Hoi Muuske, ik zou eerlijk gezegd niet meer weten op welke CD ik de punctie had. Zou ik terug moeten rekenen. Maar jij bedoelt vanaf het moment dat je ongi bent geworden, of vanaf de dag dat je begonnen bent met spuiten? Volgens mij is dat bij iedereen dan ook anders. En die eitjes, meestal gaan ze er van uit dat als een follikel eenmaal de 12 mm gepasseerd is, deze wel verder zal groeien. Maar dat is een richtlijn. Hoeft echt niet altijd zo te zijn, was bij mij niet het geval. Heel veel succes deze ronde, dat het maar mooi raak mag zijn! Groetjes, Jaycey
Ik bedoel dus CD4 vanaf arriveren . Ik had dus gister op CD4 1 eitjes van 4,8 mm en de andere 6 waren nog kleiner! Is dat normaal zo vroeg? Heb dus dit keer een kort schema! Starten op CD2. Ben eens benieuwd! Hoop toch zo dat het dit keer gaat lukken! Hoeveel eitjes had jij ook weer en hoeveel emmy's? (beetje warrig soms. hihi....) Voel je je al zwanger? Liefs Marjo
Hoi Marjo, ik had dus een lang schema, dus toen ik ongi werd, moest ik nog gaan beginnen met het spuiten van de Gonal-F. Ik ben daarmee begonnen op 21 februari en op 6 maart had ik de punctie, dat is dus 13 dagen later. Ik had in het begin 12 eitjes (eerste echo), maar dat werden er steeds minder, omdat sommigen inderdaad niet doorgroeiden. Uiteindelijk bij de punctie hebben ze vier follikels aangeprikt en daar zaten ook vier eicellen in. Daarvan zijn er twee bevrucht, en die zijn allebei teruggeplaatst. En ja, ik voel me al wel zwanger, heb last van vermoeidheid en af en toe misselijk, maar dat hoort er nou eenmaal bij. Volgende week echo, dan kunnen we zien of er één of twee kindjes komen. Succes verder meid, ik blijf je volgen hoor.
@ Spannend Jaycey....Zal voor je duimen meid! Dan zal me punctie/tp dus waarschijnlijk rond pasen zijn? SPANNEND! Liefs Marjo
Hé Marjo, Ik had je gisteren al een pb'tje gestuurd. Jij gaat lekker snel zeg ! Dus aanstaande dinsdag je 2e fm, damie de 1ste fm. Ik moet aanstaande maandag voor de 1ste fm. Gezellig kunnen we met zijn 3 en.
@ Lisette....Gisteren was nog geen fm. Dinsdag word ook mijn 1e. Me zijn nog niet weg! Gister was pas CD4, dus.... Ja gezellig! Ondergaan we het SAMEN! Hoop dat we alledrie POSITIEF mogen testen en dat april ONZEMAAND zal worden! Let's go for it! Liefs en tot horens! Let's keep in touch! Marjo
Ja, met zijn 3en is het allemaal veel gezelliger. Al die goede berichten van maart, ik hoop dat het virus nog lang aanhoudt en dat wij in april ook van die mooie berichten kunnen schrijven. Fijn weekend en tot maandag. Groetjes Lisette.
Goedemorgen meiden....Ja ik hoop dat het een langdurig virus is en dat we met zijn allen POSITIEF mogen gaan testen. Heb de zenuwen voor morgen! Hoop dat me eitjes goed gegroeid zijn! Zou prima nieuws zijn met pasen in het vooruitzicht toch he! Heb veel last ven me buik en me eierstokken! Hopelijk een goed teken! Had ik vorige keer veel minder! Meiden SUC6 allemaal! Let's go for it! Liefs Marjo
Hai meiden, hebben jullie ook last van afscheiding? Bij mij is het vreselijk. Ik heb een inlegkruisje...zo erg is het Ben ook super benieuwd hoe het morgen zal gaan. Hoelaat moeten jullie? Ik moet om 10.20 uur. Wij gaan van vrijdag t/m maandag een lang weekendje weg. Ik hoop dus dat de punctie niet in het weekend gaat vallen...anders moet ik heen en weer rijden.... Zo, gezellig met z'n drietjes.....
Hoi nee geen overmatige afscheiding hier Hoop ook eigenlijk dat de punctie niet in het weekend is. CD hoeveel zo die gaan plaatsvinden? Hebben jullie een kort of lang schema? Ik had vorige keer een lang en dit keer een kort, dus.... Heb morgen om 15.20u echo Liefs en ook een koppie koffie met limburgse vlaai Marjo
Hoezo hoop jij dat de punctie niet in het weekend gaat vallen? Ik moest een gemiddelde van 12 dagen nemen. Maar het kon altijd eerder of later.... daar heb ik lekker veel aan he. Morgen weet ik wel meer....en jij ook
Ach zomaar! Doet er ook niet echt toe! Zolang de punctie maar een positief resultaat geeft he! Mij is ze vorige keer (achteraf) meegevallen, dus.... Alleen helaas slechts 1 bevruching. (waren 6 eitjes) Wel een TOP-embryo, maar is helaas niks geworden. Jammer! Ben ook eens benieuwd wat er morgen uit gaat komen! SPANNEND! Liefs Marjo
@ Meiden....Voel me weer eens niks lekker vandaag! Heb veel last van me buik en me eierstokken. Ben misselijk en heb last van duizeligheid en hoofdpijn. Ook voel ik me overemotioneel en kan niks hebben. Is dit positief of juist niet? Vorige keer had ik hier veel minder last van! Morgen echo om 15.20u Ben benieuwd of de eitjes goed geggroeid zijn! Verwacht punctie rond pasen! Liefs en duimen he! Marjo
hé marjo, vervelend dat je je niet lekker voelt. Misschien van de hormonen en de spanning. Ik heb aanstaande donderdag de punctie, dus nog net voor de paasdagen. Maar de terugplaatsing weet ik nog niet.(Zie ivf/icsi topic) Damie weet jij al meer? Muuske, veel succes morgen ben benieuwd.
Goedemiddag dames, Lisette, das lekker snel! Fijn zeg. Ik hoor het morgenochtend. Muuske, niet gek laten maken. Net doen alsof je niets voelt.....kom op!
@Damie....zal het proberen meid! Maar is verdomd moeilijk! Hoest vandaag met jou? Suc6 met je FM! Hoeveelste CD zit jij nu? Ik op CD9. (vanaf de 1e dag van me laatste ongi) Ben reuzebenieuwd naar het resultaat vanmiddag! Duimen he! Heb veel last van me rug en me buik. Heb vannacht geen oog dichtgedaan. Werd steeds wakker als ik op me buik lag. (Klaag klaag....Sorry! Haha....) Liefs en tot gauwhorens! Marjo
Hai, ik zit vandaag op dag 22. Vanaf dag 1 moest ik alleen snuiven en vanaf dag 17 snuiven en spuiten. Dus eigenlijk zit ik vandaag op stimulatiedag 8. Kan ik hieruit concluderen dat ik een lange schema heb? ja he! Nog ff voor mij..... Ik voel me verder wel prima....geen rare dingen. Zeur jij maar lekker hoor...het lucht op!
@Damie....Ja volgens mij heb jij dan een lang schema! Ik zit vandaag op stimulatiedag 7. Ben benieuwd wat hij gaat zeggen vanmiddag! Hoop veel! (Maar wel geen gekleurde. Haha....) Deze week punctie lijkt me toch wel wat vroeg of niet? Ben zo bang dat het te snel gebeurt en dat de eitjes nog niet rijp genoeg zijn. Erg ben ik he! Bedankt voor je steun en begrip meid! Suc6 vandaag met je FM. Ben benieuwd hoeveel eitjes jij hebt! Hoop van veel! Bedenk maar het is bijna pasen! Haha.... Liefs en tot gauw! Marjo
Damie, je hebt inderdaad een lang schema, en volgens mij heeft Muuske een kort schema. Ik had ook een lang schema. Ik wens jullie alle bij veel succes vandaag bij de fm. Ben benieuwd of jullie ook de punctie met pasen hebben. Groetjes Lisette.