Hoi Marjo, Ik wens je heel veel succes. Ook al is het zo moeilijk, probeer moed te houden. Kijk maar naar Elmo, zij is ons goede voorbeeld Ik hoop dat we allemaal snel zwanger worden. Onze tijd komt nog wel. Ook wens ik je veel beterschap daar je je erg k#t voelt. Groetjes Nancy
Ik bid met je mee hoor Muuske! Als ik vanavond de kaarsjes brand zoals ik dat altijd doe voor speciale mensen of wensen zal ik ook aan jou denken hoor! Liefs Ester
Lieve meiden, Wat een lieve woorden allemaal en wat heerlijk dat we allemaal zo goed weten hoe het voelt om dit mee te moeten maken. Het doet mij in ieder geval veel goed te weten dat er mensen zijn die met me meevoelen (letterlijk en figuurlijk)! Marjo, veel sterkte meid, ik kan me je gevoelens supergoed voorstellen! Kop op, maak er zaterdag een topavond van en hopelijk volgende week meer duidelijkheid over 't verdere verloop! Liefs en dikke knuffel
Ja lieve meiden jullie zijn echt geweldig! Het doet me zo ontzettend goed om te weten dat er mensen zijn die om me geven en die weten wat ik doormaak en me vervolgens proberen op te peppen en weer nieuwe moed te geven! BEDANKT! Voel me vandaag gelukkig weer wat beter. Ben nu vooral benieuwd naar wat de arts maandag zal zeggen! Wens jullie allemaal een prettig weekend en ik blijf voor jullie....ons duimen! Liefs Marjo
Hoi Marjo, Wat fijn dat je je alweer wat beter voelt. Het is wel logisch hoor dat huilen, zit toch nog een bommetje hormonen in je lijf. Huilen is af en toe heerlijk. Net zoals Eva zegt uiteraard gun je het iedereen, maar uiteindelijk gun je het jezelf het meeste. Dat is gewoon zo en dat gevoel kennen we allemaal. Hopen op positief nieuws over 4 dagen. Fijn weekend en een zonnige dag toegewenst. Liefs, Elvira
Ha lieverd, zo goed om te horen dat het wat beter gaat! Hier ook (gelukkig maar) de zon begingt voorzichtig te schijnen ook dankzij je lieve worden. Ik hoop dat je maandag echt goed nieuws te horen krijgt, wat zeg ik 'ik hoop': er zullen gewoon GOOD NEWS komen ! Geniet van het weekend ik denk aan je veel liefs Luisa
Fijn dat jij je ook weer wat beter voelt meid! Hoop echt op GOED NIEUWS hoor! Zeker nu het zonnetje zich voorzichtig laat zien! Wil deze zomer verdorie met me buik kunnen pronken! Zucht.... Liefs en suc6! Marjo
Hoi hier weer ff een vraagje van mij: Maandag a.s hebben we dus een evaluatiegesprek. Wat kan ik me daar bij voorstellen? Maakt de arts dan ook een echo? Meet hij me bloeddruk? Wat is precies de bedoeling? Ben reuzebenieuwd en hoop dat we snel verder mogen met poging nummer 2! DUIMEN! Liefs en prettig weekend! Marjo
Hoi meiden! Het is zover. Vanmiddag om 15.20u hebben we een evaluatiegesprek bij me behandelend arts. Ben toch zo benieuwd wat die ervan zegt en hoe het nu verder zal gaan! DUIMEN he! Liefs en iedereen suc6! Marjo
Gaat wel weer! Thanx for asking! Heb alleen meer last van migraine. Spanning misschien! Deze ongi was veel erger dan normaal en duurde ook veel langer. Zou dat normaal zijn na een mislukte ICSI? Straks ff navragen als ik toch bij me arts ben. Heb weer meer moed. Hoop snel verder te mogen met poging 2! Wil Het voorbeeld van Elmo en Eva volgen. Haha.... (wie niet hier he) Liefs en we blijven duimen he! Marjo
Hoi Marjo, Ik wil je even heel veel succes wensen voor vanmiddag. En wel een hele waslijst met vragen meenemen he? Hij/zij zit er namelijk voor om je alles tot in de kleinste details uit te leggen. Ik heb ze het afgelopen weekend ook de oren van het hoofd gevraagd. Laat je het weten hoe het gegaan is? Liefs, Jaycey
Thanx girls! @ Jayceay: Zal je advies ter harte nemen meid! @ Luisa: Voel je je weer wat beter meid? Liefs Marjo
Ben benieuwd of je na het gesprek nog tijd kan vinden om hier te vertellen hoe het is gegaan en anders horen we het morgen weer.... LIEK.