sorry hoor, maar mijn mannetje zou het niet in zijn hoofd moeten halen mij te ´verbieden´ hier in het weekend te komen.... kom nou! hihihihi..... hij is zelf ook verslaafd aan een voetbalforum, dus hij snapt het wel!
Ik denk dat Muus niet durft te testen, want als de test negatief zou zijn is het einde verhaal en dat weet ze. Dan is er geen hoop meer. Lieve Muus, sterkte en we blijven gewoon duimen! Liefs, Jacq
ik kan me die reakties wel voorstellen hoor, reageer eigenlijk nooit maar moet nu toegeven dat ik er het zelfde idee bij heb. overtijd zijn en niets meer posten in je eigen topic en iedereen maar lekker in spanning laten zitten. Ik weet het niet hoor.... Denk dat ze de aandacht wel heel erg fijn vind. Maar goed, dit zal ook wel weer als topicbevuiling worden gezien.
joh die heeft allang al getest en waarschijnlijk negatief maar daar ze in het weekend niet online mag van hubsiebubsie zullen jullie toch moeten wachten tot maandag meiden..
ja denk ook dat er niets anders op zit! Ga er nu ook niet meer mee in de weer, heb zelf genoeg aan mijn hoofd Hoewel ik natuurlijk hoop dat ze lekker zwanger is, maar heb er ook een hard hoofd in....
Ok, excuses ws niet mijn bedoeling gemeen uit de hoek te komen. Maar vind het gewoon raar als iemand heel veel post over dit onderwerp en op het moment du supreme iedereen die mee leeft in het ongewisse laten. Maar goed, kwam nogal bot over...was niet de bedoeling.
me dunkt is een vrouw van 43 oud en wijs genoeg om niet zo over haar heen te laten lopen mocht dat idd het geval zijn... forumverbod... toe dan zeg.... muus, lees je mee? Laat eens wat horen!
Marjo, een prettig weekend en een aantal berichtjes heb ik voor het gemak maar overgeslagen. Boring! Jij moet zelf weten wanneer je test, wanneer je met het nieuws naar buiten komt en je bent aan niemand verplicht om dat op een bepaalde tijd te doen! Wij leven mee maar gaan een ander niet opleggen wanneer er nieuws verteld wordt. Sterkte dit weekend en ik blijf duimen ik denk een hele hoop met mij Groetjes van Scat