@ Elmo....ja ik hoop dat het nu snel mag lukken! Wil graag jou voorbeeld volgen. Haha.... Liefs Marjo
Op CD2 met decapeptyl en CD3 met 300 ie Gonal-f.(vorige poging 225 ie) CD 2,3 of 4 echo. Hoest nu met jou meid? Liefs Marjo
Helaas moet ik zeggen nee muuske, ik voel mij niet echt zwanger... Maar zal best nog wel komen... LIEK.
Misschien nog wat vroeg! Misschien durf je het nog niet echt te voelen! Kan ik goed begrijpen he! Heeft je eigenlijk ook beetje overvallen toch! Zal zeker nog wel komen! Na een echo bv. Suc6 met alles! Liefs Marjo
Hoi Muuske, We moeten dinsdag weer naar het ziekenhuis en dan horen we meer. Hopelijk binnen afzienbare tijd een kijkoperatie en dan starten met IUI. Ben benieuwd! Sterkte als je weer met spuiten gaat beginnen. groeten Mirjam
@ Mirjam....Jij ook veel sterkte! Moet je een kijkoperartie? Heb ik geen ervaring mee. Waarom is dat? Liefs en suc6! Marjo
Hoi Muuske, In de eerste instantie was alles goed bij mij. Ze willen nu voor de zekerheid kijken of ik geen poliepen heb of verklevingen. Dit gaan ze dan doen via een kijkoperatie. Ben benieuwd. Wens ook jou veel sterkte, Liefs, Mirjam
@ Hoi spot hier af en soms wat bruinig bloed bij het afvegen. Is daarna weer weg! Wat zou dat betekenen? Teken dat gaan komen of.... Voel verder helemaal niks! Alleen een RAAR en ONBEKEND gevoel in me buik. (zal wel tussen me oren zitten haha....) Maakt me wat nerveus! Liefs Marjo
Ja het heeft mij inderdaad vreselijk overvallen. Ik voel mij gewoon erg onzeker over alles. Ben gewoon mijzelf ff kwijt. LIEK.
Kan ik goed inkomen meid! Zou ik zelf ook hebben! Heeft ff tijd nodig om tot je door te dringen! Maar je hebt gelukkig nog maanden te tijd, dus.... Liefs Marjo
Hoi meiden ben ik weer ff. Nog steeds geen tekenen van te bekennen! Me temp zelfs gestegen naar 37,3 vanmorgen. Alleen last van duizelingen (af en toe zwarte vlekken) misselijkheid (zenuwen?) en een rare buikpijn die ik anders niet heb. Grrrr....zul je zien dat me lichaam me nog ff in de maling neemt voor ik met de volgende poging ICSI kan beginnen. Maar afwachten maar weer! Wil zo dolgraag verder! Liefs Marjo
heej muuske, irri he dat wachten.. Maar je bent toch nog niet overtijd? zie nog 2 dagen staan of had je altijd zulke korte cyclussen? Ws zal je cyclus toch onder invloed zijn ivm je mislukte poging vorige keer... LIEK.
@ Hoi meiden....heb een rare buikpijn en denk dat me er toch aan zitten te komen! Enerzijds fijn, dan kunnen we verder! Anderzijds jammer, hoop toch elke maand. Wat zit een mens raar in elkaar he! Liefs Marjo
Ik heb altijd een cyclus van 26-28 dagen. De banner gaat uit van 28 dagen, dus.... Maar ik zit er eigenlijk op te wachten. Dan kunnen we verder! Liefs en prettig weekend! Marjo
@ Meiden....ga zo ervantussen! Weekend staat weer voor de deur! Dus jullie begrijpen het al zeker.... Ben benieuwd of de het weekend arriveren (of wegblijven) Jullie horen het maandag wel! Mochten de komen, dan moet ik na het weekend voor een echo, dus.... Me dochter heeft overigens maandag 26 maart theorie-examen voor de scooter! Spanend! DUIMEN! Liefs en PRETTIG WEEKEND! Marjo
hoi meid fijn weekend hopelijk komen de duivels snel zodat je verder kunt ik lees het maandag wel weer doegggggggg ps wens je dochter maar veel succes