@ Bedankt lieve meiden....ja alles is goedgegaan! Een top-embryo en een 4-cellig zijn teruggeplaatst. De andere was ook een 4cellig en bleek toch niet goed genoeg om in te vriezen. Jammer! Maar deze 2 blijven gewoon lekker 8 maanden zitten! Me gyn heeft ze nog eens goed toegesproken. Hihi.... En nu maar wachten......................................................................... Liefs Marjo
Veel succes in de aankomende 2 weken muuske. Hoop dat dit keer alles goed gaat voor je. Jammer dat er geen cryootje bij was voor je. Liek.
hey muuske: wij zijn al geweest voor een echo de echo viel even tegen was even schrikken maar goed het slijmvlies was wel super 10mm dus klaar om een emmie terug te krijgen maar nu moet ik woensdag eerst terug komen voor een echo nu maar hopen dat dan alles goed is.
Mijn duimen gaan draaien voor je de lomende 2 weken. Hopen dat je over 2 weken een positieve test in handen houd. Liefs Kareltje
Super nieuws........2 emmy's in je buik....... En nu hopen dat ze blijven zitten....... Ik duim voor je...
hey muuske spannend zeg je emmy's ! ik hoop dat ze lekker in je warme buikje blijven zitten ! L.sybje
Oh spannend muuske er zal er toch zeker wel 1tje blijven zitten. Brand kaarsje voor je en duim natuurlijk. liefs vruchtje p.s. Wanneer is je testdatum?
Nou Marjo, dan ga jij nu de 2 weken in die ik net achter de rug heb. Die eerste week viel nog wel mee maar die 2e week was zooooo spannend. Ik ga heel erg met je meeleven en ik duim dat die 2 embryo's zich eens even lekker gaan innestelen. Ik duim elke dag voor je en kom natuurlijk regelmatig op je topic kijken hoe het met je gaat! Groetjes Scat
@ Bedankt lieve meiden voor het meeleven! Ff een dom vraagje: Ik ben momenteel snotverkouden en moet ook hoesten, kan dat kwaad? Ik ben steeds bang dat de emmy's daarvan afkomen. Kan dat of maak ik me zorgen om niks? Liefs Marjo
Ja eigenlijk wel, maar ik ben zoooo bang voor alles momenteel! Wil zo graag dat het deze, allerlaatste poging goed blijft gaan. Liefs Marjo