Patricia, gefeliciteerd met je emmy! Wij hadden ook maar 1 en ik was eerst ook heel verdrietig maar ja er is in ieder geval 1! Hardstikke fijn meid! Spannend! En Muus sorry dat ik jouw topic gebruik, kan patricia haar topic niet vinden...
Ik had je al even en berichtje gestuurd maar reageer ook nog even op je topic. Ik duim heel hard voor je dat de punctie precies op een goeie dag valt. Ben wel benieuwd hoe je na een week spuiten heb gereageerd op dit hormoon. Heel veel sterkte Groetjes Scat
Nog heel even gebruik maken van je topic muus.... Stienke ik schreef een hele tijd mee met het ivf-icsi topic,maar het werd daar zo druk en ik ben doordeweeks maar weinig online ivm werk..... kon het dus allemaal niet meer bijhouden TP ging goed trouwens! Bedankt voor jullie felicitaties!
@ Meiden....vrijdag 14.50u echo. Spannend! Willen jullie voor me duimen dat de eitjes goed hebben gereageerd op de Fostimon?! Liefs Marjo
Lieve Muuske, Wat fijn dat je nog een kans hebt! Wil je heel veel succest toewensen! Liefs van mirjam
@ Lieve meiden....hier niet veel te melden. Gisteren me 2e Fostimon gezet! Ging al beter! Waar die van zondag was gezet heb ik nu een mooie blauwe plek. Ach, elke junk moet het leren he! Hihi.... Aftellen nu tot vrijdag! Ben zoooo benieuwd! Spannend hoor! Nog 3 nachtjes slapen! Liefs Marjo
DUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIM Ik duim echt heeeel hard voor je dat je vrijdag goed nieuws krijgt! Nog maar 2,5 dag te gaan en het is vrijdag! liefs Jootje
Alweer een nachtje voorbij! Nog "maar" 2 nachtjes en dan echo. Ben zoooo benieuwd! Alleen is hubbie nu ziek. Heeft last van ze buik. Hoop niet dat dat consequenties heeft! Hij kan helaas morgen pas langs de huisarts! Er zijn veel zieken! Balen hoor! Liefs Marjo
ik hoop dat je de komende 2 daagjes een beetje doorkomt meid! Spannend! En beterschap met je mannetje, zijn idd veel zieken....