Hoi hoi, kom net terug.... En ja hoor...ben echt een broedkipje! 16 eitjes! En nu komt het goede nieuws: de punctie valt waarschijnlijk op dinsdag...jippie. Precies zoals ik gehoopt had. Na mijn weekendje weg. Lisette, ben je al nerveus voor donderdag? Marjo, jij krijgt vanmiddag ook goed nieuws! En net teveel zorgen maken. Die gasten weten heus wel wat ze doen.... Trouwens hoe gaan jullie met drank om tijdens de stimulatiedagen?
Niet.....ik heb al tijdje voor de behandeling niets meer van alcohol gedronken dus ook niet tijdens de behandeling zelf. De vraag is ook gesteld op digitale forum van mijn ziekenhuis en daar werd geadviseerd om het eigenlijk al niet meer te doen als je begint met stimuleren. Muuske ben benieuwd hoe het vanmiddag in ziekenhuis is afgelopen? Groetjes, Eva.
Damie, jij ook een broedkipje. Je schrijft waarschijnlijk is dinsdag de punctie. Is dit nog niet afgesproken dan of moet je nog terugkomen voor een 2e fm ? Wel fijn dat je niks te doen hebt in het weekend dat je weg bent. Voordat ik dat vergeet wens ik je nu alvast al hele fijne dagen, lekker genieten ! Muuske, wat voor nieuws heb je..begin een beetje rare gevoelens te krijgen ?
@ Goedemorgen meiden!....De echo gister was goed, maar viel mij een beetje tegen. Ik had maar 6 goede eitjes en een paar kleinere. Als ik jullie resultaten zo hoor is dat dus helemaal niks! Slechte broedkip dus.... De arts wil de punctie al op vrijdag 6 april. Ik ben zo bang! Is dat niet veel te vroeg : Ik zit dan immers pas op CD12. Hoop niet dat hij het eerder wil doen om zijn verlof veilig te stellen. Vorige keer had ik er een goed gevoel bij (helaas mislukt), maar dit keer voel ik me verdomd onrustig! Kan steeds huilen om niks! Bah....ben zo BANG! Kan iemand me geruststellen! @Damie....fijn dat het er zoveel zijn en dat je pas dinsdag je punctie hebt. Moet je nog tot dan spuiten? Kunnen ze nog goed doorgroeien! Sorry, maar ik baal momenteel van onzekerheid! Waarom bij mij zo vroeg al de punctie? @Lisette....Dan gaan we dus met ze tweetjes verder. Hoop dat alles goedkomt! @Maamaa....weet jij al meer? @SUCCES MEIDEN! liefs Marjo
Goedemorgen, Lisette, ik heb inderdaad vrijdag nog een 2e Fm. Dan hoor ik of de punctie maandag of dinsdag is. Alvast heel veel succes voor donderdag. Ben je al nerveus? Muuske gekkie, heb een beetje vertrouwen in de gyn. Krijg jij nog een 2e fm? 6 eitjes is toch ook prima! Ik moet inderdaad nog doorspuiten. Bij mij zal het langzaam doorgroeien omdat er zoveel zijn. Zoiets mopelde de gyn.
@ Damie....De punctie is vrijdag om 10.15u. Je bent in de war met Lisette, die moet donderdag! Ja ik heb wel vertrouwen in de gyn, maar ben gewoon BANG! Hoe groot waren ze dan gister? De mijne allemaal rond de 18,8mm volgens de gyn. En een paar kleinere. Zaten wel aan beide eierstokken dit keer. Ze groeien volgens gyn snel. Als zaad goed genoeg is doen ze IVF, anders ICSI. Ben benieuwd! Vanmorgen nog 1x extra 300 ie Gonal-f en vanavond om 23.00u pregnyl! Ach, we zien wel! Liefs en suc6! Marjo
hi hi hi sjorie...... Jullie laten me wel mooi achter! boehoo boehoo Muuske, hoe heb jij je eerste punctie ervaren?
@ Damie....Sorry hoor! Wil je helemaal niet achterlaten! Is de schuld van de gyn! Me punctie is me vorige keer (achteraf) wel meegevallen! Me schedewand werd verdoofd en kreeg een infuus in me arm, dus.... Na afloop een zetpil NAPROXEN. Na 8 uur nog eentje! Wel napijn gehad uiteraard in me buik, maar is voor een goed doel toch! Liefs en suc6 meid! Marjo
Hoi ik weer ff Had net wat bruin slijmerig bloed bj het afvegen. Kan niks met eisprong te maken hebben toch? (door decapeptyl) Ook nog steeds last van me buik. Weet iemand wat het kan zijn? Zal me wel weer te druk maken! Sorry hoor! Liefs Marjo
Hmm, ik zou het echt niet weten....maar denkt niet dat het wat met je eisprong te maken heeft. Gisteren waren de eitjes 18mm? Neeh dat lijk me niet. Misschien een gesprongen adertje? Even nog een vraagje over de punctie. Doen ze dat op dezelfde stoel van de inseminatie (IUI)? En hoef je alleen je onderkleding uit te trekken? Nog iets wat ik niet snap. De afdeling Gyn is bij ons in het ziekenhuis op de 3e verdieping. Afdelinge dagopname op de begane grond. Verwachten ze van mij nadat morfine en dergelijk heb gehad een paar trappen ga lopen? Ik begin ook para te worden..terwijl mijn punctie pas volgende week is.....
hoi muuske, meid laat je niet gek maken, je eitjes waren 18 mm ! Das het vereiste qua grootte. Dan wordt de punctie afgesproken, vandaar dat het bij jou vrijdag al is. Enne, 6 eitjes das toch mooi......je wilt het niet horen maar je hebt je leeftijd denk ik tegen om heel veel eitjes te hebben. Althans hier zeggen ze hoe ouder je bent hoe minder eitjes je met hormonen zou produceren, omdat je in al die jaren elke maand er al wat opgebruikt. Helaas kan ik je niet helpen met het bruine slijmerige bloed, misschien je natuurlijke eisprong? Damie, ik moet me melden op de dagopname aan de andere kant van het ziekenhuis (bestaat uit een oud en nieuw gedeelte met een loopbrug ertussen). En wordt er gewoon per bed naar toe gebracht hoor. Ik ben inderdaad wel benieuwd of je je onderkleding alleen moet uitdoen of dat je weer zo'n akelig operatieschort aan moet. =; Zodra ik morgen weer thuis ben zou ik alles hier schrijven, oké.
Aah fijn, ik hoor het heel graag. neeeh, niet zo'n schort met een mooie achterkant En nogmaals heel veel succes.........
@ Meiden....Bij mij gebeurde de punctie gewoon in zo'n stoel met die "leuke beugels" Grrrr.... Ik kreeg de verdovingen aldaar, dus.... @ Inderdaad heeft het ook te maken met me leeftijd. (al wil ik dat niet horen uiteraard. ) Maar de gyn vond het resultaat prima! Ook het feit dat ik zo snel reageer op stimulatie vond hij zeer positief! Dus.... @ Hoelaat moet jij donderdag Lisette? Ik dus vrijdag om 10.15u. @ Hoop op een mooie pasen met veel mooie (bevruchte) eitjes! Haha.... Maar wel graag witte. (me man en ik allebei blank, dus....) @ Natuurlijke eisprong? Kan dat dan? Ik spuitte toch decapeptyl om alles stil te leggen, dus.... Gesprongen adertje bij de echo meer waarschijnlijk denk ik. @ Nou meiden, wens jullie heel veel suc6! @ Lisette....ik zal aan je denken morgen en een kaarsje branden! Me duimen draaien overuren voor je oke! Liefs Marjo
Hoi Muuske, Ik moet me om 8.00 uur (goedemorgen!) melden op de afdeling alwaar ik de spuit en tabletten krijg en om 8.45 uur is de punctie. Ons ziekenhuis is een transport-ziekenhuis dus ik mag pas naar huis als mijn man 's middags de box heeft ingeleverd. Vindt het fijn dat je aan me denkt en een kaarsje brand morgen. En ja ik hoop ook dat het mooie bevruchte paaseieren mogen worden met Pasen.
Hoi Marjo, ik wil je alvast veel succes wensen voor a.s. vrijdag. 6 follikels is nog zo slecht nog niet hoor. Kijk maar naar mij. Daar zijn maar 4 follikels aangeprikt en zie mijn banner. En vrijdag hoor ik of er een tweeling zit of een eenling (ik denk het eerste). Dus geef de moed vooral niet op. Probeer positief te denken, dat helpt vast een hele boel. Laat je weten hoe het gegaan is? Groetjes, Jaycey P.s. En ik weet zeker dat de gyn de punctie niet gepland heeft om zijn verlof zeker te stellen, want er is altijd iemand die dienst heeft op die dagen en die dan de eventuele puncties, terugplaatsingen enz. moet doen.
@ Jaycey....Had jij maar 4 eitjes? Dat geeft me weer een boel moed meid! Hoop op net zo'n mooie banner als jij! Jij veel suc6 met de echo morgen! Hoop dat je beeb je vrolijk toezwaait. Haha.... Waarom denk je dat het er 2 zijn? Gevoel? Laat snel iets weten! Ben reuzebenieuwd en leef met je mee! Liefs Marjo
@ Goedemorgen meiden....Gisteravond 23.00u de dubbele pregnyl gezet! Wat een rotspuit is dat! Me buikie doet weer pijn en ik ben weer misselijk! Morgen om 10.00u in Eindhoven, Catharinaziekenhuis, zijn en om 10.15u de punctie! Hoop met heel me hart dat het nu raak zal zijn! Duimen he! Liefs Marjo
Meid om 10.15 uur duim ik keihard voor je....op naar een goede oogst en wie weet zijn er meer bijgekomen... [-o< ! Liefs Nollie