Ik verwacht een uitgebreid verslag vandaag Ben zo nieuwsgierig Ik duim voor jou dat het een heel hoopgevend gesprek is wat weer een kans geeft op een zo gewild klein wondertje Groetjes Erna
@ thanx Erna Maar dat verslag zal pas morgen zijn, want als we terugkomen moeten we naar de verjaardag van me ma! Liefs Marjo
@ Diana...hoi medelimbo! Zie net je banner. Jij ook veel plezier met klussen he! En suc6! Liefs Marjo
daar bedoelde ik niets verkeerd mee hoor muuske .. ben gewoon in een nieuwsgierige bui heb een topic geopend zodat ik ook kon zien hoe de andere leden eruit zagen vroeg mij gewoon af hoe je dochtertje noemt :-D omdat ik nu heel veel kindjes bij gezicht zie en ook de namen erbij kan plaatsen nu ik ben gewoon veels te nieuwsgierig lol
@ Meiden hier ben ik dan! Erg teleurgesteld en in tranen! Dr. v D zei dus dat hij me 0,0% kans geeft gezien mijn leefijd! Kreeg een brief waarin werd gezegd gezien me gegevens wilden ze me nog een kans geven en nu dus dit! Hij heeft niks onderzocht; niks gevraagd; helemaal NIKS! Hij deed erg vernederend gezien me leeftijd! Deed enorm veel pijn! Barstte dan ook spontaan in tranen uit! Dat ze dan in een brief gezegd hadden dat ze me geen kans meer gaven; waren ze tenminste eerlijk geweest! Nu hebben we het hele eind gereden (ruim 1,5 uur heen en ook weer terug) voor noppes! Hubbie heeft gelijk de Geertgen gebeld (daar had ik reeds 2 pogingen) en daar heb ik nu dus een afspraak staan voor 26-10. Eerlijk gezegd heeft dr. v D me alle hoop ontnomen! Hij kwam op mij absoluut niet positief over! Sorry hoor! Kan best dat hij gelijk heeft, en in stllte ben ik al een hele tijd bang dat een gyn dit zou gaan zeggen, maar het had ook anders gekund! Meer tactvol! Ze vragen me eerst al me gegevens op te sturen (ik me dossiers opgevraagd) en na controle nodigen ze me uit voor een intake en dan word ik zo behandeld! Nee sorry, voel me bedonderd! Ben nu helemaal in tranen en weet ff niet hoe het verder moet! Ik voel me enorm depri en moedeloos! WAAROM? Ben bang dat ik afscheid moet gaan nemen van me alergrootste droom die ik al vanaf kind heb gekoesterd en dat zal niet meevallen! Liefs van een zeer verdrietige Marjo
Me dochter heet Carmen! Mooie meid, men zegt steeds dat ze op mij lijkt. Hihi.... Slank, donker lang haar en prachtige ogen! Me oogappel! Het enige in me leven waar ik apentrots op ben! Liefs Marjo
Oh Marjo, wat erg. Dit zag ik ook niet aankomen! En wat on-tactisch allemaal. Kan me voorstellen dat je je nu verschrikkelijk voelt. Ik weet ook even niet wat ik moet zeggen, alleen maar dat ik het heel erg rot voor je vind. Ik denk dat je eerst even flink moet uithuilen want het verdriet moet eruit. Ga morgenochtend nog even op je topic schrijven maar ik ga je nu niet van alles schrijven. Ik ga nu alleen even heel veel sterkte wensen en een hele dikke knuffel van mij Groetjes Erna
oh muus, dit vind ik echt te erg voor woorden hopelijk vind je steun in je omgeving! weet dat we hier met z'n allen aan je denken en er steeds zijn als je je hart wil luchten veel sterkte meid!
@ Goedemorgen meiden....ben ik weer! Heb geen oog dichtgedaan en de hele nacht gehuild! Vanmorgen was me temp ook nog eens gestegen van (gister) 36,7 naar 37,4. Zou ik nu ook nog me ei hebben gemist? (zou wel vroeg zijn he)Van klussen is gisteren dus helemaal niks gekomen. Voelde me te verdrietig en te moedeloos na alles. Of zou me ei nog kunnen komen? Ben nu geheel in tranen! Weet ff niet waar ik het zoeken moet! 2 Kansen ontnomen in 1 dag!? Voel me zwaardepressief! Zeg steeds tegen mezelf "kop op meid! laat je niet kisten!" Maar het lukt gewoon niet! De klap was te groot! Was fijner geweest als ze hadden teruggeschreven dat ze n.a.v. het bestuderen van me medische gegevens hadden besloten me geen kans te geven! Was wel zo eerlijk! Waarom schrijven ze dat ze me een kans willen geven als ze het toch niet doen! Is toch iemand voor de gek houden dan! Liefs een zeer verdrietige, moedeloze Marjo
Hee Marjo, wat lees ik nu allemaal voor ellende...bah logisch dat je verdrietig bent! Ik heb hier echt geen woorden voor, maar ik wens je wel alvast weer succes en sterkte voor 26/10! Liefs Ester
Muuske, je vertrouwen in Geertgen was toch weg? Waarom heb je dan nu toch weer een afspraak gemaakt? Veel sterkte!
Uit wanhoop! Misschien willen ze me daar alsnog die ene (allerlaatste) kans geven! (toen wel in elk geval) Hoe staan de zaken bij jou momenteel? Liefs en suc6! Marjo
Wat kun je nu nog doen Marjo : Is er nog een klein sprankje hoop of is het zo dat b.v. in Belgie er anders met dit soort onderzoeken wordt omgegaan : Of heb je even zoiets van: laat maar even Kan me voorstellen dat je eerst even deze klap wil verwerken. Ze hadden daar wel eens subtieler kunnen zijn, ik wens je nog een keer heel veel sterkte Groetjes Erna
@ Erna....nou ik ben nu dus op zoek naar een gyn die me deze poging wel nog gunt! We geven het (nog) niet op! En Belgie is, net als Dusseldorf, helaas geen optie! Me verzekering betaalt alleen binnen Nederland! Dus.... En zelf betalen....daartoe missen we helaas de financien! Wens jou ook heel veel suc6! En ik blijf duimen hoor! @ Alle meiden hier....Prettig weekend! @ Caruli....nogmaals sterkte met je kleine meid! Verwondert me dat ze in die toestand mag vliegen! (let goed op haar oortjes! Oordopjes misschien! Ondanks alles wens ik jullie een fijne vakantie! Liefs Marjo[/b]