"Update Muuske64 in de MMM"

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door muuske64, 23 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Lieve Muus...

Wat ontzettend jammer lieverd!
    Keep the faith, eens lukt het voor jullie ook!

Warme en welgemeende knuffel vanaf hier!

2. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Goedemorgen meiden!

Bedankt voor jullie lieve steun! Helaas voel ik me nog steeds K*T! :(
    Voel me eigenlijk doodziek! Van verdriet, maar ook zo!
    Miss heb ik wel een griep onder de leden, want al deze klachten komen toch niet zomaar uit de lucht vallen he!
    Voel me nog steeds vaak duizelig en misselijk! Huil om niks! :( Heb hoogdpijn!
    Hoop dat de evaluatie a.s. maandag me weer een beetje op het goede pad zet, want momenteel ben ik de weg een beetje kwijt!
    Sorry voor mijn "gezeur", maar ik moest het ff kwijt! ;)

Liefs Marjo

3. Niet meer actief

:oops: o ja sorry :oops: idd je hebt helemaal gelijk! hihi mijn foutje! ;)

4. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    :) GRUTJES :D ! DIT IS GEEN GEZEUR MEID! ik herken je klachten van afgelopen week, bij mij kwam er een behoorlijke griep achteraan. Ik heb ook de hele tijd om niets lopen janken en soms wel 6x per dag! Ik hoop dat jou de griep bespaard blijft, jij hebt je portie ellende wel gehad dacht ik zo! Misschien ben je nog in staat een stapel tijdschriften te scoren om 'ns lekker wat te bladeren, lekker warm (of koud) drankje erbij (oplos Wiener Melange van Nescafe is errug lekker) en dan lekker douchen, maskertje...gewoon ff een "Muus-trekt-zich-terug-momentje" wie weet knap je er een beetje van op.KOP OP MEID...hier is mijn schouder op afstand er mag gehuild worden. (van tranen krijg je zachte wangen, sommige nadelen blijken echt nog voordelen te hebben :) Liefs Ester.

5. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Bedankt Ester voor je lieve moedgevende en begripvolle woorden! Hoop dat ik me snel weer wat beter voel!

Groetjes en een knuf
    Marjo

6. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    :) Graag gedaan en een knuffel terug, en als je straks weer wilt "zeuren" zoals jij dat noemt :) dan gewoon lekker doen hoor! Liefs Ester.

7. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    :idea: Hardstikke BEDANKT meid! ;)

8. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Heel begrijpelijk meis. Je gaat ook door een soort van rouwproces. Het is logisch dat je dat niet in 1 dag verwerkt hebt. Neem lekker de tijd voor jezelf en neem inderdaad een "muuske-trekt-zich-terug-dag".
    Sterkte en knuffel.

9. Luisa

Luisa Actief lid

20 nov 2006
    289
    0
    0
    Den Haag
    Ha lieverd!
    een enorme dikke knuffel van mij! Ik begrijp je helemaal.... en ik denk dat inderdaad een kleine vakantie (weekend weg met je manlief) heel goed zou doen. Een beetje opladen voor het gesprek van maandag. Het is niet niks alles wat is gebeurt!
    take good care of yourself
    veel liefs
    Luisa

10. Dushi

Dushi Niet meer actief

Hoi Marjo *knuff*

Ik wil je hierbij sterkte wensen en hoop dat je je snel weer wat beter voelt.

Er komt een dag dat je er weer voor gaat enne... ik kan je vertellen dat je gewoon hoop mag blijven hebben dat het goed komt. Bij mij ging de 2e terugplaatsing in eigen cyclus ontzettend goed. Zoals je ziet aan de banner ben ik bijna halverwege... !

Liefs,
    Danielle

11. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Luisa: Bedankt meid voor je lieve woorden. Helaas zit er momenteel geen "vakantie" in.
    Zaterdag gaan we wel lekker uiteten omdat we mekaar dan precies 3 jaar kennen! Hoop dat ik me dan wat beter voel!

Hoest met jou? Hoe gaat het nu verder bij jou?

Liefs en suc6!
    Marjo

12. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Meiden ben zo DOLBLIJ voor Elmo! Ze laat zien dat het ECHT mogelijk is! Ben helemaal overdonderd van emoties nu en geheel in tranen!
    Wat een OVERHEERLIJK nieuws! ;)

Liefs Marjo

13. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    hihihihi Muus,

Volgens mij zijn we allemaal aan het janken. Wat een geweldig nieuws he?

Ben zo blij voor Elmo.

14. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Goedemorgen!

Voel me nog steeds niet toppie! :rolleyes: Blijf misselijk en af en toe duizelig!(zenuwen? spanningen? verwerking?) Baal af en toe een beetje van mezelf! Sorry!

Wel heerlijk nieuws dat nu ook Eva zwanger is! Geeft me weer moed! ;)

Nog 4 nachtjes slapen en dan weten we hopelijk meer! Hopelijk kunnen we snel verder met de volgende poging!

Groetjes Marjo

15. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Hoi Muuske,

Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt.
    Heel veel geluk deze nieuwe ronde meis.

Knuffel, Bibu !

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Lieve Muuske,
    Hoe blij Eva en ik ook zijn...ik denk dat ik ook voor haar kan spreken als ik zeg dat we zeker denken aan meiden bij wie er nog steeds geen kindje op komst is.
    Ik leef ontzettend met jullie mee, weet als geen ander hoe het is en hoop en duim stug door voor jullie hoor!
    Ooit zal jullie tijd ook komen, echt!
    Hou moed en hoop, vertrouw erop!
    Liefs Elmo

17. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Lieve Elmo BEDANKT voor je lieve, steungevende woorden! De tranen sprongen me wederom in me ogen van emotie. (ze komen om niks sinds me mislukte ICSI) :rolleyes:
    Gun jullie je beebje van ganser harte! ;)
    Maar bid ook dat de volgende poging ook mij dit grote geluk mag brengen!

Liefs Marjo

18. Niet meer actief

lieve meid
    ik wil je veel sterkte wensen
    het is niet niks he
    hopelijk krijg je over 4 dagen te horen hoe jullie verder kunnen

19. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Ja dat hoop ik van ganser harte meid! ;)
    Hoop dat jou volgende poging ook mag lukken! Blijf duimen!

Liefs Marjo

20. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ow Marjo vind het ook zo moeilijk.....je wilt gewoon zo graag en als je dan weer een teleurstelling moet verwerken is dat vreselijk. En ik weet hoe je het ons ook gunt, maar toch ...doet dit extra pijn. Zo is het gewoon....ik weet het maar al te goed.....die mensen die me allemaal voorgingen...hoe hard ik het ze ook gunde......ik wilde nu eens! Dus laat je gevoelens lekker gaan en ik kan me verder helemaal bij Elmo aansluiten. Hoop dat je hier over een paar weken ook goed nieuws mag melden...blijf je ook zeker volgen.
    Maar voor nu hoop ik eerst dat je je weer snel wat beter voelt...geef het de tijd...en als je het niet vertrouwd dan gewoon bellen hoor. Hoop dat je 5 maart goed nieuws krijgt en je niet al te lang hoeft te wachten om voor een nieuwe poging te gaan.

Knuffel, Eva.

Deel Deze Pagina