@ Goedemorgen meiden! Bedankt dat jullie zo meeleven! Jullie zijn kanjers! @ Helaas kreeg ik gister weer een klap te verwerken bij de KNO-arts! Me gehoor wasgelukkig niet echt slechter geworden; het is gewoon SLECHT! En ze kunnen er niks aan doen! Ze zeiden, wat ik al wel wist, dat me gehoortoestellen niks hielpen aan de gehoor! Hoor er wel meer geluiden mee (die me vervolgens storen), maar versta er niks beter mee! Ze reageren alleen op geluid! Dus.... Ze zei niet te begrijpen wat de oorzaak van me slechthorendheid is! Maar dat zeggen zeal jaren! Heb het al sinds 1989. Nu moet ik in juni een MRI 3 scan laten maken. Ze hopen daar een oorzaak mee te vinden! Balen hoor! Mag dat eigenlijk wel? Kan een MRI 3 scan geen gevaar bij een eventuele zwangerschap? Heb wel ff vermeld dat we bezig zijn met IVF/ICSI. Ze zei dat het te maken heeft met magneetvelden of zoiets en dat het volgens haar geen kwaad zou kunnen. Iemand hier ervaring mee? Vraag het morgen voor de zekerheid toch ook ff aan me behandelend arts! Al met al, heb ik er gisteravond ff vreselijk om moeten huilen! Voel me vandaag nog steeds erg slap van me Erg veel vurrood bloedverlies en erge klonters. (wel 3 cm doorsnee. Is dat normaal?) Doe het vandaag dus maar ff rustigaan! Vanmorgen eerst lekker naar de pedicure! Ff wat aandacht voor mezelf! Liefs Marjo
hey meid jee balen zeg dat ze er niks meer aan kunnen doen mri scan of het kwaad kan weet ik niet rontgon wel dat heeft ook met de straling te maken maar of mri het zelfde is : meid doe het lekker rustig aan hopelijk voel je je snel weer wat beter sterkte meissss
@ Caruli....bedankt voor je lieve woorde weer! Heb ff traantjes! Voel me echt overemotioneel! Liefs en jij ook suc6 he! Blijf voor je duimen! Liefs Marjo
Ach Muuske! Laat die tranen maar lekker stromen hoor...lucht denk ik ook wel op..al die onzekerheid en spanning komen er nu denk ik ook wel uit. Wat betreft die MRI scan zal ik maar even goed navragen aan je arts hoor... Liefs Nollie
@ Nollie....Helaas huil ik om niks de laatste tijd! Zal wel van de hormonen zijn! Nog steeds niks te merken bij jou? Nog steeds geen ? Liefs en suc6! Marjo
Nope nog helemaal niets.... Hoop dat je je snel weer wat beter voelt Muuske....die vervelende hormonen ook! Oja mijn ongie dag is vandaag...vroeg je in het andere topic. Liefs Nollie
Muuske bij jou dus weer de duivels....eindelijk kunnen jullie weer verder. Dat je nu meer last hebt van de ongi zal toch ook nog wel nawerking kunnen zijn van de vorige behandeling....er zit ook niet voor niets meestal minstens een maand rust tot aan volgende behandeling. Groetjes, Eva.
Goedemorgen meiden.... De echo gister zag er prima uit! Er zaten alweer 7 eitjes, en het was pas CD4 en ik had pas 1x 300 ie Gonal-f gespoten! Rot is dat de arts maar blijft zeggen dat ik meer geluk nodig heb vanwege me "oudere eitjes" Raar is ook dat de arts bijna geen antwoorden heeft op mijn vragen! (rare vragen of....) Dinsdag terug voor weer een echo. Kijken of de 7 eitjes al gegroeid zijn. (of meer geworden) Ben echt benieuwd! SPANNEND! Voel me buik wel veel meer dan vorige keer! Door meer ie Gonal-f? Duimen he! Liefs Marjo
He Marjo, spannend allemaal, hoop dat een weekend met mooi weer een beetje helpt de tijd sneller te doen lijken! Alvast heel veel succes! Liefs schaapje
@ Schaapje....spannend meid! Nog ff en je mag testen! Doe je dat of.... Wens je veel geluk en suc6! Liefs Marjo
Nou als ik niet het gevoel zou hebben dat iedereen lelijk tegen me doet. De weegschaal enzo en dat me grootste vrienden de snoepbak en de chocoladerepen zijn, zou ik het zeker doen maar voel nu al dat ik a.s. maandag ongesteld moet worden, dus nee deze maand word er niet getest. Nu maar hopen dat ik a.s. maandag eerst de uitslag krijg zodat we weten met welke behandeling kunnen beginnen en dan ongesteld worden (komt vast wel goed) want dan kunnen we direct beginnen met de behandeling. Ben niet ongeduldig hoor maar het scheelt weer een maand, haha.... Jullie moeten a.s. dinsdag he. Heb je er een goed gevoel over? Liefs Schaapje
Heey Marjo, ik ga je hier volgen aangezien we een beetje gelijk lopen. Is wel gezellie jij heb je eerste echo al gehad...dat is snel... Ik ben zo benieuwd wat ik dindsdag te zien krijg. Spuit nou 150E puregon. Succes
marjo, fijn dat er al weer ei activiteit is. Ja vervelend is als de arts toch heel reeel blijft benadrukken dat je veel geluk nodig hebt. het is rot maar denk dat de arts je toch wel waarschuwd hier voor. maarre JIJ HEBT gewoon GELUK..... succes. LIEK
@ Lieke....Ja ik weet ook wel dat hij ergens een beetje gelijk heeft! Maar ik wil het gewoon niet horen! Ik voel me nog piep! En ja ik hoop ook dat ik dat GELUK gewoon heb! @ Damie....Ja gaan we gezellig samen op! Ik spuit dus geen puregon, maar 300 ie Gonal-f. Verder spuit ik decapeptyl. @ Schaapje....Jammer, maar wens je volgende ronde veel geluk! Liefs Marjo
Hihi weer ff wat vraagjes: - Op welke cyclusdag hadden jullie je punctie? Heb een kort schema! Zit nu op CD5 en moet dinsdag terug voor een nieuwe echo. - Is het trouwens normaal dat er alweer 7 eitjes zaten op CD4? (Had pas 1x Gonal-f 300 ie gespoten gister, dus....) - Gaan die 7 eitjes nu alleen groeien of kunnen het er ook nog meer worden? PRETTIG WEEKEND! Liefs Marjo