pregnyl

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Makkie, 26 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    en ik voel me niet zo fit. Dit heb ik eigelijk vanaf vorige week al, maar schoof het maar op de Pregnyl af. Nu moet dat toch wel mijn lijf uit zijn toch? (heb 5000 gehad) Ik heb de hele dag geslagen en vol me onrustig. Hele witte afscheiding (zonder droge stukjes zeg maar) en hele tijd zin in eten. Ook was mijn temp vanmorgen 37,2! Zo hoog is in nog niet geweest!

    Pffff, het zal allemaal wel.... nog 5 dagen tot aan mijn NOD.....
     
  2. vruchtje24

    vruchtje24 VIP lid

    2 jan 2007
    13.018
    413
    83
    Vrouw
    home sweet home
    spannend helaas nog even afwachten. Duim voor je dat het een positieve zw test wordt deze maand!
     
  3. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    dank je! en jij veel klusplezier! Zie dat je vandaag je eisprong hebt, hoop dat jij ook over 2 weken heeeeel gelukkig mag zijn!
     
  4. Elvira

    Elvira VIP lid

    6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hey Makkie,

    Alles goed met je?
    Pregenyl is ongeveer na 10 dagen uit je bloed. Alleen is je tempratuur nu niet betrouwbaar na een behandeling. Het is dan ook beter dat je nu niet temperatuurt, want je kan er niet van op aan.

    Ik hoop dat je over 5 daagjes positief test. Mijn duimen draaien volop voor je.

    Liefs,
    Elvira
     
  5. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    hoi elvira,

    bedankt voor je reactie. Gek dat mijn gyn zei dat ik wel kon gaan tempen? Ze zei dat ik dat moest doen na 9 a 10 dagen, dan zou de pregnyl weg zijn..... vreemd, nu weet ik het ook niet meer! Tis gewoon afwachten!

    ( als ik dan zou tempen en als mijn temp met mijn NOD daalt, dan wordt ik ongesteld, zei ze)
     
  6. hoeveel dagen na die pregnyl prik kan je testen?
     
  7. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Ik denk gewoon 14 dagen na IUI
     
  8. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    Ik heb geen IUI gehad, ik denk dat ik ga testen 14 dagen na mijn ei. Ik zit nu 12 dagen na mijn Pregnyl spuit. Vrijdag nod.
     
  9. bengel

    bengel Niet meer actief

    hoi makkie
    spannend zeg

    ik werd meestal 16 dagen na pregnyl ongesteld, omdat als je de pregnyl zet, je ongeveer 36 uur later pas eisprong hebt (1,5 dag later) en dan 14 dagen erbij ongi wordt, dus mischien dat je beter nog 2 dagen langer kan wachten om teleurstellingen te voorkomen..

    ik duim voor je
     
  10. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    dank je bengel.

    Was ik ook van plan hoor! Donderdag is het 14 dagen na mijn pregnyl, dus vrijdag op zaterdag nod....
     
  11. Tinkerbel80

    Tinkerbel80 Niet meer actief

    Spannend zeg
     

Deel Deze Pagina