Hoi ik ben niet onder behandeling in het Catharinaziekenhuis, maar in ZBC de Geertgen. Maar hun maken wel gebruik van de IVF ruimte aldaar, dus.... Zou graag meekijken, maar als ze het daar niet doen is dat Jammer! Maar ik ga het me arts wel vragen dit keer! Alles goed met jou? Blijf voor jou....ons duimen! Ben jij dan ook onder behandeling in het Catharinaziekenhuis toevallig? Liefs Marjo
Ga het zeker navragen bij me behandelend arts! Ja, dat blijkt wel dat ze wisten waar ze wezen moesten! Kun je eens navragen waar? (kan ik dat aan me arts doorgeven. haha....) Hoop toch zo dat het dit keer gaat lukken! Blijf duimen! Voel je je al echt zwanger meid? Alles goed met jou en je beeb! SUC6 met je echo morgen! Hoop op een mooie aanblik voor jou/jullie! Ben benieuwd op wie het lijkt! Liefs Marjo
Goedemorgen meiden: Was gister weer voor bloeddrukcontrole. Was nog steeds te hoog! Afgelopen vrijdag, zoals vermeld, was hij 145/105 en gister 165/92. Donderdag weer terug. Indien nog te hoog, afspraak met huisarts zelf om te kijken wat eraan te doen. Afwachten dus! Liefs Marjo
Goedenmorgen Muuske, Wat vervelend dat je bloeddruk nog zo hoor is. Ik hoop dat de bloeddruk donderdag een stuk lager is. Succes weer. Groetjes, Elvira
Hoi Marjo Heb ff een vraag aan jou als ervaringsdeskundige. Volgens mijn gyn is de leeftijdsgrens voor IVF 42. Heb op internet gekeken maar daar word ik ook niet veel wijzer van. Zie 41, 43 en 45 staan. Is jouw daar iets over bekend? Bloeddruk hoog is zeker niet ok. Goed dat ze het in de gaten houden.
Nou deskundige! Weet ook niet precies hoe dat zit met die leeftijd. Is verschillend per kliniek. Ben zelf onder behandeling in ZBC de Geertgen in de Mortel(NB) Daar is de grens t/m 42. Elisabeth ziekenhuis Tilburg t/m 43. AZM Maastricht t/m 40. Mag ik vragen waarom je het vraagt meid? Liefs Marjo
We zijn nu met IUI bezig. Ben bijna 41. Vraag me af hoe vaak we dit moeten proberen. En rekening houdend met alle wachtlijsten ben ik ineens bang dat het straks te laat is.
muuske: jee meid balen dat ie nog zo hoog is doe het maar rustig aan geduld: de leeftijdsgrens is bij elk zh anders de een houd 42 aan en de ander 45 dus... veel succes meiden
Geduld....Bespreek het gewoon eens met je gyn. Wij hebben 4 mislukte IUI's gehad. Was ook steeds bang dat het telaat zou zijn, maar bij ZBC de Geertgen werd ik vanwege me leefijd niet op een lijst geplaatst. De arts wilde gelijk starten gelukkig! En nu maar hopen dat het snel lukt! Liefs en suc6! Marjo
Succes met je hoge bloeddruk marjo, hoop dat deze snel zakt ook. Lijkt mij ook niet goed om met een te hoge bloeddruk een behandeling met hormonen te ondergaan. LIEK.
Ff een berichtje tussendoor! Me ventje heeft vrij van woensdag 14 maart t/m zondag 18 maart. Jullie zullen me dus pas weer zien vanaf maandag 19 maart! Wens jullie heel veel SUC6! En ik blijf duimen! Liefs Marjo
Ben ik weer hoor! Me temp zat vanochtend nog steeds op 36,8. Normaal rond deze tijd al boven de 37. Raar! Wat zou de reden zijn? Nog geen eisprong gehad? (is al dag 17) Zou het nog te maken hebben met de gebruikte hormonen tijdens me ICSI? Moet ik me nu later verwachten of toch niet? Wil dolgraag verder met poging nummer 2! Word gek van dat wachten en die onzekerheid! Sorry! Liefs Marjo
Hi Marjo, even diep adem halen ! Ik zou als eerste die thermometer uit het raam gooien. Die is nergens goed meer voor en zorgt alleen maar voor spanning. Laat die gewoon komen wanneer het daar tijd voor is en haast hebben bij een ICSI behandeling gaat echt niet werken. Zorg voor voldoende ontspanning en geloof in de behandeling op zich. Ze weten wat ze doen en vertrouw op je eigen lichaam. Succes meis, Liefs, Danielle
[Musske schreef] Me ventje heeft vrij van woensdag 14 maart t/m zondag 18 maart. Jullie zullen me dus pas weer zien vanaf maandag 19 maart! [/quote] duh!?! leven jullie in het stenen tijdperk....wanneer de man thuis is, hoort u naar de man te luisteren? Ik vind het wel heel erg ver gaan, dat je niet achter de computer mag/gaat als hij thuis is. misschien een felle reactie, maar het lijkt op .......... gr. Gigi
Tja volgens mij heeft Muuske al eerder uitgelegd het hoe en waarom! Laten we iedereen in hun waarde laten en lekker hun eigen ding doen. Ik kan het me ook niet voorstellen hoor dat mijn partner zegt dat het niet mag, maar goed ieder zijn meug. Alles verder goed met jou Muuske? Groetjes, Elvira
Helemaal mee eens. Iedereen lekker zijn eigen ding doen en gelukkig zijn. Jeetje waar mensen zich al druk over kunnen maken. Hebben we niet genoeg aan ons hoofd?
Hallo meiden, ben ik weer! Eindelijk! Nou bedankt voor jullie berichtjes. Jullie hebben helemaal gelijk! Mijn ventje leeft nog in de oertijd! De 5 dagen vrij zijn we doorgekomen, goddank! We hebben veel zeik en onenigheid gehad en ik heb veel gehuild, maar ik heb goed van me afgebeten! Als hij het niet accepteert, pech gehad! Tja, hij is een enorm moeilijke vent om mee om te gaan! Maar al kunnen veel van jullie het je niet voorstellen, ik hou van die vent! Maar....soms ben ik ook bang voor hem! Balen hoor! Weet me soms geen raad! Hij is lief zolang ik doe wat hij wil, maar oweeh als ik het anders doe.... Momenteel heeft meneer weer een nieuw onderwerp....een ex-vriend van me! Hij zoekt overal wat achter! (zonder reden) Hij ziet spoken! Hij denkt dat iedereen waar ik contact mee heb me opzet tegen hem! Moeilijk hoor! Gelukkig is me bloeddruk weer gezakt (wonder boven wonder) Hij was vrijdag 138/81, dus.... Van is nog helemala niks te bekennnen! Afwachten dus maar weer.... Nogmaals bedankt voor jullie berichtjes! Ga nog ff wat bijlezen. Lig bijna een week achter. See you! Liefs Marjo