Hey Muuske Hoe voel je je vandaag..? Zet de verkoudheid door? Ik hoop het niet voor je... En verder lekker genieten en rusten zodat de emmy's alle reden hebben om te blijven zitten... is toch lekker plekje daar tussen de boterhammen? haha ik duim in ieder geval voor je! xxx Jootje
@ Goedemorgen meiden....voel me nog steeds slap en al me spieren doen pijn. Is dus duidelijk een griepje! Ach nu moet ik dus verplicht rusten en dat zullen de emmy's niet erg vinden he! Verder voel ik me goed. Heb alleen nog wat last van me buik en af en soms wat steekjes. Afwachten maar he! Bedankt aan de meiden die me steunden na het "rotbericht" van ToiMoi. Liefs Marjo
hee meid, ik zoooo voor je dat het deze keer allemaal lukt! Zorg goed voor jezelf en hou de emmy's maar lekker warm! Ik duim voor je! Wat is je officiele testdatum? GOOD LUCK!
Hey Muuske, ik lees vaak jouw topic en hoop van ganser harte dat deze poging raak is. Go for it girl!
@ Hoi meiden....voel me nog steeds zwak, duizleig en grieperig! Verder heb ik nog steeds last van me buik! Is dat normaal (me tp was 12-11) of.... Liefs Marjo
Er zijn nu ook veel mensen grieperig....ziek,zwak en misselijk... Wellicht heb jij daar ook iets van meegekregen
Ik heb ook nog veel last gehad van buikpijn na de terugplaatsing. Ik had ook veel pijn bij de punctie. Nu heb ik weer heel veel buikpijn bij m'n ongesteldheid, meer als anders. Ik denk ook dat je in combinatie met hormonen en een beetje grieperig anders kunt reageren. Gewoon genoeg rust nemen en lekker met de emmy's praten over dat ze maar lekker blijven zitten. Het hielp mij om rustiger te worden als ik af en toe iets tegen ze zei of even over mijn buik wreef. Dan horen ze er toch al een beetje bij. Maak je maar niet te druk ook al is dat erg moeilijk in de vervelende wachtweken. Sterkte Marjo, ik kom je elke dag een beetje steunen. Groetjes Scat