dankjewel meid, als er wanneer dan ook maar enig goed nieuws te melden is open ik wel weer eens een keer een eigen topic....
Weet dat velen het misschien te oud vinden, maar mijn grens ligt bij 45! Of het moet erna nog spontaan gebeuren, maar daar geloof ik dus helemaal niet in! Wanneer waag jij een gokje? Wie weet.... SUC6! Liefs Marjo
Hoi hoi Voel me vandaag weer eens niet zo lekker! Voel me grieperig! Slap! Heb verdomd veel pijn in me rug. Van me schouderbladen tot boven me broekband. Ook trekt het me benen in. Heb er vannacht zowat niet van geslapen! Zou de griep me te pakken hebben? Verder voel ik me prima! Vol hoop weer voor de volgende ronde ICSI! Wens iedereen een prettig zonnig weekend toe! Liefs Marjo
Nou Marja, heel veel beterschap! Hebben jullie al nagedacht over wat na 3x ICSI? Niet dat ik wil zwartkijken hoor...maar wij vonden die vooruitzichten heel moeilijk. Toch wilde wij w.s. doorgaan...(zelf betalen). Hoe zit dat bij jullie plannen? Elmo
Wil zover nog niet kijken meid! Ik wil dolgraag doorgaan! Maar of mannetje dat ook wil.... Wat kost het eigenlijk als je zelf moet betalen? Heb geen idee! Maar me behandelend arts zei wel dat hij ons zal stimuleren om door te gaan zolang hij concrete kansen ziet, dus.... Liefs Marjo
Zeker rekening houden met 3000 euro per behandeling. Ligt er een beetje aan hoeveel medicijnen je nodig hebt. Was gewoon even benieuwd. Zou je ook tot je 45ste doorgaan met IVF? Elmo
Maybe! The tijd zal het leren! Maar ik hoop dat het eerder mag lukken! Wacht al lang genoeg! En na Lydia is me hoop alweer gestegen! Jij, Eva, Lydia....wie volgt? Liefs Marjo
wij wachten op een oproep om op afspraak te komen in utrecht, weet wel dat voor ons de grens bij IUI ligt, lukt het ook met IUI niet dan stoppen we ermee zowieso ligt de grens voor mij qua leeftijd zo tegen de 36 ouder wil ik niet zijn, dus we kijken aan wat er in utrecht gaat gebeuren ..... en tja we zijn al gezegend met 2 gezonde kids, dus tja ik ga het "lot" om het zo maar ff te zeggen niet tarten door kostte wat kost door te gaan met bijv. ivf-ISCI want ook daar zitten de nodige risico's aan en het is onze keuze om die niet te nemen en dan gelukkig te zijn met hetgeen we al hebben....2 heerlijke kids van 9 en 6 dat het voor sommige anders is, omdat ze nog helemaal geen kinderen hebben snap ik heel goed, dat zou dan voor ons ook heel anders zijn als we geen kinderen zouden hebben...
als ik morgen nog niet ongesteld ben dan gooi ik er morgen een test tegenaan dan zit ik er uitgaande van de langste cyclus echt overheen.... op een of andere manier vraag me niet waarom normaal had ik allang al ruim van te voren alweer getest, durf ik nu niet te testen omdat het dan "definitief" over is als ie negatief is, en zolang er nog niks te bekennen is , is er vooralsnog hoop he...
Hoi meiden! Ben naar me huisarts geweest voor bloeddrukcontrole, omdat deze in het verleden ook al eens te hoog was. Schrok me rot was alweer gestegen. Was afgelopen vrijdag dus 145/105. Kan dat kwaad? Maandag terugkomen voor controle. Ff regelmatig in de gaten houden! Ook barst ik nog steeds van de rugpijn. Net boven me broekband en trekt omhoog naar me schouderbladen. Voelt soms opeens verlammend aan. Ook trekt het me been in. Kan me soms bijna niet bewegen. Verrek van de pijn. Krijg soms spontaan tranen! Huisarts ook gelijk ff naar vragen maandag. Heb sinds gisteren ook steeds steken bij me eierstokken. Nooit eerder zo erg gehad. (of niet opgevallen) Zou het van me eisprong zijn? Me temp was vanmorgen gestegen naar 36,8. Wat een geklaag he! Sorry, maar kan er ook niks aan doen! Wens jullie nog een zonnige zondag toe! Liefs Marjo
hoi meid jee das wel hoog zeg doe het maar rustig aan en hopelijk is ie snel wat lager die steken zouden van je eisprong kunnen zijn meid succes verder
@Caruli....Bedankt meid! Ga morgen weer voor controle. In de gaten houden maar weer he! Hopelijk morgen lager! Moet inderdaad rustigaan doen, stress vermijden en geen koffie, zout etc. Liefs Marjo
Hoi meiden....ff een vraagje weer: Zit vandaag op dag 16, maar voor mijn gevoel heb ik me eisprong nog niet gehad deze maand. Heb al sinds afgelopen zaterdag last van hevige steken bij me eierstokken.(nu nog steeds) Ook is me temp nog steeds 36,7. Kan ik een late eisprong hebben? Wat nu? We hebben het afgelopen weekend goed geklust! Zou het dan toch kunnen? Liefs Marjo
@ Haha.. vraag nummer 2 voor vandaag! Hoor steeds dat er mensen zijn bij wie met een echo is gekeken waar de emmy is teruggeplaatst. Kan ik daarom vragen bij me behandelend arts of is dat niet in elk ziekenhuis mogelijk? Lijkt me overigens wel tof om dat te zien! Liefs Marjo
In het Catharina ziekenhuis doen ze dat niet, dat heb ik toevallig afgelopen vrijdag gevraagd. Ik weet niet of je daar nog steeds onder behandeling bent? Groetjes, Jaycey
Twee keer hebben ze bij mij met een uitwendige echo meegekeken...deze keer deden ze dat niet Ik vroeg waarom niet en de reden was dat ze precies wisten waar ze nu moesten zijn...en het is gelukt! Ze weten blijkbaar toch echt wat ze doen daar Hoop dat je mee mag kijken de volgende keer, je kan het altijd vragen! Elmo