"Update Muuske64 in de MMM"

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by muuske64, Jan 23, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dushi

Dushi Niet meer actief

Hoi Marjo,

Goed zeg dat je al zo snel weer mag beginnen!

Om de dosis te verhogen naar 300 i.e. is goed. Hebben ze bij mij ook gedaan en ik wist zeker dat dit beter was voor de follikels. Met een lagere dosering had ik het idee dat ze te langzaam moesten rijpen 8)
    Echter, ze beginnen altijd met een lagere dosis om overstimulatie te voorkomen.
    Voordeel is ook dat met een hogere dosis je cyclus qua aantal dagen veel gaat lijken op een normale cycylus.

Ik duim voor je dat het deze keer helemaal goed gaat.

Groetjes,
    Danielle

2. Stienke

Stienke Fanatiek lid

Feb 15, 2007
    2,424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    :) Mijn duimen draaien ook hoor! Liefs Ester

3. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Bedankt meid! Dus jij denkt dat deze poging beter zal verlopen? ;)
    Tja, de arts weet nu een beetje hoe mijn lijf reageert en dat heeft zo zijn voordelen. (hoop ik)
    Hij zei dat hij had verwacht dat mijn kans op 60% slagen lag.
    Hoop dat het dit keer mag lukken! ;) Lukte bij jou ook de 2e keer he?

Alles goed bij jou? En met de beeb?

Liefs Marjo

4. Dushi

Dushi Niet meer actief

Bij een geslaagde zwangerschap in de eerste ronde mag je echt een vreugdedans doen. Ze beginnen met een standaard dosering afgesteld op leeftijd van de a.s. moeder. Als dat niet lukt dan weten ze voor een volgende cyclus idd hoe je reageert en stellen ze e.e.a. bij.
    Zo hebben ze het bij mij ook gedaan.

Bij ons gaat alles goed.... ik ben op van de spanning.. vandaag gaan we weten wat het is en of alles goed is 8)
    Om half 2 de 18-weken echo !

Volgende week lekker een weekje vrij.

Weet je? Vorig jaar was ik nog niet eens aan de hormoonkuren begonnen. Het leven kan ineens zo'n positieve wending hebben!

Houd moed!

Liefs,
    Danielle

5. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Dushi: Klopt helemaal meid! Het leven zit vol verrassingen! ;)
    En de arts zei ook dat me lichaam overduidelijk aangaf HEEL GRAAG zwanger te zijn, dus.... ;) Hoop dat onze droomwens snel werkelijkheid mag worden!

SUC6 vanmiddag met de echo! Laat je snel wat weten meid!
    Gok op een ....meisie! ;)

Liefs Marjo

6. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Waar kan je arts dat aan zien dan, Muus?

7. lieke

lieke VIP lid

Sep 7, 2005
    6,289
    263
    83
    Hoi Muuske fijn dat je in je volgende cyclus al weer verder gaat met een 2 de poging ISCI.
    MBt eiceldonatie. Je dochter erg lief van haar dat ze een eicel zal willen afstaan.
    Maar tjee ik zal dat persoonlijk een heel gek iets vinden dat als ik een dochter had die haar eicel afstaat en dat samen met een spermacel van vriendlief zal bevruchten.
    Dan is het een kind van haar en je vriend.
    Denk nie dat ik persoonlijk zo ver zal gaan, maar het is jouw keus mocht het zover komen.
    Wat vind jouw vriend van dit idee die er geopperd is?
    LIEK.

8. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0

denk eerlijk gezegd niet dat dat iets is wat iemand op dit moment serieus zou overwegen, zou ook weer heel anders zijn denk ik als haar dochter een heel stuk ouder zou zijn en zelf een vervulde kinderwens heeft of geen kinderen zou willen, en dat muus zelf een aantal jaartjes jonger zou zijn, want voor eiceldonatie gelden toch heel strenge regels en aangezien ze nu al 42 is en het volgens mij tot max 43 gaat zit je tegen die tijd toch wel aan de grens van 43+...

isci zal vandaag of morgen zo ineens wel lukken meid

liefs smoekie

9. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Lieke: Me vriend uit zich er niet echt over. :rolleyes:

@ Smoekie: Hoop inderdaad van ganser harte dat ICSI snel aanslaat! ;)

Liefs en SUC6!
    Marjo

10. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Sandra: Volgens de arts aan hoe je op alles reageert . En dat me lichaam een mooi bedje had gemaakt om de emmy te verwelkomen volgens de arts.
    Hoop dat het snel mag lukken! ;)

Liefs Marjo

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Muuske,
    Ik maakte geen grapje hoor..toen ik zei dat ik hoopte dat je NOOIT gebruik zou maken van je dochter.
    Ik zou niet eens willen dat mijn kind een punctie voor mij onderging. Ik weet niet zo goed wat jij van haar aabod vindt?
    Het kind is pas 16! Ik hoop dat jij het nooit zult overwegen en dat de artsen het niet toe zullen staan tot ze ruim meerderjarig is.
    Dan ben je zeker 2 jaar verder en moet jij je ook afvragen of je het dan nog wel wilt (mede ivm gezondheid).
    Zo, dat wilde ik toch ff serieus kwijt.

Elmo

12. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Maak je maar geen zorgen meid! Ik wil hier ook geen gebruik van maken! Mijn meisje is mijn alles! ;)

Hoop van ganser harte dat het me lukt met ICSI!

Liefs Marjo

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Oke dan, op dat antwoord hoopte ik al ;)
    Ik hoop het ook voor je Marjo!
    Elmo

14. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    :idea: Ff nieuwsgierig!
    Lenneke hoe was je echo gisteren? Weet je al wat het wordt? Meissie of jochie? ;)

Ik gokte op een meissie, had ik gelijk? ;)

Liefs Marjo

15. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Voel me vandaag weer erg duizelig en misselijk! Zenuwen? :rolleyes:

Morgen ff langs de huisarts ter controle van me bloeddruk! Kan nooit kwaad en ik sukkelde er al vaker mee, dus....

Liefs Marjo

16. Stienke

Stienke Fanatiek lid

Feb 15, 2007
    2,424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Zenuwen Marjo :( Ik stuur je vanaf hier heel veel kracht enzo en ik hoop dat je ze daarmee onder controle kunt houden meid. Kop op, hou vol! Liefs Ester 8)

17. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Thanx girl! ;)

Liefs Marjo

18. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    hey muus ff vraagje he, wij hadden er hier toevallig een gesprek over, over hoe ver ik zou gaan voor een kleintje, en waar mijn grens ligt (vruchtbaarheidsbehandelingen + leeftijd)

waar ligt voor jou de grens die je trekt en wanneer trek jij de grens om ermee te stoppen?

19. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

Jun 6, 2006
    1,304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    he smoeki,

las ergens dat je deze maand een speciaal gevoel had mbt zwanger zijn...en nu ook nog een dag overtijd.....

heb je al testje gedaan of ben je dat nog niet van plan!

liefs nina

20. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    @nina,

nee durf ook niet eerlijk gezegd, ik heb de afgelopen 2 mnd een cyclus van 26 dgn gehad, daarvoor 27 dgn, had de banner op 27 ingesteld maar het zou ook maar zo 28 dgn kunnen zijn, vandaag pin ik me nog nergens aan vast...

en morgen tja morgen denk dat ik morgen niet eens durf te testen nog als ik niet ongesteld ben, ben het normaliter altijd direct in de ochtend maar ja zolang ik niet ongesteld ben houd ik toch ergens hoop en heb gewoon een raar gevoel, maar dat kan maar net zo goed wezen omdat je iets zo graag wilt dat het tussen de oren gaat zitten... ;)

Share This Page