Tuurlijk er kan er nog 1tje blijven zitten, ik vloeide ook met de derde keer maar ik moest ze blijven gebruiken en testen het is zwaar. sterkte
Kan dat dan? Kan er nog 1tje zitten? Heb ik daarom geen last van stolsels misschien? En het bloeden is ook minder heftig. Liefs Marjo
Muuske bel gewoon ff de arts dan heb je iets meer zekerheid..je maakt je helemaal gek op deze manier..
@@ Meiden....ze konden er niks op zeggen. Me gyn belt me zelf morgen terug na ze spreekuur. Nog ff in spanning dus! Liefs Marjo
Pffff, hoop echt dat je toch nog wat positief nieuws krijgt hoor meid... al die spanningen en dan dit Sterkte en ik duim nog even voort!
@ Goedemorgen meiden....gisteravond om 19.15u belde me gyn en zei dat ik gewoon progstan moet blijven doorgebruiken en gewoon de 28e moet testen zolang me ongi anders is dan normaal. Hij zei ook dat er 2 hele goede embryo's zijn teruggeplaatst. Momenteel vloei ik zo goed als niet meer. Blijf het raar vinden! Ga er nog steeds vanuit dat het mislukt is, maar we zien wel. Afwachten maar weer! Liefs Marjo
Wat een spannende tijd dan zeg... Ene kant denk je dat het mis is maar aan de andere kant is er blijkbaar ook nog beetje hoop. De 28e testen.. Ik ga heeeeel hard voor je duimen dat er misschien toch nog eentje is blijven zitten! XXX Jootje