Kan me voorstellen meis..... Lijkt me toch wel een heel speciaal gevoel, zo'n emmy in je buik... En tegelijk zo onzeker allemaal...
Ja meid, dat is het zeker! Aan de ene kant voel je je zwanger en aan de andere kant moet je nog wachten of het zich wel nestelt zodat je POSITIEF kunt testen! Maar het is een machtig gevoel! Groetjes Marjo
Weer ff een vraagje.: Kun je ook zelf je huisarts vragen om een zwangerschapstest in je bloed? Vanaf wanneer is dat mogelijk? Groetjes Marjo
Vanaf het moment dat het zh zegt dat je kan testen . Je zit met je Pregnyl he! Bij de een blijft dat wat langer in het bloed dan bij de ander. Als je zh zegt dat je op die datum thuis kan testen zou ik dat gewoon opvolgen. Er zit een hele studie aan hoor, je wordt niet zomaar ivf-arts Als je geen advies krijgt vraag je het en als je wel advies krijgt vraag je het ook....hihi Zo blijf je bezig en onzeker meid.
Waarom wil je dat weten? Je hebt toch regels gekregen van zh probeer je daar bij neer te leggen. Meer kan je niet doen. LIEK
Weet ik wel meiden, maar vroeg het me gewoon af! Het houdt ne momenteel enorm bezig gewoon. Maar wel positief hoor! Raak niet over me toeren! Voel me juist heeeel erg rustig! Van het ziekenhuis kreeg ik het advies van thuis een urinetest doen op 27 febr. Maar in het bloed is het normaal eerder te zien, zodoende.... Zweef momenteel gewoon ff lekker op een wolk en geniet van het zonnetje! Hmmmm.... Groetjes Marjo
@ Elmo: Ik begrijp heus wel dat je niet zomaar IVF arts wordt hoor! (Hoop ik tenminste) Haha.... Maar wij hebben eigenlijk enorm weinig informatie gekregen vind ik zelf. Het stopt bij de tp. Ik heb al wel gebeld met me behandelend arts, maar die heeft nu ff geen tijd. (begrijpelijk, maar toch....) Ik zit gewoon met vragen. Niet uit zenuwachtigheid, maar gewoon nieuwsgierig! Het is ook een heel apart gevoel zo'n emmy in je buik toch.... Groetjes Marjo
Nee ik ook nog niet natuurlijk! Maar het is gewoon een heerlijk idee toch! Nu maar duimen dat het zich innestelt! Spreek de emmy steeds bemoedigend toe en hoop dat ie luistert. Groetjes Marjo
Lieve meiden ben ik weer! Heb me behandelend arts gebeld, maar deze zegt geen informatie via de telefoon of via mail te geven. Begrijpelijk, maar we wonen wel mooi 1 uur en 15 min van het behandelcentrum af en het is ook nog carnaval , dus KL*TE! In het ziekenhuis zei hij ook al dat het aantal zaadcellen er niks toe doet bij ICSI. Hij had er in mijn geval toch maar 6 nodig zei hij. Is dat zo? Lijkt me vreemd! Dacht dat het aantal (goede) zwemmers wel degelijk van belang was. Ook bij ICSI1 Wie oh wie kan me meer vertelen? Groetjes Marjo
Maar wat voor info had je nodig van je behandelende arts muuske? Je hebt toch al je instucties gehad en verder is het afwachten! Waarom maak je , je verder nog zo druk ? liek
Je hebt toch niet meer zaadjes nodig dan eitjes? Lijkt me ook kloppen hoor! Wij riepen ook....als je er maar 13 hebt schat Laat hij die nou nog op voorraad hebben
Wat jammer dat je nu niet meer weet. Maar wij Limburgers zijn toch echte carnavalisten, dus ge lekker op stap, dan duurt het tenminste niet zo lang. Alaaf! (moet het natuurlijk niet te letterlijk nemen) Nee, echt serieus, het is zeker vervelend, zou ik ook niet leuk vinden, zit je de hele tijd te denken. wat zal de uitsleg zijn. Ik wens je veel succes. Groetjes Nancy
[Muuske schreef] me behandelend arts, maar die heeft nu ff geen tijd. (begrijpelijk, maar toch....) [/quote] Hey je laat je toch niet afpoeieren, dan maakt ie maar tijd en een afspraak.... Ik snap werkelijk niet, dat wanneer je in dit intensieve circuit zit, je nog met zoveel vragen blijft zitten. Gigi
Ik weet niet precies waarom je je arts nog wilde spreken, maar als het gaat om of je man genoeg zaadcellen had....daarin is wat de arts al zei juist...bij ICSI wordt elke eicel die bij jou geoogst is geinjecteerd met 1 zaadcel...dus zouden 6 zaadcellen al genoeg zijn...de rest doen ze niks mee...kunnen ze niks mee. Je komt van de ene kant heel rustig over, maar volgensmij schieten er toch continu vragen door je hoofd. Probeer anders eens een lijstje te maken en als je hier bv geen duidelijk antwoord krijgt, probeer dan toch een telefonische afspraak te maken met arts...lijkt me stug dat ie dan geen uitslagen kan geven. Succes met wachten.
Bedankt meiden! Er waren zeker MAAR 6 zaadcellen nodig! Maar het hadden dus ool levenloze kunnen zijn of zo als het niet gecomtroleerd is. Dan hebben we dus gewoon geluk gehad! Verder weten wij ook al niks van de fragmentatie waar Elmo het over heeft. Is dat echt belangrijk te weten? Er was afgesproken met de arts dat het ICSI zou worden. Of het zaad moest op dat moment zo prima zijn, dan werd het IVF. Hij moest het dus wel controleren anders wist hij het toch niet! Raar! Nou meiden maken jullie je maar geen zorgen hoor! Het zijn gewoon vragen die in me opkomen.(momentopnamen. haha....) Voel me verder buitengewoon rustig! (zegt iedereen die me kent, dus....) Vandaag heb ik rare, misselijkmakende, zeurende pijn boven me navel. En een vol gevoel in me buikje. Nooit eerder gehad! Ook voel ik me behoorlijk misselijk en wat duizelig! Maar we w88 rustig af! Bedankt voor jullie berichten meiden! Groetjes en ALAAF! Marjo
Goedenmorgen, Marjo, ik vind het hardstikke goed van je hoor dat je zo rustig bent en alles wat positiever benadert. Het is allemaal als stressvol genoeg toch! Tja en je arts, maak een lijstje met al je vragen en bel voor een belafspraak. Het is van de zotte dat je eerst voor je vragen zover moet rijden voor een antwoord. Houd er wel rekening mee dat in ieder ziekenhuis op behandelcentrum andere regels worden gehanteerd en andere informatie wordt gegeven. Succes hoor. Liefs, Elvira
@Elvira: Bedankt! Ga je raad eens opvolgens! Kijken wat eruit komt! Ja de emmy geeft me rust. Raar he! Of ook weer niet! Groetjes Marjo