@ Lieke....Zal wel meevallen! (dat duits hihi....) Is een Nederlandse gyn, dus.... Heb me vertrouwen in die andere gyn behoorlijk verloren! 2 Keer zegt hij dat de artsen in het Catharina er niks van snappen en hij kon ook nooit mijn vragen beantwoorden. Raar toch! En in Dusseldorf hanteren ze geen leeftijdsgrens naar het schijnt. Dus dat is mooi meegenomen! Liefs Marjo
HaHa , dat scheelt een nl gyn. Hoop dat deze jullie beter kan helpen. hebben jullie al een afspraak gemaakt? LIEK
hoop dat je gevoel bij een andere gyn beter is Muus, maar wat ik in een ander topic van je al vroeg toen jij vroeg naar de ervaringen van mensen die in Dusseldorf beland zijn.... er werd gevraagd of je niet een lening zou kunnen afsluiten als ze deze 2e wel mee zouden tellen en je straks zelf alles zou moeten gaan betalen, vroeg ik me af, hoe zit het dan als je uitwijkt naar Duitsland? kan me niet voorstellen dat jouw verzekeringsmaatschappij dat wel vergoed als je het hier al niet meer vergoed gaat krijgen na de 3e poging... en ook hoe lang je door wilt gaat (w.b.t leeftijd?) heb je ergens voor jezelf een grens gezet van als ik zo en zo oud ben, dan ben ik er klaar mee..... je bent inmiddels al een aardige tijd bezig, je wordt er niet jonger op (no affence) en zoals jij aangeeft hebben ze in Dusseldorf geen max.leeftijd? ik heb nu met mijn 34 wel al zoiets van (zeker omdat ik er al 2 heb) als ik straks 36 ben, ben ik er klaar mee want dan ben ik 2,5 jaar bezig, en dan is het ons gewoon niet meer gegund en moeten we gelukkig zijn met hetgeen we hebben.... hoe kijk jij daar tegen aan, ik weet dat de wens heel groot is om nog een keer zwanger te mogen zijn (net als bij ons) maar tot hoever? heb je zelf niet zoiets van nou tot bijv. 43 en als het dan nog niet gelukt is stoppen we ermee want zoals ik wel eens mee lees met je doet het je niet echt veel goeds, en zal je toch hoop ik ergens in je achterhoofd moeten gaan houden dat het je niet meer "gegund" is en je je er op in moet stellen dat jullie met zijn 3en blijven.....anders wordt je denk ik (lijkt mij tenminste knettergek)..... liefs smoekie
@ Smoekie....Nou meid dat we nu nog volop hiermee bezig zijn is allerminst mijn wens geweest en absoluut GEEN keuze! Ik heb me hele leven minstens 2 kids gewild! Het verlangen is nooit weggeweest! Ben echter letterlijk, van de ene op de andere dag, op straat gezet met me dochter, die toen net 1,5 was, door me ex.(was toen net 28 en bezig voor een 2e) Door alle toestanden (psychische mishandeling etc.) vertrouwde ik niemand meer en ben ik 12 jaar (ongewild) met me dochter alleen geweest en dus is de kinderwens "ongewild" opzij gezet MOETEN worden! Was alles naar wens verlopen, dan had ik nu echt niet meer in de MMM gezeten! Maar ik kan en wil mijn allergrootste wens nog niet voorgoed in de ijskast opbergen. Dat kan ik psychisch echt nog niet aan. Denk dat velen dat wel niet zullen snappen, gezien mijn leeftijd et., maar het is voor mij/ons een feit dat we nog ff door willen gaan! Het verlangen is nog te groot! Sorry! Of we het daar vergoed krijgen en of ze daar wel iets voor ons kunnen doen weten we nog niet. Ga er vanmiddag een afspraak maken en dan zien we wel wat ze zeggen! Liefs Marjo
Hoi Marjo Begrijp je volkomen. Ik dacht altijd 35 anders ben ik te oud. Door omstandigheden ben je dan ineens die 35 ver gepasseerd en is de wens er nog steeds. Je kan niet vantevoren bepalen hoe ver je gaat. Tenminste ik niet. Mijn grens is alleen dat het geen obsessie moet worden, maar ook dat is persoonlijk. Luister naar je hart, je gevoel en naar de arts waar je vertrouwen in hebt. Alleen jullie kunnen bepalen wanneer het genoeg is. Liefs
@ Geduld....Bedankt meid voor je lieve, begripvolle woorden! Hoe oud, of hoe jong, ben jij dan als ik vragen mag? Hoest bij jullie nu? Liefs en veel suc6! Marjo
@ Damie....Ook goedemorgen meis! Ja , we zijn wezen toeren! Voel me echter nog steeds niet ze best! Erg huilerig; Om niks rollen de tranen me over de wangen! Me ongi is heel erg raar dit keer! Zal wel komen vanwege de punctie he! Ga straks gelijk ff belen voor afspraak in Dusseldorf. Ben reuzebenieuwd! Ben me vetrouwen in deze arts helemaal kwijt! Is niet goed he! Maar we geven het nog niet op! Hoe voel jij je nu? Al wat beter? Heb je nog steeds zoveel last van de progestan? Voel je je al anders? @ Lisette....Hoest nu met jou meid? Trek je het nog? Is zo 22 april he! Blijf voor je duimen! Liefs Marjo
Ik voel me veeeeeeel beter.... de bijwerkingen nemen gelukkig af. Echt anders voel ik me niet..hopelijk komt dat nog. Maargoed, ik heb er toch geen goed gevoel over..don't no wy. Wees maar trots opjezelf...velen zouden het opgeven. Go for it!
@ Damie....Bedankt meis! Velen zeggen dat ik beter kan opgeven, maar ik kan het (nog) niet over me hart krijgen. Sorry! Gelukkig heb ik heel veel steun aan me dochter! Het is echt een SCHAT! En aan enkele medien hier! Waaronder jij.... Hoop dat je voorgevoel verdwijnt! Het mijne is helaas waarheid geworden! Blijf voor je duimen meid! Op naar een positieve test! Liefs Marjo
Jouw motto is ook mijn motto meis! En beter een oudere moeder die zielsveel van je houdt, dan een moeder zoals je in de lounche weer kunt lezen. Toch! Wanneer ga je testen? Keep in touch! Liefs Marjo
Pas opgeven als jullie daar beiden klaar voor zijn, tot die tijd duim ik iedere keer voor jullie mee, als een kindje gewenst is mag het van mij komen. Sterkte meid, koppie op en veel suc6 in dusseldorf. Ik geloof nog steeds in wonderen, en gun alle meiden hun eigen wondertje.
@ mama lieske....Bedankt voor je lieve, steungevende woorden! Wens jou ook heel veel suc6! Liefs Marjo
Hey Muuske...... ze zeggen ook wel eens...... de aanhouder wint..... Ik zag dat je al afspraak had staan in Dusseldorf. Nu krijg je geen behandelingen meer in je eigen ziekenhuis? Heel veel succes daar,....het is jullie erg gegund... Liefs Minou
Marjo, Ik wil je heel veel succes wensen. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Dus jouw wondertje zal ook nog wel komen. Ik denk aan je! Knuf Nancy
Marjo, heel veel succes! Hoop dat je nu eindelijk eens goed begeleid wordt en dat het beloond wordt met een oh zo gewenst wondertje!
Marjo, Heel veel succes in Dusseldorf. Enne keep youre chin up! Zolang je wens er nog is, hoef je hem echt niet opzij te zetten hoor. Het feit dat je al een kind hebt of wat ouder bent heeft hier niks mee te maken. Volgens mij hebben bepaalde verzekering ook afwijkende polissen voor behandeling in het buitenland. Zou je het beste even via google kunnen nagaan. Liefs, Elvira
@ Goedemorgen meiden....Bedankt weer voor jullie lieve reacties! Fijn dat jullie zo met me meeleven! Geeft me een warm gevoel! De kliniek waar ik nu onder behandeling ben biedt me wel nog 1 mogelijkheid, maar ik heb eerlijk gezegd geen vertrouwen meer in hun! Sorry! Barst nu van de migraine en ben k*tsmisselijk! Zal vandaag rustigaan moeten doen! Ga zo weer ff liggen! Liefs en tot horens! Marjo