Hee meid hou je 't nog vol? Wat vervelend zeg zo'n virus, hopelijk knap je met die kuur gauw weer op! Ik duim nog steeds voor je!
De testdatum komt dichtbij Spannend Ik hoop zo voor je dat het raak is en draai m'n duimen blauw Groetjes Scat
Heel veel succes Muus! Ik hoop echt dat er 1 emmy is blijven zitten en dat je woensdag een dikke vette positieve test hebt!
hoi! mijn duimen draaien ook overuren hoor! Hoop het zooooo voor jullie! We lopen trouwens gelijk op (hihih hebben we wel vaker he?) ik kan 29 nov testen....
Nog 1 dag en nacht.. wat zullen die lang duren he? Ik hoop heeeeeeeel erg dat je een positieve test in handen krijgt morgen! Hopenlijk helpt al dat duimen van ons allemaal xxx Jootje [-o< [-o< [-o<
@ Goedemorgen meiden....ben nog steeds ziek! Heb veel last van me buik nog en gisteren zelfs 38,8. Dus dat ziet er niet best uit he! Ben ook erg zwak, misselijk en duizelig! Of ik morgen durf te testen, weet ik niet! Misschien wacht ik gewoon af tot volgende ronde! Ik heb er zelf niet veel vertrouwen in na dat vloeien van vorige week. Liefs dat jullie zo meeleven! Liefs Marjo @ Makkie.....jij suc6 de 29e! @ Elmo....proficiat met de verjaardag van je broertje!