Muuske, je vroeg op Vergo haar topic hoeveel pogingen mijn zus had gedaan; in totaal 3 de eerste en laatste waren raak...nu wij nog Muus!
Heb net me 4e spuit Fostimon gezet. Voel me best misselijk! Zou dat van de hormonen komen of heeft hubbie me aangestoken?
Bedankt meiden! Heb vandaag veel last van me buik en van misselijkheid! Zou dat van de fostimon komen? Ben reuzebenieuwd naar morgen! Liefs Marjo
zo, alweer bijna een halve werkdag voorbij! Het is nu echt bijna vrijdag... gezond eten, veel pitamientjes en misschien zelfs wel bij je mannetje vandaag blijven Dan word je vast niet ziek... En je mannetje moet maar even net doen of hij het niet is..hihihi.. Ik weet trouwens niet of dat consequenties heeft. ik denk pas als het echt flinke koorts is ofzo. IN IEDER GEVAL HEEL VEEL SUCCES! xxxxxxxxx Jootje
Geen idee of het consequenties heeft! De ha zei hem erop te letten dat hij geen koorts kreeg. Morgen maar aan de gyn voorleggen! Liefs Marjo
Nou ga ik even de homeopatische dokter uithangen hoor..ha..ha Als ik een verkoudheid of griep voel aan komen ga ik Nisyleen- druppels slikken en dat helpt altijd fantastisch! en baat het niet het schaad ook niet! Gewoon een tip van Scat omdat ik niet wil dat je ziek wordt. Groetjes Scat en ik duim nog steeds
Bedankt lieve meid! Maar het zit bij hubbie in zijn buik/darmen snappie! Hoop van harte dat het geen kwaad kan! Koorts zou slecht zijn voor het zaad. En dat is al slecht dus.... Ben gewoon wat bang!
Oooh, daar werkt Nisyleen inderdaad niet voor. Voor zover ik weet kan alleen echt hoge koorts kwaad. Ik hoop dat je hubbie zich snel weer wat beter gaat voelen Groetjes Scat
@ Meiden....bedankt voor jullie steun! Ben bloednerveus voor straks! Voel me k*tsmisselijk en heb veel last van me buik. Hoop dat dat een goed teken is! Willen jullie aub om 14.50u heel hard duimen! Liefs Marjo
Ze staan al in de startblokken om om net iets voor 14.50 uur te beginnen met duimen! HEEL VEEL SUCCES xxx Jootje