Ok, even een vette klaagmoment. Ik lig in bed met een longontsteking, diarree en overgeven. Gisteren een antibiotica gekregen dus hoop dat het gauw verbeterd. Maar nu komt 't Kan mijn vriend wel schieten. Hij is thuis van werk vandaag en hoor hem 1 keer zijn neus ophalen. Aaaah kreunt ie en komt de slaapkamer in, is het echt niet besmettelijk want ik ben ziek. Heb hem duidelijk gemaakt dat ie bij mij even niet moet klagen, hoor ik hem vervolgens zingen En nu zelfs stofzuigen Pain in the ass!
whahahahahahaha your pain in the ass made my day! Wat een opmerking zeg, typisch mannen! En zielug dat ze zijn als ze een verkoudheid oplopen! man man man ze gaan bijna dood voor hun gevoel.
ja...dat zijn mannen...ik ga pas serieus in op mijn vriend zijn klaagzang als hij niet meer rookt of naar vrienden gaat...dan is t pas echt!... Maar....bekijk het van de positieve kant....hij is in ieder geval aan het stofzuigen!!
Ik loop al 2 weken, benauwd en hoesten dusgisteren toch maar een bezoek aan de huisarts maar stond vanmorgen wel brood te smeren voor de 2 oudsten en ze aankleden wel in slowmotion maar toch en kan eindelijk mijn bed in beetje internetten met een emmer naast me op de grond en een wcrol. Dan moet vriendjelief echt niet aankomen met een snotje hoor.......