@ Goedmorgen meiden! Hier alles oke! Nieuwsgierig naar het resultaat van morgen! Heb nog steeds veel last van duizelingen en van buikpijn. Hoop een goed teken! Hubbie heeft vandaag een examen voor vliegtuigonderhoudsmonteur en woensdag nog eentje. Spannende week dus! Duimen! Liefs Marjo
Ik lees nu net pas hoe het vrijdag was gegaan. WAUW FANTASTISCH! nu kijken hoe hard ze zullen groeien he? En dan kan je er eind deze week voor gaan! IK DUIM DUIM DUIM DUIM VOOR JE! xxx Jootje
Gefeliciteerd met je hubbie Hopelijk gaan jullie allebei als een speer Ik ben nu al erg nieuwsgierig naar morgen Marjo en ga uit van goed nieuws Een optimistische Scat
@ Goedemorgen....ben echt bloednerveus momenteel! Ben eens benieuwd of me fliekeltjes goed gegroeid zijn! Slaap slecht kan niet op mijn buik liggen. Me buik doet pijn en me borsten ook! Straks weer duimen he! Om 14.20u. Liefs Marjo
Hoi er zaten 8 prima follikels! Eentje links van 20mm en 7 rechts van alemaal 17/18mm. De gyn stond versteld! Hij vond het een enorme prestatie voor en vrouw van mijn leeftijd! Vandaag nog Fostimon+celtritude. Morgen Celtritude+pregnyl Vrijdag Punctie om 10.15u in het Catharina Ziekenhuis in Eindhoven. Spannend! Duimen meiden! Liefs Marjo
Vrijdag al punctie. En 8 prima follikels Dit moet gewoon goedkomen Ik ga vast weer duimen hoor Groetjes Scat
@ Goedemorgen meiden....Heb enrom veel last van me buik, vooral onderin, en van me borsten! Ook erg duizelig en misselijk! Zal wel van de hormonen komen! Maar ik had hier bij de andere 3 behandelingen geen last van! Vandaag nog 1x centritude om 19.00u en dan om 0.15u de pregnyl. Spannend! Liefs Marjo