@ Ester....Moeilijk! Heb nu ook nog bonje met hubbie! Die snapt er echt helemaal niks van! Liefs Marjo
Ja, heb je teruggevonden Sorry, dat ik even uit de lucht was, maar ik zat met een verhuizing op m'n werk. Ik lees me net in op het forum en zie je nieuwe topic. Wat zit het jou tegen allemaal Hoop dat je eruit komt met je hubbie en ik ga vreselijk voor je duimen dat je nu toch nog een mooie kans gaat krijgen. Het is je zo gegund. Ga nu weer elke dag je topic volgen Groetjes Erna
@ Erna....thanx meid! Hoop dat het deze keer gaat lukken! @ Ester...valt alweer mee! Kreeg net mail van hubbie met "sorry" Liefs en jullie ook suc6! Marjo @ Nog 8 nachtjes en dan hebben we intake in Tilburg! Spannend!
Nog 7 daagjes voor intake. Ik ga je heel veel sterkte wensen met deze nieuwe kans. Ik ga hard duimen dat er iets heel positiefs uit deze komt Groetjes Erna
@ Erna...Thanx meid! Jij ook heel veel suc6! Blijf voor ons allen duimen! Eens moet het raak zijn! (hoop ik toch) Liefs Marjo
@ Lieve meiden....zal hier niet veel meer zijn! Sommige meiden maken het me onmogelijk! (me topics in de lounge en zelfs andere topics) Zal jullie blijven volgen en ook reageren en als er nieuws is zal ik het jullie zeker melden! Sorry, maar het is niet anders.... Jammer! Ik blijf met jullie meeleven en voor ons duimen! Prettig weekend! Liefs Marjo
Een goed weekend en hang in there..want je weet maar nooit..er kan ook een keer rose voor ons zijn! Groetjes Erna
Inderdaad wachten is killing! Maar helaas wachten we een groot deel van ons leven he! Jij ook suc6! Liefs Marjo
Ja wachten en slapen toch? Ik vind slapen heerlijk, maar wachten haat ik. Nou moet ik ook heel eerlijk zeggen, dat ik het meeste wacht op mannetje, want die is echt te ijdel. Om gek van te worden af en toe. Tegenwoordig zeg ik als we ergens heen moeten, dat we een uur eerder verwacht worden, dan valt het te laat komen altijd weer mee. Maar goed ik wijk af. Zit op mijn kletsstoel vandaag geloof ik.
hey muus su6 over 3 nachtjes wens je heel veel geluk en sterkte en je weet het he geduld is een schone zaak ben het levende bewijs namelijk hihihi dikke knufff meis liefs kaley
Marjo, goed weekend gehad? Ik benieuwd hoe het gaat in Tilburg. Maar binnenkort krijgen we een verslag van jou Groetjes Erna
@ Ja Erna....weekend was wel leuk! Het weer zat in elk geval mee! Hoop dat ik jullie binnenkort verslag mag uitbrengen. Word steeds nerveuzer! Nog "maar" 2 nachtjes! Hoop dat we goed nieus krijgen! Duimen he! Hoest met jou? Liefs Marjo
Ik duim zeker voor je Ik hoop zo dat je positief nieuws krijgt Ik heb morgen de eerste echo om te kijken of alles schoon is van binnen en ik kan starten met het 2e medicijn. Ik breng morgen even verslag uit op mijn topic Groetjes Erna