Hier draaien ze ook nog steeds voor je! Hopelijk is het een innestelingsbloeding. Meid veel sterkte nog met wachten. Dikke knuffel wolly
Hey Muuske blijf positief he, het kan innestelings bloed zijn. Dit gebeurt tussen dag 5 en 8 na de tp. Ik had ook twee drupjes bloed en dat was inderdaad innesteling. Kop op positief blijven ik blijf voor je duimen
Thanx lieve meiden! Heb nou ook wat last van misselijkheid! (zullen wel zenuwen zijn toch....) Liefs Marjo
Hoi Muus, ook als het soms even moelijk is KEEP POSITIVE : zoals Scat en Virgo zeggen het kan heel goed innelstels bloeding zijn. Dus een positieve teken.... ik denk aan jou xxx Luisa
@ Luisa....bedankt meid, maar ik ben zoooo bang! @ Patricia....het is er nog steeds af en toe. Heb ook krampjes dus mijn hoop zakt! Me temp was vanmorgen nog wel 37,2. Probeer positief te blijven, maar is zo verdomd moeilijk! Het is me allerlaatste kans! En dat ik al ziek ben sinds de punctie maakt het er niet makkelijker op! Nee meiden, heb echt een baaldag vandaag! Sorry! Bedankt voor jullie lieve opbeurende woorden en steun! Liefs Marjo
He Muuske, Vanuit hier een hele dikke cyberknuffel en positieve energie! Ik duim ontzettend hard voor je meid!, maar kan me voorstellen dat je geschrokken bent! Liefs Daffie
Ik kan me je onrust en wanhoop heel goed voorstellen, je wilt heel graag een kindje en bent bang dat het misschien al mis is, maar alsjeblieft Muus, zoek een beetje afleiding, als is het maar wat Scat ook zei, een tijdschrift, of een zak snoep of ga even snuisteren bij een Xenos of Action, even andere dingen aan je hoofd! Hou vol meid!
Vanuit hier ook wat positieve energie............ Ik snap je helemaal,maar probeer toch wat afleiding te zoeken. Ik vind mijn 2e wachtweek oook erg. maar ik houd mezelf toch steeds voor dat het waarschijnlijk toch niet is gelukt omdat de andere IUi's ook niet gelukt waren. Maar op een ander moment denk ik weer ......ik voel iets,zere boobies....zou het dan toch?/ Ik denk dat we dat allemaal hebben............ Kop op.........ik duim voor je...... Liefs Minou
Muus, succes! Enne hou vol! Weet hoe erg die tweede week is maar probeer de moed erin te houden! Wat betreft je temperatuur, het heeft geen zin om die bij te houden, de hormonen en zeker de progestan beïnvloedt deze dus hij is absoluut onbetrouwbaar.... Kop op!
@ Hallo...het gaat niet zo goed met me moeder. Het is denkelijk mislukt! Vind het zo vreselijk voor haar! Ze is helemaal ingestort en doet niks als huilen. Ze vroeg me jullie dit te zeggen en jullie te bedanken voor jullie steun. Ook namens mij! Groetjes Carmen
Oh nee Marjo, ik hoopte zo op een innestelingsbloeding. Dit is toch niet waar Ik vind het zo vreselijk voor je en vooral omdat deze poging zo vreselijk belangrijk voor je was. Wat moet ik nu zeggen, ik zou even niet weten hoe ik je kan troosten want je bent vast ontroostbaar nu. Een knufffel en nog een knuffel van Scat. Ik ga je nog even een PB sturen. Scat vind het zo naar voor je