hey muuske wat een goed nieuws zeg ik ga heel hard voor je duimen dat het deze keer gaat lukken veel succes meid
Fijn om te horen dat je ze nog een laatste kans willen geven. Heb je zelf er wel vertrouwen in ? Aangezien je vertrouwen in geertgen weg is of doe je de behandeling nog steeds als een laatste strohalm..? LIEK
hey muus Geweldig nieuws meis ik wens je dan ook heel veel su6 en veel positieve sterretjes toe ga voor je duimen hoor dikke knufff liefs kaley
lieve muus, wat een ontzettend goed nieuws! Fijn dat deze gyn jullie nog een kans willen geven.... en deze keer gaat het gewoon lukken! Tis jullie zo gegund!
Meis ik heb me vertrouwen in de Geertgen weer helemaal terug! Dusseldorf heeft ons heel veel geld gekost en een boel ellende. Nu kreeg ik van CZ ook nog eens een brief dat we voor die poolichaam diagnostiek die we in Dusseldorf gedaan hebben toestemming hadden moeten vragen van een instituut in Maastricht. Nou dat had die gyn toch ook moeten weten of niet soms.... Nee ik begin vol vertrouwen vandaag met spuiten! Ben dus vanaf vanavond weer een echte junk! Hihi.... Fostimon is een nieuw middel volgens de Geertgen dat inderdaad te vergelijken is met Menopur. Liefs Marjo
@ Patricia....hoest nu met jou meis? Hoever zijn jullie nu? Weer opnieuw begonnen? Heb me vertrouwen in dr. W weer helemaal terug! Hij was zo meelevend en bood zijn volledige medewerking aan. We gaan ervoor! Liefs Marjo
Muus hier stijgt de spnning....heb vrijdag mn punctie gehad en mag morgen bellen voor de uitslag en evt. TP.... Er waren 4 goede eicellen deze x....heb een slechte nachtrust gehad vannacht, ik bereid me geestelijk alweer voor op slecht nieuws.....zelfbescherming denk ik!
Geen idee nog hoelang ik Fostimon moet gebruiken! Voorlopig 7 dagen. Vrijdag a.s. voor een echo om te kijken hoe ik erop reageer. Voel me beroerd van me ongi. Ben echt k*tsmisselijk! Moest vanmorgen zelfs een paar keer overgeven. Heb verschrikkelijke krampen, maar blij dat ik weer begonnen ben! Het inspuiten van de Fostimon deed meer pijn dan ik gewend was van de puregon, gonal-f en de menopur. Maar ik heb alles over voor een goed resultaat toch! Hoest nu met jou? Liefs Marjo
@ Patricia....enne? Trek je het nog? Hoop op een prima resultaat en een goede tp! Duim voor je meis! Gebruikte je dit keer ook Fostimon? Hoelang moest je het spuiten? En erna? Wat gebruik jij nu na de punctie? Pregnyl of progestan? Liefs en veel suc6! Marjo
@ Meiden.... we zitten nu weer met een probleempje. Me vriend heeft 5 en 7 november examen. Hoop niet dat ik dan me punctie heb, want dat kan dus niet! Zul je net zien he! Bah.... Kunnen ze een punctie een paar dagen uitstellen? Is dat mogelijk? Zoja, hoe doen ze dat dan? Hoop dat iemand hier ervaring mee heeft! Duimen dat de punctiedatum gunstig uitvalt! Liefs Marjo
Muus ik heb geen antwoord op je vraag maar ik wil je wel even heel veel succes wensen! En Patricia jij ook heel veel succes (even stiekum hier vanaf Muus haar topic) las dat je vandaag misschien tp had! Ik duim hoor!
Hey! Net het lab gebeld en er is bevruchting van 1 eicel. Wel een beetje een tegenvaller maar wellicht is dit een toppertje! Om 11:10 hebben we de TP,spannend! Muus,ik heb idd Fostimon gebruikt, 16 dagen in totaal. De arts vroeg ons nog of er een dag van de punctie was waar we absoluut NIET zouden kunnen, dus je kunt het een beetje sturen met die hormonen....geef het wél op tijd aan bij de gyn! Stienke, thnx meis! Duim natuurlijk ook voor jullie!
wat voor examen heeft je vriend dan? kijk als het ziets is als autorij examen zou het wel verzet kunnen worden! eht zou echt jammer zijn als deze poging daarom in de soep zou lopen!
@@Muuske.....dat zou wel erg snel gaan..... Ik hoop voor je dat de punctie toch wat later is.. Heeft de gyn niet verteld hoelang je het moet spuiten. Heel veel succes......
Voor vliegtuigonderhoudsmonteur. Kan niet verplaatst worden! @ Minou....geen idee nog hoelang ik moet spuiten! @ Patricia....heel veel suc6 meid! Hoo dat die emmy mag uitgroeien tot een pracht van een beeb over 8/9 maanden! Liefs Marjo