@ Hallo meiden....Nog steeds geen tekenen van . Voel eigenlijk helemaal niks alleen een rare pijn in me onderbuik af en toe en soms wat licht bruin/rose bloed bij het afvegen. Verder helemala niks! Ook me temp is nog steeds 37,1. Maar ik denk dat het door de stress wordt tegengehouden, want zoveel geluk kan ik toch niet hebben. Kan het zijn dat deze cyclus langer duurt omdat ik vorige maand een emmy ben verloren? Weet iemand dit misschien? Ben inmiddels wel al 2 tot 4 dagen overtijd. Me cyclus is 26 a 28 dagen. Bij me banner ben ik uitgeggaan van de langste cyclus, dus.... Vandaag om 10.30u met me dochter naar het theorie-examen. Het is de 1e keer, dus.... DUIMEN! Jullie horen morgen pas weer van mij! Liefs en jullie allen veel suc6! Marjo @ Nollie....bij jou ook nog geen tekenen van
spannend meis ik ga voor je duimen dat ze weg blijven en dat je posi mag testen als je gaat testen en je dochter natuurlijk ook heel veel succes vandaag. groetjes
Muuske, als je nu echt zo gestressed bent en denk je ongi daardoor tegen te houden. Helpt het je om misschien een test te doen? Ben je gelijk uit je onzekerheid en kan je lichaam beter ontspannen... OFfffffffff je viert een megaparty vandaag.. Sterkte LIEK.
goh, wat een spanning allemaal!En dat kleine beetje bruinvrelies zegt nog niks he.Kan nog beide kanten opgaan. Ik geloof ook dat je door grote stress je cyclus kunt verlengen, dus misschien is het prettig om idd, wat Lieke al zei, een testje te doen.Maar aan de andere kant, je hebt bruinverlies, dus om geld te besparen misschien handig om toch nog ff 1 dag te wachten... Anyway, ik ben heel hard aan het duimendraaien voor je!Ga vandaag veel afleiding zoeken, het zonnetje schijnt! Veel sterkte met zenuwen
hoi muuske jee meid spannend hoor maar misschien idd een testje doen als je ziet dat ie negatief is ben je geruster en komen de duivels misschien wel zodat je verder kunt of idd hij is positief spannend meid ik duim voor je ps hoe is het gegaan met je dochter?
De maanden(en) na een IVF behandeling kunnen inderdaad heel anders verlopen dan je gewend bent. Als je twijfelt kan je altijd even contact opnemen met je behandelend arts. Elmo
Hoi Marjo, Wat een onzekerheid, misschien inderdaad maar de arts bellen of een testje doen. Hoe is het met je dochter gegaan? Is ze geslaagd? Groetjes, Jaycey
Ja! Het zijn de hormonen inderdaad. Alles wordt overgenomen door de hormonen dus als je met hormonen stopt moet je lichaam zelf de boel weer oppakken. Dit kan wel een paar maanden duren als je pech hebt. Elmo
Pfff, je zou er moedeloos van worden zeg.Gelukkig heb jij een mooie banner om ons allen hoop te geven!
@ Hoi hoi, sorry meiden maar gister was een teleurstellende dag! Me dochter is helaas gezakt! Was de 1e keer! En toen kwamen de ook nog in volle hevigheid aanzetten! Ik voel me er doodziek van dit keer! Enorme buikkrampen, misselijk en zelfs overgeven! Balen hoor! Maar vandaag dus starten met decapeptyl en morgen met 300 ie Gonal-f. Vandaag ook de kliniek opbellen voor een echo. Denkelijk morgen! Nee ik voelde me niet echt erg nerveus, maar het bracht wel spanning mee uiteraard! Nu maar weer afwachten hoe deze poging zal gaan! Liefs Marjo
@ Ff een offtopic vraagje: Wie helpt me mijn onderschrift weer blauw te krijgen : Lukt mij nl. niet! Computernerd Haha.... Liefs Marjo
tussen de [ color=blue] [ /color] zetten... wel even de spaties weer weglaten... Fijn dat je je uit de onzekerheid hebben gehaald, vervelend dat je er zo ziek van bent....Succes met je nieuwe poging deze ronde. LIEK ICSI poging 2: Start decapeptyl 27-03 Gonal-f 28-03 Echo 29-03 15.20u. Spannend! @Pendels:05-07 J+M/06-07 J/08-07 M/08-07 J @Trotse ma van Carmen 1991
@Lieke....bedankt meid! Ja ik ben ook blij dat ik eindelijk weer zekerheid heb en verder kan, maar de pijn valt niet mee! Maar het is voor een goed doel he! Donderdag 15.20u echo. Ben eens benieuwd wat hij verder gaat zeggen! Duimen he! Liefs Marjo
Hoi meiden....Vanmiddag moet ik weer op controle bij de KNO-arts i.v.m. me slechthorendheid! Ben zoals jullie weten woorddoof! Ben eens benieuwd wat er deze keer uit de test komt! Hopelijk is me gehoor niet teveel achteruit gegaan! Jullie horen morgen weer van mij! Liefs en zonnige groetjes Marjo
Hoi Muuske, Wat vervelend dat je je zo beroerd voelt van je ongi, hopelijk gaat het snel weer beter met je! Succes als je weer gaat starten met je 2de poging. Liefs, Mirjam