"Update Muuske64 in de MMM"

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door muuske64, 23 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisette

Lisette Niet meer actief

Hee Muuske,
    Je hebt heel wat meegemaakt lees ik, heb de tranen in mijn ogen van je "vroegere verhaal". Zelf ben ik een dochter van een op een straat gezette vrouw en kinderen. Dus erg herkenbaar. Al is dit ook alweer 18 jaar geleden.
    Ik kan me heel goed voorstellen dat je je kinderwens(voor een 2e) nog niet in de ijskast kunt zetten. Enne de leeftijd, etc, etc.. maakt het dan niet anders hoor. Zolang jij de wens nog hebt en ze willen je daar nog mee voorthelpen (medisch verantwoord) zou ik er ook voor gaan !
    Gelukkig heb je een second opinion bij Dusseldorf, andere gyn, andere gedachten. Ik kan me voorstellen dat je vertrouwen flinkt is gedaald in je eigen gyn, als het niet tot tevredenheid je vragen kan beantwoorden.
    Dus go for it !

Met mij gaat alles het redelijk goed, heb het gevoel een baksteen mee te dragen in mijn linkerbuik. Goed/slecht teken? Verder hier geen kwaaltjes.
    Goed/slecht teken? Het mag van mij gauw zondag worden.
    Al denk ik ietsje pietsje eerder te testen (vrijdagochtend).

Lisette. ;)

2. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Lisette....wat vervelend voor je dat jij dus in de zelfde situatie hebt verkeerd dan ik en me dochter!
    Gelukkig ben je nu wel goed terechtgekomen! Hoop dat me dochter ook zoveel geluk mag hebben! Hoest nu met je moeder? Hopelijk ook goed terechtgekomen!

Ja, ik ga zeker (nog) door en geef het (nog) niet op! ;)

Heb trouwens best een goed gevoel bij jou! Hoop dat de :evil: :evil: weg zullen blijven en je vrijdag een vet positieve test mag hebben! ;)
    Blijf voor je duimen meis!

Liefs Marjo

3. Lisette

Lisette Niet meer actief

Hoi Muuske,
    Even off topic, met mijn moeder is het goed gekomen hoor, ze is inmiddels in juli 12,5 jaar getrouwd met een fantastische man.(beschouw hem als mijn echte vader). En zelf ben ik uiteindelijk (met up en downs's tot ongeveer mijn 21ste) goed terecht gekomen.

Lief dat je een positief gevoel bij me hebt, zelf ben ik aan het twijfelen geslagen. Iedereen om me heen zegt dat je weet wanneer je zwanger bent. Maar ik denk het, maar is het het ook zo?
    Nog efe volhouden. Ik moet zeggen dat mijn mannetje meer stress heeft dan ik op dit moment. ;)

4. Damie

Damie Bekend lid

14 jun 2006
    724
    0
    0
    Muusk, alles goed daaro? Laat ff wat van je horen....

Hier gaat het niet zo best. Ik heb hevige buikpijn en het is ook dik. Denk dat de hevige buikpijn niet te maken kan hebben met een zwangerschapverschijnsel...althans nooit van gehoord.

5. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Damie....Hoi met mij gaat het ook nog steeds niet zo best!
    Voel me vaak overemotioneel! Huil om niks! Vreselijk!
    Vooral na dat ongeluk hier op de hoek! Heb er nachtmerries van!
    Denk dat ik door de hormonen meer emotioneel reageer!

Meid zou als je het niet vertrouwd toch voor die echo gaan!
    Dan krijg je misschien zekerheid! Vraag gewoon ff vrij om te gaan!
    Blijf voor je duimen meis! Wens je veel suc6!

Liefs Marjo

6. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    Muuske, Sterkte met je emoties.
    Is het niet wat om met iemand te praten? Geeft het ziekenhuis geen opties voor maatschappelijk werk om zo je verdriet te delen met een ervaren iemand die je helpen kan? Die je helpt het op een rijtje te zetten ?

LIEK

7. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Lieke...nee helaas! Van de kliniek niet veel steun!
    Ga zo weer eens een afspraak proberen te maken met het maatschapelijk werk! Is wel wenselijk denk ik gezien de hele situatie!
    Heb helaas niet veel mensen om me heen om mee te praten!
    Heb alleen jullie hier op het forum en enkele goede msn vriendinnen!
    En natuurlijk me dochter! ;)

Liefs en veel zonnige groetjes
    Marjo

8. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    In ieder geval ben je bekend bij maatschappelijk werk begrijp ik?
    Verstandig dat je gaat proberen afspraak te maken , heb je toch even wat meer steun aan dan online vriendinnen.
    succes LIEK

9. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Goedemorgen meiden....voel me nog steeds niet zo best! Wat grieperig!
    Verder nog steeds overemotioneel en huilerig! Veel last van hoofdpijn en duizelingen. Zit niet lekker in me vel! Hoop dat het snel weer overgaat! Baal van mezelf zo! :(

Wens jullie allemaal een fijn en zonnig weekend toe! ;)
    Wij kunnen morgen onze nieuwe auto gaan ophalen.(renault clio met automatisch panoramisch schuif-/kanteldak) Met dit weer lekker stuk gaan toeren en een terrasje pikken. Zal me goed doen! ;)

Liefs Marjo

10. Damie

Damie Bekend lid

14 jun 2006
    724
    0
    0
    Goedemorgen

Muusk, kom net terug van het ziekenhuis. De pijn was gisteravond te erg geworden. Mijn buik leek wel 5 maanden zwanger.
    Moest bloed laten prikken en krijg vanmiddag bericht. Verder zag alles er goed uit. Mijn eierstokken waren wel heel groot maar nog geen vocht in de buikholte.

Geen bericht van Lisette?

11. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Damie....Jeetje! Ben eens benieuwd meis wat je vanmiddag te horen krijgt! Leef erg met je mee! Blijf voor je duimen!
    Laat je me z.s.m. wat weten meid? ;)

En Lisette....is hardstikke zwanger!
    En over haar had ik ook een positief gevoel, dus....

Liefs Marjo

12. Lisette

Lisette Niet meer actief

Hé meiden,
    Hoe gaat het met jullie, muuske al weer wat opgeknapt na afgelopen vrijdag ?
    Damie heb je al uitslag hoe het met je is ?
    Inderdaad ben ik harstikke zwanger, de test was vanochtend ook positief (dit is eigenlijk mijn dag die ik mocht testen).
    Laten jullie wat van jullie horen?

13. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Lisette....voel me npg steeds niet toppie! :rolleyes:
    Blijf misselijk en het rare gevoel in me maagstreek blijf ook!
    Donderdag naar de huisarts voor uitslagen bloed.
    Me bloeddruk schommelt de laatste tijd teveel volgens me huisarts en vandaar dat bloedonderzoek. Ben eens benieuwd! :(

@ Damie....hoest nu met jou meid? Trek je het nog?
    Nog steeds last van je buik of is dat weer afgenomen? Blijf voor je duimen!

@ Maamaa....hoest nu met jou? Suc6 met alles! ;)

@ Naatje....wat vervelend nou! Maar volgende poging, nieuwe kans! Hou moed! ;)

:idea: Morgen heeft ventje examen! Duimen!

Liefs en allemaal veel suc6!

14. Lisette

Lisette Niet meer actief

Hé muuske,
    vervelend dat je zo blijft tobben met wel/niet lekker voelen. Nog 2 daagjes meid dan heb je de uitslagen van het bloed. Misschien dat dat wat kan verklaren.

Hoe ging het examen van je ventje..en wat voor soort examen moest die doen?

15. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Lisette....sorry maar voel me nog steeds niet goed! Ben steeds misselijk in me maag , overgeven en heb veel last van hoofdpijn! :oops:
    Barst om niks, zomaar in snikken uit! Gaat niet goed met me! :oops:
    Ben echt benieuwd naar de uitslag van me bloed!
    Ga de huisarts zeker vragen me maag eens te onderzoeken. Hopelijk alleen zenuwen! Me pa is aan maagkanker overleden! :(

Me ventje had examen voor weer een cetificaat.
    Hij is vliegtuigonderhoudsmonteur.
    Hij moet nu 2 weken wachten voor hij weet of hij geslaagd is! ;)

Liefs en bedankt voor je interesse!
    Marjo

16. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Hoi, werd net gebeld door de assistente van me huisarts die zei dat me bloeduitslagen allemaal prima waren!
    Morgen toch naar de huisarts i.v.m. met me klachten betreffende me niet welbevinden de laatste week.

Liefs en veel zonnige groetjes,
    Marjo

17. Lisette

Lisette Niet meer actief

Hoi Marjo,

Das toch goed nieuws, van de bloeduitslagen !

Misschien inderdaad verstandig even naar de huisarts te gaan met je lichamelijke klachten.

Succes meid.

18. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    weet je muus, je moet gewoon ff doorzetten ieder kan zich zo ziek voelen als ze wil...de uitslagen zijn goed dat jij je niet goed voelt komt ongetwijfeld door de hormonen die je hebt binnen gekregen, en daar moet je in berusten, dat heb je ongetwijfeld van vele ander meiden kunnen lezen....

ik heb zeer veel respect voor de moed die jij opbrengt om toch nog op de valreep een kind te willen maar je moet daarbij niet vergeten dat jij en je partner niet meer de jongste zijn, en dat zie ik niet vaak terug in je antwoorden, je eigen gyn is heel duidelijk en eerlijk naar jou toen, maar omdat het jou (jullie) niet goed uitkomt, ga je uitwijken naar duitsland....

je kunt hier geen lening afsluiten om nog verder te gaan, maar als ik er wordt gevraagd hoe het dan gaat als je in duitsland verder gaat omdat ze daar de leeftijdsgrens hoger stellen komt er geen antwoord...

ik vindt maar dat is puur mijn persoonlijke mening, dat je bepaalde dingen van jezelf eens op een rij moet zetten.....

als ze nou in china een grens hebben van 60 ga je dan straks uitwijken naar china?

van wat ik van jou gelezen heb, wat de gyn jou verteld heeft, kan ik hem en als je eerlijk bent jijzelf ook niet, hem of haar alleen maar gelijk geven,.....

je eitjes die je bij de geboorte hebt gekregen worden er naar mate je ouder wordt zeer zeker minder om, en er is on omstotelijk bewezen dat vanaf 30 jr de kwaliteit van de eicellen sterk achteruit gaan, wat wil jij in duitsland horen?

dat je super eicellen hebt? sorry lieverd hoe het ook allemaal is gelopen, je(jullie) hebt je leeftijd niet mee, die heb ik met mijn 34 jaar al niet dus waarom jij met je 42 -43 wel, zo is het nou eenmaal daar kun je niets aan veranderen, ook niet aan de wens op..

maar ik ben wel van mening dat je nu onderhand wel eens bij jezelf te raden moet gaan in hoeverre je nog door wilt gaan?

bovenal heb je al een schitterende meid...

en daarbij heb wel eens van je gelezen dat ze donor zou willen zijn, maar dat zijn dingen die komen zo neens ter sprake daar doe je lijkt mij niets mee, als een gyn jou zegt dat je eitjes nou niet optimaal zijn, waarom twijfel je daar aan? dat is toch een heel logische beredenering? iemand van nog geen 20 met een gezonde partner heeft vaak al meer tijd nodig dan vroeger als je het zo wel eens hoort, want lijkt wel alsof ze toendertijd in een poep en een scheet zwanger werden...

maar goed heeft niets met de wat oudere te maken van deze tijd., maar wel moet je er in geloven dat een gyn jou geen fabeltjes aanspeld..

wens jou alle goeds, maar voornamelijk ook veel rust in je leven.
    liefs smoekie

19. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Heel mooi gezegd Smoek...
    Net als ik bewondering heb voor de ambities van Muus, heb ik bewondering voor jouw inzicht...

20. geduld

geduld Bekend lid

22 jan 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    Hoi Muuske

Jeetje meis wat lees ik nou weer allemaal? Volgens mij ben je op van de zenuwen. Niet verwerkte emoties kunnen op je lijf slaan. Ga jij eens heel snel met iemand praten. Ik weet dat je heel erg bezig bent met zwanger worden maar dit is echt niet ok. Denk dat je dat zelf ook wel weet. Ik weet het, het is moeilijk die klok die boven je hoofd hangt tikt maar door. Maar om er zelf aan onderdoor te gaan kan toch geen bewuste keuze zijn?

Deel Deze Pagina