Dank jullie wel... we gaan er gewoon weer voor. Heb dinsdag mijn eerste FM maar ga het er wel even met de gyn over hebben waarom het zaad van mijn vriend nog niet is getest. (straks doe ik steeds zo'n moeite voor een ei en blijkt er iets mis te zijn met zijn zaad) Is toch niet raar om hier zelf over te beginnen? liefs kaatje
hebben ze dat nog niet gedaan dan? 1 van de 1e onderzoeken die wij kregen is bloed van mij en zaad van hem ik zou het dan idd gewoon zelf eens voor leggen succes meid
nee hebben ze niet gedaan. denk omdat het in eerste instantie bij mij lag,maar heb een paar maanden terug een eisprong gehad, en had nu dus een eisprong van 2 eitjes maar dus bij alle twee de keren geen bevruchting... Maak me toch wel eens zorgen hoor. heb nu in 1 jaar tijd pas twee eisprongen gehad.. Door het spuiten groeien er nu wel eitjes, springen ook maar worden dus of niet bevrucht of ze nestelen niet in. Heb dinsdag niet mijn eigen arts,maar kan het even bij hem voorleggen en anders leg ik het 3 dagen later voor aan mijn eigen gyn. liefs kaatje
Nou had vandaag mijn eerste FM weer. zit nu op CD 10 en nog geen eigroei te zien.. spoot tot nu toe 150 ml menopur en dat is nu opgevoerd naar 225 ml. Moet vrijdag weer terug. Vrijdagochtend krijgt mijn vriend ook een zaadonderzoek. heb er vanochtend om gevraagd en de (plaatsvervangende) gyn vond het geloof ik maar raar dat hij nooit getest is. Als het deze cyclus weer niet aanslaat wil hij gaan kijken naar andere mogelijkheden Liefs kaatje
Nou had vandaag weer een FM en had gehoopt dat er nu wel een eitje groeide aangezien de dosis belachelijk hoog is.. maar nee hoor. nog steeds even groot als dinsdag.. Heb nu maandagmiddag weer een FM. Had dinsdag al aan een plaatsvervangende gyn gevraagd waarom Ferry nog nooit getest was.. vond hij geloof ik ook wel raar dus dat hebben we vanochtend gedaan. Krijgen woensdag de uitslag.. Vertelde vandaag aan mijn eigen gyn dat Ferry medicijnen slikt voor de ziekte van Crohn.. en blijkt dus dat die medicijnen een grote invloed op de zaadkwaliteit kan hebben.. Zal je zien dat ik een goede eisprong heb en dan Ferry zijn zaad niet helemaal optimaal is.. we wachten de uitslag dus maar even af.. liefs kaatje
Is idd vreemd dat het zaad van je man niet gecheckt is. Bij ons lag het ook hoofdzakelijk aan mij. Maar de gyno wilde voordat hij mij ging helpen, eerst zijn zaad checken! Maar fijn dat het dan nu wel gebeurd is
ja idd. Had gister dus weer een fm en had nu opeens 6 eitjes aan iedere kant.. moet dus ook gelijk stoppen met spuiten omdat ik anders zwanger kan raken van een 6ling en dat is niet helemaal de bedoeling. Moet nu op mijn ongi wachten en dan beslissen of ik nog een ronde wil spuiten of een LEO behandeling. Ben echt goed beroerd van de overstimulatie. al een paar dagen buikpijn, hoofpijn en misselijk. Gisteravond goed overgegeven. liefs kaatje
Nou ben net ongi geworden dus als dat voorbij is kan ik een afspraak maken bij de gyn om de LEO te bespreken.Spannend. liefs kaatje
hoi meid jee 6 eitjes..... ik wens je veel succes met de leo behandeling heb ik ook gehad hopelijk slaat ie aan bij je succes meid
Dank je wel. hoop ook dat het aanslaat. Vind het wel een beetje eng hoor maar dat heeft meer met het infuus en de narcose te maken. liefs kaatje
hoi hoi. Ik donderdagavond helemaal blij dat ik ongi was geworden.. Kon het vrijdag met een inlegkruisje af en heb vandaag welgeteld 1 druppel bloed verloren.. Kijk het aan tot dinsdag, als het niet doorzet bel ik zo ie zo de gyn om een gesprek aan te vragen ivm de LEO behandeling. liefs kaatje
Lotte bedankt voor het openen! Heb gister maar even de gyn gebeld. Moet morgen met de primulot beginnen ivm de LEO operatie van 3 sept. Loop alleen al anderhalve week met een rare buikpijn dus vroeg me af of het wel zo verstandig was om dan zomaar aan de primulot te beginnen. had thuis al een test gedaan maar die was zoals verwacht negatief. Heb nu gister bloed laten prikken om te kijken of er een eisprong is geweest ( misschien zijn de wonderen de wereld nog niet uit) Kan vanmiddag bellen voor de uitslag.
dank jullie wel.. nou zoals verwacht geen eisprong. De bloedwaarde was 1.5. volgens de assistent heel laag. weet niet hoe hoog het normaal is. Begin morgen dus met de primulot. xxx
nou het aftellen is begonnen hoor. nog 15 daagjes tot de leo operatie. Begin er toch wel een beetje zenuwachtig voor te worden.