Elvirar, volgens mij heb je niets gemist, maar gaat smoekie daar vanuit. Muuske zegt natuurlijk niet voor niets dat ze juffertje ongeduld heet. (hihi )
Nou meiden,niemand heeft wat gemist hoor! Heb niet eens hoeven testen! Gisteren, zondag 25 febr, zijn me in alle hevigheid gearriveerd en ontnamen me al mijn hoop! Ben in tranen nu en zie het ff nie meer zitten! Weet me geen raad! Het zat er natuurlijk wel in, maar toch.... Weet al sinds gisteren niet meer waar ik het zoeken moet! Heb vreselijke buikpijn en krampen; wel heel anders dan anders! Ook heb ik last van enorme migraine en ben k*tsmisselijk! Moet nu afwachten op evaluatie! BALEN! Groetjes Marjo
Ahhh lieve Marjo! Ik kwam net kijken voor dat ik naar mijn werk ga hoe het met jou ging en nu dit.....het spijt me heel erg! het was je zo gegunt! Ik kan me voorstellen je verdriet meid. .........een super grote dikke knuffel ik denk aan jou liefs luisa
Bedankt lieve meid! Ja het doet vreselijk veel pijn! Voel me zo verdrietig en boos! In de steek gelaten door me eigen lichaam! Dit voelt heeeel anders dan na de mislukte IUI's. Dit keer zat er immers een emmy. Er had reeds bevruchting plaatsgevonden! Ik kan momenteel alleen maar huilen en weet niet waar ik het zoeken moet! Voel me zo ontzettend K*T! Heb 2 mooie weken gehad! Die neemt niemand me meer af, maar toch.... Groetjes en knuf Marjo
Lieve Marjo, Je mag best verdrietig en teleurgesteld zijn hoor. Huil maar lekker en ga het rustig verwerken. Succes. Groetjes, Elvira
Meiden BEDANKT! Ga het ff proberen te verwerken! Blijf voor jullie....ons duimen hoor! Groetjes Marjo
jee muuske lees het net pas dat je ongi bent geworden balen zeg ik had zo gehoopt voor je meid ik wens je veel sterkte met het verwerken van deze teleurstelling xxxx caruli
Jij ook bedankt meid! Ja het is een echte teleurstelling! Maar ik duim dapper verder voor jullie....ons! We geven niet op he! Groetjes Marjo
Ach Muuske, wat vreselijk.... Ik kwam speciaal ff voor jou op het forum gluren..... Ik had zo graag gelezen dat het gelukt was.... knuffie, en heel veel sterkte....
Jij ook bedankt meid! Het was een ware schok! Had het zo gehoopt! Het waren 2 geweldig fijne, hoopvolle weken.Voel me nu zo verdrietig en boos! En in de steek gelaten door me lichaam! Maar ik geef niet op hoor! Ga dapper door! Maar eerst deze teleurstelling verwerken! Groetjes Marjo
Hoi Muuske, Hier ook iemand die even kwam gluren hoe het met je ging, balen meid dat het zo gelopen is ik vind het heel erg voor jullie ! Dikke knuffel, Bibu !
Lieve Muuske ben even afwezig geweest, maar lees hier vandaag een triest bericht.....goede hoop ...helaas weer vervlogen. Heel veel sterkte en kracht om hier mee om te gaan en hopelijk brengt de volgende behandeling meer geluk. Dikke knuffel, Eva.
Hoi Muuske! Ik volg je ook al een tijdje, en wil je vanaf hier heel veel kracht toe wensen. Ik hoop dat je ventje ook voor je klaarstaat, ondanks alles...
Heel veel sterkte meid........ Hopelijk kun je het een plekje geven zodat je weer verder kan............