Alle begrip Muus, maar we zijn wel heel benieuwd! Heel veel succes als je toch besluit om te testen! En beterschap natuurlijk!
Hoi Marjo, ja dit herken ik dus heel goed. Ik wou ook liever langer wachten. Voor mij was het een soort zelfbescherming. Mijn man had liever eerder getest. Je moet helemaal doen wat je eigen gevoel je ingeeft. En als je over een week je nieuwsgierigheid niet meer kunt bedwingen heb je in ieder geval een overtuigende uitslag. Dan zou er in ieder geval genoeg zwangerschaps- hormoon in je bloed moeten zitten mocht je zwanger zijn. Ik ga geduldig afwachten en wens je sterkte en beterschap Groetjes Scat
Oeffff, gelukkig geen slecht nieuws Muus, we maakten ons al een beetje zorgen dat er iets met je aan de hand was! We duimen hier rustig verder (hoop dat ik dat tot 19 december volhoud en dat mijn duimen dan niet afgeschaafd zijn...)
Nou Muuske, het is zo wel spannend voor ons hoor! ik hoop dat je je vandaag weer iets beter gaat voelen, maar dat die temp nog lekker hoog blijft de komende tijd (9 maanden ofzo). beterschap in ieder geval! groetjes, charlie
hey muuske heel veel beterschap meid misschien is zekerheid goed voor je? maar meid doe de test wanneer jij wilt en wij horen het dan wel als je eraan toe bent ik blijf duimen voor je!
heee muus, fijn dat alles goed is, maakte me al zorgen. en je moet idd testen wanneer jij dat wil. maar misschien voor je eigen zekerheid plus dat wij gewoon aagje zijn
Hey Muuske Test wanneer jij er klaar voor bent, ik hoop zo dat het raak is het is je gegund. Veel beterschap nog. Liefs wolly Ik ga weer verder met duimen draaien
Hee Muuske, Zit je al een tijdje te volgen, en oooh ik kan het me zo goed voorstellen dat je niet durft te testen! Meid, mijn duimen draaien overuren voor je! Liefs x
@ Meiden bedankt voor jullie lieve meelevende woorden! @ Kari....jij nog proficiat met je beebje! Wat een schatje! Liefs Marjo
hee muus, je houd het wel spannend zo hoor! Maar snap heeeeel goed dat je niet wilt testen... ik durf het ook echt niet. Zullen we beide van het weekend (als ik niet al ongi ben...) maar eens een poging wagen? Dan houden we elkaar op de hoogte!
Oke afgesproken! Durf het echt niet! Ben nl. zo bang dat het negatief is en dit was me allerlaatste kans! Kan het toch niet forceren op deze manier, maar toch.... Voel jij iets? Voel je je anders dan anders? Liefs Marjo
Ik snap je volkomen meid.... je wilt er niet aan denken dat ie nega is, omdat dit de laatste kans was... . Bah, wat een rot vooruitzicht... Hoop zo ontzettend voor je dat je gewoon harstikke zwanger bent! Tis je zoooo gegund! Ik voel me niet echt anders, behalve enorme pijn aan mijn borsten, vooral savonds..... verder voel ik me alsof ik ongi ga worden....
@ Makkie....ik heb zoals je weet vorige week 3 dagen gevloeid, dus dat maakt me nog nerveuzer. Maar omdat er 2 zijn teruggeplaatst bestaat de kans dat er eentje is blijven zitten. Maar ik ben zoooo bang! Maar ikvoel niet echt wat. Al ben ik wel misselijk van tijd tot tijd (dat leg ik dus op de zenuwen) Moet soms overgeven (idem) Voelt wat harder aan in me onderbuik (leg ik op verbeelding) Me birsten voelen gezwollen aan en soms wat pijnlijk (idem) Vaker naar het toilet (leg ik op koude weer) Zin in bepaald eten. Pijn in me onderrug. Me temp blijft 37,2. (leg ik erop dat ik nog niet helemaal beter ben) Kortom....ik maak mezelf gek! Sorry meiden! Liefs Marjo
hoe was die bloeding dan? was het weinig? of gewoon veel net als anders maar dan zonder stolsels? en ik zou gewoon testen muuske, je maakt je op deze manier alleen maar gekker. ik snap wel dat je je even vast wil houden nog aan het idee, maar die nerveuze momenten zijn ok niet goed voor je lijf en misschien wel eventuele zwangerschap. ik hoop op een positieve test voor jou!
@ Pekske....ben het helemaal met je eens, maar toch durf ik niet! Het vloeien was maar 3 dagen, normaal 6. Het was minder ook. En ook geen stolsels. Volgens me gyn zou het kunnen dat er nog eentje zit. Liefs Marjo
Nou vrouw, verzamel je moet en test! Het is inderdaad niet goed als je er zo gespannen van bent. (en daarnaast ben ik ook hardstikke benieuwd)!
Muuske, zo maak je jezelf gek toch? Ik kan t me enigszins wel voorstellen dat je niet durft te testen maar of je t nú weet of straks.. T is of n ja of n nee. Ik hoop zo voor je dat t JA is.. Testen hoor, kom op!
Ik was ook benieuwd of er goed nieuws zouzijn. Geen bericht ..goed bericht... Ik duim voor je.Vandaag was toch je testdatum....