"Update Muuske64 in de MMM"

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door muuske64, 23 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Damie

Damie Bekend lid

14 jun 2006
    724
    0
    0
    Muuske, hoe gaat ie nu? Fijn dat de bloeduitslagen goed zijn. Hou je sterk!

2. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    dankjewel San, hoop dat Muus het ook zo ziet...

maarre hoe zit het nou bij jou? zie een mooie overtijds banner, die je nog nooit gehad hebt (niet zo lang als nu)
    hoop dat het is wat we hopen dat het moet zijn... :)

3. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Dat hoop ik ook meis.... :D
    De testen zijn onderweg.. ;)

4. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    pfff jeetje meid, heb je nog steeds de neiging kunnen onderdrukken om een test bij de drogist te halen joh...nou dat zou aan mij niet besteed zijn zeg, denk dat ik knettergek zou worden als ik zo ineens zo lang overtijd zou zijn als jij nu bent... :)

in ieder geval hier duimen de duimen overuren voor je meidje, hoop van ganser harte dat als je je testen binnen hebt, je niet voor niets je hebt in gehouden,en je van het weekend een vet mooie positieve test hier neer kan zetten....

liefs smoekie

5. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik ben gewoon bang dat ik afscheid moet nemen van het gevoel "zou het?' ;)
    Dus zolang ik nog wacht....ben ik ook nog 'misschien zwanger'....
    Hoe bedoel je jezelf voor de gek houden... :)

Sorry Muus, dat ik dit in jouw topic zit te kletsen.... :oops:

6. patricia34

patricia34 Bekend lid

19 nov 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    Muuske,ik wil je niet afvallen ofzo maar ook ik ben het helemaal met smoekie eens!
    Ik schrok ook echt toen je vermelde dat je helemaal geen vertrouwen in de arts had....van mij en hubbie krijgt hij juist een dikke pluim!Wij vinden het echt een dijk van een man!
    Wellicht moet je je ook eens concentreren op andere dingen,als ik kijk hoe vaak je hier berichten achterlaat....ik less ook vaak mee,maar probeer me er niet al te vaak in te mengen omdat ik van mezelf weet dat ik er dan dag en nacht mee bezig kan zijn.
    Ik hoop voor jou dat je snel een beetje rust vindt!

Dikke knuffel!

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Denk niet dat dit Muuske motiveert om hier te schrijven. Deze kritieken herken ik...omdat ze al veelvuldig zijn genoemd.
    Misschien kunnen jullie je beperken tot een pb'tje naar Muuske?

8. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Ik ben het helemaal met je eens, Elmo. Marjo heeft nu eenmaal de hoop op een tweede kindje en dan horen wij met haar mee te hopen! De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Marjo, heel veel succes en een dikke knuffel!

9. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik heb het inderdaad ook al gedacht. Ik denk dat muuske hier vooral steun zoekt.

10. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ben ik volledig met jullie eens meiden maar en ja daar is die kl*te maar weer, iemand steunen houd niet altijd in altijd maar met diegene mee te gaan, soms is het ook eens nodig om de realiteit aan bod te brengen, en neem me niet kwalijk dat ik dat geweest ben...

maar onder iemand steunen versta ik dat je ook iemand een spiegel voor moet kunnen houden en daarmee ook de keerzijde van de medaille niet moet laten verliezen...

het moge duidelijk zijn dat wie hier ook in haar topic schrijft van ganser harte hoopt dat ze nog eens een keer dat wonder mag meemaken....ik net zo veel als jullie...maar ik hoop nog net een stukje meer dat ze er niet zelf aan onderdoor gaat en als ik het af en toe zo lees zit ze er niet ver van af.....

dan "steun" ik haar in andermans (jullie) ogen misschien iets minder, maar als het helpt haar iets meer met beide benen op de grond te houden en dat ze zichzelf iets sterker maakt dan dat ze nu is, ben ik er blij mee.....

ik ben nu ook "dik" een jaar bezig, voor mij al een heel lange tijd, voor andere een korte tijd, maar ik ben buiten de mensen die met mij (ons) mee hopen en ons blijven vertellen dat het echt wel goed komt, ontzettend blij met de andere mensen om mij heen die mij toch met soms simpele reactie's met beide benen op de grond houd, zodat ik er straks niet finaal aan onderdoor ga als voor ons "de grens" in Muuss geval de leeftijd bereikt is......

er blijft altijd nog een wereld cq leven als het onverhoopt niet mocht lukken....

dus tja sorry dames, ik begrijp jullie standpunt, en ik ga er van uit dat Muus echt wel begrijp hoe ik het bedoel en zeer zeker ook dat het goed bedoelt is.....

vergelijk het met iemand die 3 wkn en 2 dgn zwanger is....(oftewel iemand die ruim voor de nod getest heeft) die zou ik nooit feliciteren, die probeer ik altijd met beide benen op de grond te houden, en te vertellen dat ze niet moeten vergeten dat het nog heel vroeg is, het in dat stadium nog alle kanten op kan gaan omdat er altijd (in 33%) wel een bevrucht kan zijn, maar dat niet altijd inhoud dat het ook tot een zwangerschap komt...voor de 1 een negatieve reactie, voor mij en mijn gevoel simpelweg iemand voor een nog grotere telleurstelling behoeden....

maar ja de 1 is de ander niet...

liefs smoekie

11. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Dat vind ik dus ook....ennee....Muuske zelf schroomt ook niet op geheel eerlijke (en dus soms ook niet wat je graag wilt horen) wijze te reageren...
    En volgens mij moet je dat ook gewoon tegen elkaar kunnen zeggen?
    Inderdaad wat Smoek zegt,....wij hopen allemaal dat het snel raak is voor je Muus, maar we hopen ook dat je met beide benen op de grond kunt blijven...en je niet volledig gaat verliezen in je kinderwens..

Dikke knufffff

12. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    dankjewel San, ben blij dat jij in ieder geval begrijpt hoe ik het bedoel, en misschien dat de dames daar nog niet zo over na hebben gedacht en het als negatief hebben beschouwd?

hoe het is , is het....voor Muus het allerbeste en dat ze maar snel zwanger mag raken, en zo niet dan hoop ik met alles in me dat ze daartegen bestand is en mensen in haar directe omgeving heeft om daar over te praten....

maar goed vooralsnog is er nog hoop, en waar hoop is, is leven.. ;)

liefs smoekie

13. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Smoekie, ik begrijp erg goed wat je bedoeld. Maar ik kan me ook herrinneren dat er al eerder een topic is geweest, waarin Muuske ergens op gewezen werd. Hier is ze toen zo verdrietig over geweest, dat ze van plan was niet meer op deze site terug te komen. En dat kan volgens mij niet de bedoeling zijn. ;)
    Ik denk dat degene die haar een spiegel voor moeten houden, de mensen uit haar omgeving moeten zijn. Dus haar man, de artsen, vrienden, etc. Zodat zij in gesprek kan raken met deze mensen en direct kan vragen wat ze bedoelen. Een tekstbericht kan altijd anders opgevat worden. Vandaar! ;)

14. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    Kan best zijn Prinses, maarre vergeet niet dat iedereen elkaars topic leest, ik in ieder geval niet, wat er in het verleden in een of ander topic van haar gebeurt is weet ik niet, wil ik verder ook niet weten…tis lullig te lezen dat ze toen ergens verdrietig over is geworden en van plan was te vertrekken.

ik reageer hier in dit topic van haar op hetgeen zij zelf schrijft, en idd zouden de mensen die haar een spiegel voor moet houden mensen uit haar omgeving zijn, maar zo te lezen gebeurt dat dus niet, en daar zij er zelf voor kiest om de wegen die ze bewandelt tezamen met de keuze’s die ze van plan is te maken is het ook een logisch iets dat je als forumgebruikster daar op moet kunnen en mogen reageren….

En dan kun je wel zeggen in een vorig topic is het niet zo goed gegaan, denk dat mijn motivatie wat betreft mijn reacties duidelijk genoeg zijn en ik het ook meerdere malen goed heb uitgelegd dat ik haar van ganser harte dat kleine wondertje gun, maar wat ik al zei er mag ook gezegd worden vindt ik dat ze er in haar achterhoofd rekening mee zal moeten houden dat het misschien niet meer mogelijk is, en als iedereen met haar mee blijft praten en er niet 1 is, die haar niet probeert de realiteit niet uit het oog te laten verliezen zal de klap over een tijdje des te groter zijn…

Want tis idd misschien niet hetgeen je zou willen horen (lezen) als je wanhopig bezig bent zwanger te worden maar als het eenmaal gezegd is kan ik me niet indenken dat ze er toch niet over nadenkt dat het wel iets is, waar ze toch rekening mee moet houden…..

Wat ik al zei mijn bedoeling is duidelijk en ik hoop dat dat voor Muus en jullie ook duidelijk is…..

Moge haar wens en die van vele andere (waaronder ook ik natuurlijk) eindelijk in vervulling

Liefs smoekie

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Bij nader inzien denk ik ook dat Muuske hier echt bij gebaat is hoor :(
    Fijn dat jullie het met twee man sterk weer ff oprakelen allemaal!

16. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    verschillende mensen verschillende meningen, ik heb mijn mening uitgebreid gemotiveerd, waarom ik denk dat ze er niet alleen maar bij gebaat is als mensen in haar kinderwens mee blijven gaan....sommige gaan volledig voorbij aan het feit dat als bij bepaalde mensen de hoop op verdwenen is zij in een diep groot gat vallen en denk dat vele wel weten wat daar allemaal uiteindelijk uit kan voortvloeien...daar zou je ook eens aan kunnen denken Elmo, ik wil net zo graag als jij dat ze zwanger wordt, en ik wil net zo veel met jullie mee hopen en nog meer met Muus zelf...

maar je kunt niet ontkennen dat het bij Muus wel heel erg diep zit en dat geeft niks als het maar niet alles overheersend wordt, en je hoeft geen psych te zijn om te merken dat zij op het randje van zit...

daarom vindt ik dat ze er wel degelijk bij gebaat is dat de keerzijde ook duidelijk moet zijn, en dat je niet altijd alles "krijgt" wat je wenst....en dat je dat ook niet moet vergeten...tussen willen en krijgen zit een heel groot verschil, en de een trekt er bij wijze zijn schouders bij op terwijl bij de ander op een gegeven moment de wereld vergaat, je begrijpt wel wat ik bedoel Elmo...

enkel jouw reactie dat "2 man sterk" (ik neem aan dat je mij en sandra bedoelt) alles ff oprakelen? dat begrijp ik niet helemaal heb dat topic waar prinses het over had niet meegekregen en kan daar ook niet over oordelen of daar een reactie op geven.... :(

17. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Lieve Elmo..sorry dat dat zo overkomt... :oops:
    Tis namelijk echt niet zo bedoeld van mij (en ook niet van Smoek..dat weet ik zeker)..
    Eerlijk gezegd maak ik me gewoon zorgen om Muus....
    Ik weet hoe graag ze zwanger wil worden, en hoe dicht het op de valreep is voor haar.
    Ik kan me voorstellen dat alle ziekenhuis-perikelen haar zwaar vallen.
    Ergens in dit topic zeg ik dat ik bewondering heb voor haar ambities...eigenlijk meer haar doorzettingsvermogen.
    Maar tegelijkertijd maak ik me zorgen over wat voor inpact dit alles op haar heeft...

Maar ik begrijp dat niemand hier op zit te wachten, dus ik zal me er verder niet meer over uitlaten...
    Maar mijn bezorgdheid blijft... :(

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

Als het allemaal niet zo bedoeld is...
    Hoe er dan eens over op!
    Jonge jonge zeg...het kan honderd keer jouw mening zijn maar dit is Muus haar topic en het is haar onderhand echt wel duidelijk hoe sommige over haar denken.
    Ze weet ook hoe o.a. ik over dingen denk...maar daar blijf ik toch ook niet over doormalen.
    Je punt 1x maken oke (liefs via pb) maar daarna kan het ook eens klaar zijn hoor!
    Ik hoop dat jullie dit standpunt ook begrijpen.
    Als je het niet eens kan zijn met iemands manier van leven dan moet je die persoon misschien maar niet meer volgen.

19. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    Nou nou een iets gematigder toon zou ook niet verkeerd zijn Elmo…..

Dit is Muus haar topic idd, en iedereen die met haar meeleeft schrijft hier ook, en niet via PB want lijkt me niet dat het de bedoeling dat je je reacties gaat pb’en….

Ik blijf (en Sandra ook niet) nergens over doormalen, ik heb 1 maal gezegd dat ik hoopte dat ze ook in haar achterhoofd houd dat het misschien niet meer weggelegd is voor haar nog een keertje zwanger te worden om op die manier de realiteit niet uit het oog te verliezen wat af en toe wel zo lijkt….

Als ik daar dan 3 reacties op krijg van jou (prinses en nog iemand) lijkt het mij niet meer dan logisch jullie uit te leggen hoe ik mijn reactie bedoel omdat die blijkbaar anders opgevat werd dan bedoelt….

Het was prinses die haar oude topic erbij haalde (waar ik niks van heb meegekregen) enige wat ik hier gedaan heb is uitgelegd dat er meerdere manieren zijn om iemand te steunen, en belangrijkste van het steunen van iemand is er ook voor zorgen dat diegene niet wegglijd wat af en toe lijkt te gebeuren….

Dat heeft niets te maken met het niet eens zijn van haar manier van leven, maar wel dat ik hoop dat ze nog heel lang GELUKKIG mag leven, met of zonder zwangerschap.

Maar goed mijn mening was al lang geleden duidelijk en je weet zelf dondersgoed als je een reactie geeft op iemand (zoals deze op mij gegeven is) het logisch is dat daar antwoord op gegeven wordt dan vindt ik niet dat je moet aankomen over doormalen. Een paar reacties terug had jij het zelf ook kunnen laten voor wat het was, want aan de toon en tekst had je kunnen lezen (en ook Muus) dat de reacties klaar waren…dus wie door blijft malen laat dat dan maar in het midden.

smoekie

20. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Volgens mij heeft Muuske op blz. 47 al antwoord gegeven op je vragen. Laten we er nu maar over ophouden! ;)

Deel Deze Pagina