Goed he Klopt als je van het ergste uitgaat..kan het alleen maar meevallen! Ben er erg eerlijk in. Als het een hel was geweest had ik het ook eerlijk toegegeven temeer omdat ik er als een berg tegenopzag idd. Jip ben opgelucht! Lees tussen de regels door dat er slecht nieuws is....ff zoeken/kijken, want ik las ergens iets geschreven over Carulli. Ik hoop dat ik het niet goed gelezen heb Mirre
Kijk dat is nog eens goed nieuws! Dat het zo meegevallen is. Nu maar hopen dat je snel zwanger bent! Ga voor je duimen hoor! Liefs Corina
Dank je wel! Zie dat je ook Clomid gebruikt (100 mg) volgens mij krijg ik 50 mg. Ik moet nog ff gaan lezen over Clomid en de meiden hier die het gebruiken, want dit is nieuw voor me. Liefs Mirre
Ja, de gyn denkt dat ik gewoon een eisprong heb. Dat is ook aan de temp staatjes te zien en heb altijd posi ovu testen. Het is idd 50 mg wat ik moet gaan gebruiken. Vind het wel spannend.
Het is inderdaad niet goed met caruli en ook silla heeft vandaag minder leuk nieuws gekregen (iets met chromosomen). Ook heeft roca te horen gekregen dat ze voor ivf/icsi moet gaan. Al met al niet veel leuk nieuws, dus ben blij dat jij iets positiefs brengt.
hoi mirre fijn dat het al met al meeviel ...en nu ga ik keihard voor je duimen meid ...zet um op ! dikke knuf asjuh
Hoi Mirre, Fijn dat het allemaal zo meegevallen is. Ik had dezelfde pijnstillers voorgeschreven gekregen als jij, alleen ik mocht er maar 1 van te voren innemen en dat was achteraf ook genoeg. Heb je niet heel lang duf gevoeld door die 2 tegelijk in te nemen? Ik las dat je aan de clomid mag beginnen. Nu heb ik waarschijnlijk iets gemist, maar waarom moet dat gaan gebruiken? Elle: Succes en je hebt de recente verhalen van Mirre en mij gelezen, dus bij jou komt dat ook helemaal goed. Het is voorbij voordat je het weet. liefs, Aurelie
Hoi Mirre, Had niet eerder tijd om bij te lezen maar gelukkig is het je meegevallen meid. Nu duimen we allemala voor je dat het snel raak is. Eenling of meerling, whatever als je maar zwanger raakt........ het is je gegunt.
Mirre had de tijd nog niet gehad om het hele verhaal te lezen , maar heb er nu de tijd voor gevonden, ik hoop dat je binnenkort met een mooie aankondiging komt...... we gaan hier ook u blijven volgen en heel hard voor je duimen
Lief van je meid! Wat gaat de tijd toch snel jullie kleine meisje is alweer 2 maanden oud. Gaat alles goed met haar? Blijf maar duimen voor me hoor...alle beetjes helpen
Dank je wel! Jou kleine meid komt al bijna spannend joh. Ik hou je in de gaten. Alvast succes gewenst met de bevalling. Liefs!
Meiden vraagje voor jullie die ook een hsg hebben gehad. In eerste instantie had ik geen bloedverlies, maar s avonds kwam dat een beetje (samen met de vloeistof) op gang. Gisteren was er niets..., maar nu vanmorgen na het klussen (was weer voor het eerst na het hsg) leek het wel ff een bloedbad. Is dat normaal? Misschien door het gewroet daarbinnen van woensdag? Liefs Mirre
Wat vreemd. Ik bloed trouwens nu ook nog steeds hoor. En ook die olie zag ik terug in de wcpot. Mijn hubbie komt vanavond weer thuis dus mochten wij aan de klus gaan dan zal ik ff opletten of het ook weer erger wordt. Heb je ook al een nacontrole foto laten maken? Ik wel, was in orde. Ik heb wel koppijn steeds. Jij ook?
Een nacontrole foto hebben ze niet gemaakt Hooffpijn heb ik gelukkig niet. Ik kijk het gewoon ff aan en anders bel ik maandag de gyn. Liefs!
Hallo Meiden, Mirre: Wel gek dat ze bij jou geen nacontrolefoto hebben genomen. Dacht dat dit standaard was om te kijken of de vloeistof goed afgebroken wordt in je lichaam. Verder heb ik maar een paar kleine druppeltjes bloed verloren en ook na het klussen niks raars gemerkt en er zeker geen bloedbad van gemaakt Elle: is de hoofdpijn misschien de stress die er uitkomt, omdat je er zo tegen op heb gezien? Dat heb ik zelf ook wel eens. Verder heb ik geen idee wat ze in mij gespoten hebben tijdens de hsg, maar ik heb 'het' er in ieder geval na de hand niet meer zien uitkomen. liefs, Aurelie