Dit vind ik eigenlijk een rare vergelijking! Muuske heeft spontaan geen kans op zwangerschap, dus het hangt echt af van ivf.Je zult het vast goed bedoelen maar komt op mij een beetje raar over...
ik snap wat je bedoelt, en ondanks dat ik bij Muus hetzelfde denk (maar dat heeft meer te maken dat bij haar natuurlijk ook de leeftijd meespeelt) bij ons was er eigenlijk ook geen kans op spontane zwangerschap met dat zaad van mijn man, maar 2 wkn voor we ons behandelplan zouden horen in het umc bleek het "wonder" toch te zijn geschied... ik blijf wat dat betreft dan ook van mening hoe slecht de uitslagen ook kunnen zijn, en hoe klein de kansen ook zijn, er is en er blijft een kans dat het toch "spontaan" gebeurd... maar nogmaals begrijp precies wat je bedoeld. gr.smoekie
Ik druk me ook niet helemaal goed uit hoor.Ik bedoelde eigenlijk dat de kans op spontane zwangerschap nihil is, want ik weet ook wel dat er soms \\\'wonderen\\\'gebeuren.
@ Caruli....om 14.30u. Word steeds nerveuzer! Maar wie weet hebben ze goed nieuws! (hoop het van ganser harte) Liefs Marjo
wel balen dat je in de middag pas kunt komen hopelijk hebben ze idd goed nieuws voor je zal toch wel? ik ben benieuwd hoe jij de arts vind laat je het morgen weten als je geweest bent?
Hoor alleen maar postieve berichten over die arts, dus dat zal wel loslopen! Laat het je zeker morgen weten meid! Liefs Marjo
Heel veel succes Donderdag Ben echt heel benieuwd hoe het zal gaan dus ik hou je topic goed in de gaten Succes Marjo Groetjes Erna
Zit je in het st. Elizabeth? Want ik heb een boek gelezen over dat zh. Het heeft vruchtbare dagen, geschreven door Barbara van Erp en is te bestellen via bol.com. Is een interressant boek, er wordt een gyn. gevolgd en een paar koppels die bezig zijn met ivf/icsi...
hoi muuske ik wens je heel erg veel geluk morgen! hoop dat je alleen maar dingen te horen krijgt die je wil horen :-d gun het je van harte maar je hebt een dochter ? 16 , hoe noemt ze eigenlijk? ze vind het vast heerlijk dat er mss nog een broertje of zusje bijkomt ik hoop in ieder geval dat je wens heel erg snel mag vervuld zijn
Muuske heel veel succes morgen, ik hoop voor je dat het een positief gesprek wordt. Ik moet vrijdagochtend ook in naar het elisabethziekenhuis naar dr. Reuwer. Hij heeft mij geholpen met mijn zoontje en ook in maart bij de bbz. Ik ben vandaag door gestuurd door mijn internist omdat ze een vermoeden hebben dat mijn rechtereierstok dmv verklevingen geen ei door kan laten (links hebben ze in maart verwijderd). groetjes conny
@ Lieve meiden, jullie zijn echte kanjers! Zonder jullie zou ik het niet redden en dat meen ik! @ Conny....wat leuk jij loopt dus ook in het EZ in Tilburg! Wens jou ook heel veel suc6! Dit is me 1e keer in Tilburg, maar ik hoop alleen maar positieve berichten, dus.... @ Auraly....inderdaad mijn dochter zou het fantastisch vinden een broertje of zusje. Wat bedoel je met: Maar je hebt een dochter? 16, hoe noemt ze eigenlijk? Snap je ff niet sorry! @ Zara....yep ik ga het dit keer in het EZ wagen! Dat boek daar had ik al vaker van gehoord! Heb je het toevallig gelezen? @ Meiden....ben bloednerveus voor vanmiddag! Ben k*tsmisselijk van de zenuwen! Duimen he! Jullie horen van mij! Liefs Marjo