Ja zal ik doen, mocht ik positief testen strooi ik wat van de hormonen joun kant op Of stuur je de test toe..hahaha..
Echt zo stom...heb echt zoiets van....waarom zou het ineens deze maand wel raak moeten zijn.... Ben echt wel een beetje bang..... *slik* Groetjes, de altijd stoere wendy
Ja snap wat je bedoelt, ik heb ook erg gemengde gevoelens over. Maar we komen er pas achter als de duivels weg blijven en er een positiefe test voor ons ligt (of niet? hoezo onzeker?)
Jah ben bang van wel! Succes morgen he...enne wil als ik morgenavond thuis kom van werk...dat je pos getest hebt! hihi
Jah erg he... tis eigenlijk gewoon niet leuk meer! Je zou gewoon na je eisprong groene voeten moeten krijgen, als je zwanger bent hihi.. En ik mag niet klagen...ben 'pas' 11,5 maand bezig...
Ja elke teleurstelling is dan weer groot, begin hem nu ook echt te knijpen hoor Maar ik denk dan ook aan jullie meiden, dan denk ik onze tijd komt ook want wij verdienen het ook dubbel en dwars ik gun het jullie ook van harte Als ik naar de MMM topics kijk en zie wat er al bereikt is denk ik WOW er bestaan gewoon echt wonderen. Snik snik ben gewoon wat emo @wendy Zal mijn best doen voor een positieve test Liefssss