Hey meiden, Vandaag weer naar de gyn geweest zit nu op mijn 11e cyclusdag. Heb een echo gehad en er was niets te zien, behalve dan een hele krans van eiblaasjes. Mijn eierstokken liggen stil en er was geen actie te zien heb wel erg last van mijn eierstokken en de baarmoeder het is allemaal erg gevoelig.... Zaterdag weer naar de gyn voor wederom een echo. De 1e ronde leek er een eisprong te zijn maar deze is afgebroken, het beetje hoop dat ik had is toch weer op een laag pitje gaan staan en voel me toch weer rot, het hele traject waar je doorheen moet is toch best pittig allemaal....MAAR we doen het voor een goed doel en dat houdt ik in mijn achter hoofd Liefsss
He bah! Toch weer een tegenvaller voor je. Hopelijk heb je zaterdag beter nieuws. Sterkte meid! Denk aan je hoor! Je staat er gelukkig niet alleen voor! Hoe is je man er trouwens onder? Dikke knuffel Corina
Vindt het fijn hier mijn verhaal kwijt te kunnen en dat jullie zooo lief zijn dat geeft toch een goed gevoel en een hart onder de riem. Dat voelt goed! Vooral omdat ik toch nogal in een dip zit. Maar ik weet dat er meer meiden zijn en langer in de MMM zitten dat zit ook in mijn achterhoofd. Maar het overkomt je en dan denk je waarom ik? (klinkt misschien arrogant sorry ) Mijn vriend probeer ik zoveel mogelijk bij het traject te betrekken, hij moet het ook doorstaan, alleen voelt hij mijn lichaam en emoties niet dat vindt hij moeilijk en dat snap ik best Hij vindt het erg vervelend allemaal en ook de tegenslagen zitten hem ook niet lekker.
Meid valt niet mee he! Laat het op je afkomen en probeer het te verwerken, maar laat de moed niet zakken! Er is nog hoop vergeet dat niet! KOP OP en veel suc6! Liefs Marjo
hey lieve meiden, Vandaag weer naar het ziekenhuis geweest voor een echo.... op de echo was te zien dat mijn rechter eierstok niet doet dat was even slikken....de 1e ronde lag deze eiertsok ook al stil. Toen naar de linker eierestok zoeken want die was erg slecht in beeld te krijgen ook via de buik lukte het niet, dus weer inwendig geprobeerd en ja hoor hij was te zien maar daar is ook alles mee gezegd en er waren 2 eitjes te zien die aan het rijpen zijn YESSSS dat geeft me toch weer hoop en nu hopen dat deze eisrpong niet afgebroken wordt. Het zou geen probleem moeten zijn om nu zwanger te raken met 1 goed werkende eierstok dus dat geeft ons toch hoop. Heb wel wat gemengde gevoelens nu ik ook erg opgelucht en ook voel ik me toch wat onzeker....het valt me gewoon allemaal erg zwaar De gyn heeft ons geadviseerd om de dag te gaan klussen en Maandag 2e paasdag moeten we weer terug komen dan zullen we zien of paashaas bij mij ook zijn eieren heeft neergelegd Tot die tijd ga ik weer hopen en duimen.....en kan ik nu alleen nog maar dromen van een wondertje zo klein. Liefssss
He kreeftje dat is mooi nieuws! Nu inderdaad hopen dat de paashaas een mooi eitje legt en wieweet. Succes!
De banner lijkt te gaan uitkomen, dus we gaan flink aan de klus Mijn vruchtbare dagen zijn aangebroken nu.......*duim*duim*duim* [-o<
He Kreeftje das toch weer goed nieuws! Hopelijk heb je 2 mooie paaseitjes! Ga voro je duimen. Ja, mijn man heeft het er ook moeilijk mee. Laat het alleen niet zo merken. Maar je merkt wel aan alles dat hij ook ontzettend graag een kleine wilt. Dikke knuffel!
Morgenochtend mag ik weer naar de eitjes kijken Ben erg benieuwd hoe het deze ronde zal uitpakken allemaal. Ben ook benieuwd hoe ver de eitjes nu zijn na 2 dagen....we zullen in ieder geval proberen goed te klussen deze dagen. Liefsss
UPDATE 9 April Vanmorgen weer geweest voor een echo, de 2 eitjes zijn niet meer te zien en dit lijkt erop dat ze zijn gesprongen YES! We zijn al flink aan de klus deze dagen en hopen dat deze maand goed mag uitpakken........ [-o< Ik moet mijn NOD (volgens berekening 23 April) dus afwachten nu. Als ik weer ongi wordt kan ik weer beginnen met de clomid heb het receptje alweer in huis liggen voor de komende 3 maand, natuurlijk hopen we dit NIET nodig te zijn. Tussendoor zal ik nog naar de gyn moeten voor echo's en controles eerst deze cyclus weer afwachten *duim*duim*duim mijn linker eierstok is goed actief, de rechter ligt echter nog stil en doet niets gelukkig vormt dit (nog) geen probleem. Liefssss
Dank je Meiden, hoop dat het duimen deze maand zal gaan helpen.... We hebben een goed ''klus'' weekend gehad dus hoop dat de zwemmers hun weg kunnen vinden en een eitje tegenkomen Blijf na de daad nu mooi liggen met een handdoek tussen mijn benen tsja ik wil er alles voor doen.... Liefsss
Hoi Kreeftje, ik hoop het zo voor je dat je deze maand een positieve test zal hebben en dat je zwanger mag zijn 9 maanden lang. Me duimen draaien voor je meid. Succes. Liefs Jolie