Ik duim ook... Volgens mij hoef je je om het zaad geen zorgen te maken. Het zaad is al 3 maanden oud...... Mijn hubbie had net een antibiotica kuur de vorige keer ,dit was ook niet erg.. Nou hoefde hij ook niet meer omdat ze geen eicel hadden gevonden.. Heel veel succes vanmiddag...ik denk aan je..
@ Meiden....het zag er fantastisch uit! Er zaten 8 prima follikels! Links 1 en rechts 7. Mooie foto meegekregen hihi.... De gyn was zeer tevreden! Moet nu celtrotide naast de fostimon gaan spuiten. Dinsdag terug voor 2e fm. Punctie verwacht hij donderdag of vrijdag! SPANNEND! Blijven duimen he! Prettig weekend! Liefs Marjo
Dank je Diana! Heb er zelf dit keer een heel goed gevoel over! Hoop dat dat uit gaat komen! Wil ook dograg zo'n mooie banner! Fijne verjaardag dinsdag! Liefs Marjo
Dank je wel gaat zeker goed komen, en positief blijven denken hoor dat heb ik ook gedaan en het heeft geholpen en je weet het he de volhouder wint
Inderdaad meid! Heb er dit keer een heel goedgevoel over! Hoop dat dat uit gaat komen! Zelfs de gyn was zeer positief! Liefs Marjo
nou dan moet het deze keer toch goed gaan idd goed dat je er positief bij voelt en de gyn ook ik duim nog steeds mee voor je
Goed nieuws Marjo....... Ik blijf duimen....... Ik heb waarschijnlijk vrijdag of zaterdag de punctie...........
Dan gaan we weer eens mooi gelijk meid! Zullen we samen duimen? Heb je al een echo gehad? Liefs en veel suc6! Marjo
Ik heb vanmorgen mijn eerste echo gehad... Er zit rechts een eiblaasje van 11mm.... Nog niet groot genoeg om te gaan spuiten... Ik moet maandag weer komen
Wat klinkt dat goed Marjo Ik heb er ook zo'n goed gevoel over Nu op naar Dinsdag en ik begin maar vast te duimen voor een hele geslaagde kans. Groetjes Scat