Lieve muus Heel veel beterschap en sterkte en laat je niet van de wijs brengen door sommige hun negatieve uitspraken die kennen je niet en niet kennen je gevoel ook niet iedereen is daar nu eenmaal anders in lees wat je wil lezen en sla de rest lekker over dikke knufff liefs kaley
Lieve Marjo, Wat een ontzettend rotnieuws. Ook ik had goede hoop bij je. En dan ook nog zo ziek erbij, dat maakt de boel niet makkelijker. Ik wens je heel veel beterschap en hoop dat je niet opgenomen hoeft te worden. Enne over de nare opmerkingen, dat moet je lekker laten gaan. Niet over in zitten. Liefs, Elvira
AAAAAAAAhhhhhhhhhhhh nee he... Ik had goede hoop dat het dit keer raak was. Heel veel sterkte meid.....en hoop dat je je snel weer beter voelt...... XXXX
Hee Muus, wat een rotbericht zeg! Ik wens je heel veel sterkte, dit zal wel even z'n tijd nodig hebben.! Ik, en ik denk dat ik voor heel veel meiden spreek, had je echt nog een kindje gegund, en nog steeds. Ik denk ook dat je als je dat over een poosje kunt, moet proberen in het wonder te blijven geloven. Positiviteit draagt veel bij in het leven.... Verder hoop ik dat je gauw weer beter wordt. En trek je niets aan van rotopmerkingen meid, jij doet dit op jouw eigen manier, en dat is prima! Dikke knuffel, Ester.
Ik vind het zo rot voor je. Had zo gehoopt op goed nieuws. Wat zal dit een teleurstelling voor je zijn. Ik hoop zo dat het nog een keer op de natuurlijke manier zou lukken of is dit onmogelijk? En wat ben jij ziek meid, hou jezelf goed in de gaten want dit moet niet erger worden. Ik wens je heel veel sterkte met dit verdriet Ik hoop dat je het na verloop van tijd een plekje kunt geven. Ik kom morgen weer even op je topic kijken hoe het met je gaat Groetjes Scat
Hoi Muuske, Ik heb alle reacties (zo'n beetje) gelezen en dit is niet wat ik je wenste. Volgens mij ben je een hele gevoelige en spontane dame die het beste uit het leven wil halen! Ik hoop dat je je snel beter voelt (hoewel ik denk dat het ook met je teleurstelling te maken heeft) en ik hoop ook dat we je hier alsnog zien?
Net zoals de meesten hier onder ons had ik natuurlijk wel liever een ander berichtje van je gezien... we hadden het je nog zo gegund maar helaas loopt het niet altijd zoals we het zouden willen! Ik hoop dat het jaar 2008 voor jullie toch ook weer wat vreugde, geluk en positief nieuws brengt!
Hee Muus, ik wou je even laten weten dat we je niet vergeten hoor! Heel veel sterkte! Hoe gaat het vandaag?
Marjo, hoe is het nu met je? Vind het nog steeds zo rot voor je. Ik wou dat ik je kon troosten maar zou niet weten hoe en met welke woorden. Ik geef je maar weer een knuffel Groetjes Scat
Hey Marjo, Gaat het alweer beter met je? Ik hoop het wel voor je. Het is niet allemaal een beetje, maar toch wel een heleboel teleurstelling, verdriet en dan ook nog ziek erbij. Heel veel succes. Groetjes, Elvira
@ Goedemorgen meiden....nee het gaat hier niet goed! Ben nog steeds ziek. Gister zelfs nog naar de EHBO geweest. Ze wilden me daarhouden, maar dat kan niet want me dochter heeft zaterdagavond een brommerongeluk gehad met haar vriend. Ze is met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Na foto's bleek ze een gecompliceerde open enkelbreuk te hebben. Haar vriend is er goed afgekomen. Ze is 's nachts meteen geopereerd en heeft veel pijn. Ze moet 10 dagen in het ziekenhuis blijven dus ik zal hier niet veel zijn. Als ze pech heeft moet ze nog een keer geopereerd worden, dus.... Heb nu pillen gekregen en extra controle van de huisarts. Hoop dat het snel beter gaat met mij en met mijn meisje! Liefs Marjo
Bah wat heb jij een ellende zeg, hopelijk is er iemand die een beetje voor jullie zorgt, want dit is niet te doen lijkt me! Sterkte voor jullie!
Hey meid He verdorie zeg het zit ook niet echt mee allemaal. Ik hoop dat het snel beter gaat met je dochter, en met jou natuurlijk. Dikke knuffel. Liefs wolly