@ Hoi meiden....het gaat goed met Carmen. Vanmorgen fysiotherapie gehad en die was tevreden. Wat bewegingen met haar zieke voet gedaan. Overdag geen gips. Alleen nog 's nachts. Haar voet ziet erg eng uit, maar wordt al minder dik. Voel me nog steeds zwak; ben aan het eind van mijn latijn. Barst af en toe gewoon zomaar in tranen uit. Maar ik hou vol voor mijn meisje. Met hulp van me huisarts. Liefs Marjo
Marjo, Heel veel succes. Wat fijn dat het al iets beter met je meisje gaat. Doe jij ook een beetje rustig aan. Ik weet dat je er nu heel graag voor Carmen wilt zijn, maar ook jij hebt een beetje rust nodig. Liefs, Elvira
@ Elvira....ik weet het meid, maar ik wil er dolgraag voor mijn (enige) kindje zijn! Dat verzet mijn gedachten van het mislukken van me ICSI's. Liefs Marjo
Ik begrijp het helemaal hoor Marjo. Het is alleen zo naar dat je op deze manier je mislukte pogingen moet verwerken. Ik wens jullie alle goeds toe, de aankomende tijd. Liefs, Elvira
@ Caruli ....bedankt lieve meid! @ Elvira....jij ook bedankt! Had het ook liever anders verwerkt! Ze weten trouwens nu ook eindelijk waar me zwakte vandaan komt. Het heeft te maken met de gebruikte hormonen bij me ICSI. Het is dus allemaal niet zo onschuldig als het lijkt. Een arts van de afdeling gynaecologie in het AZM (waar ook me dochter ligt) heeft een bloedonderzoek verricht. Ben al moe als ik heb afgewassen. Maar we redden het wel! Liefs Marjo
Muuske........sterkte meid. Mooi dat je weet waar het aan ligt. En nu dit gedoe er ook nog bij. Hoop dat je een beetje om jezelf denkt......
Fijn om te horen dat het al beter gaat met je dochter, het komt goed als ik het zo lees. Jij moet ook aan jezelf denken meid ik snap dat je alleen aan je meisje wilt denken, maar het is niet de bedoeling dat je er aan onder door gaat daar heeft je meisje ook niks aan. Dus..........denk ook aan jezelf. Hele dikke knuf voor jullie. Liefs wolly
Bedankt lieve meiden! Me meisje had gisteren ff een inzinking! Ze jaagde me gewoon weg! Een verpleger heeft mij getroost en ff met haar gepraat. Ze belde me gisteravond op om te zeggen dat het haar speet. Ik begrijp het ook eigenlijk wel hoor! In een luttele seconde is haar leven totaal anders. Ga zo weer naar me meisje toe. Ze vroeg of ik aub weer wilde komen. Liefs Marjo
Gelukkig gaat het beter met je dochter Voor jou is het ook heel zwaar! veel zorgen en ook lichamelijk niet in orde. Neem optijd rust Marjo Sterkte Groetjes Scat
Hey Marjo, Wat een turbulent jaar is het voor je geweest. Ik wens je het allerbeste voor 2008. Beterschap voor jou en je familie. Uiteraard wens ik iedereen hier een ontzettend mooi 2008. Liefs, Danielle
@ Goedemorgen meiden....mijn meisje mocht gisteren voor het eerst uit bed in een stoel zitten met haar been op een kruk. Het viel in het begin ff tegen. Ze had wat moeite met haar evenwicht. Wat wil je ook na 12 dagen in bed liggen. De 2e keer ging het al veel beter. Vanmorgen kreeg ze van de arts te horen dat ze misschien al maandag naar huis mag. Tjonge wat was die meid blij! En mama ook! Hihi... Ze belde net dat de voor het eerst met de fysiotherapeut gaat proberen te lopen. Het gaat snel opeens! Maar we zijn er nog niet; het wordt nog een hele weg! Liefs en bedankt voor jullie lieve steun! Marjo