"Update Muuske64 in de MMM"

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door muuske64, 23 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Gelukkig begrijpt Sandra mij wel Smoekie...
    Ligt het misschien toch niet helemaal aan mij ;)

2. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ik begrijp ook wel wat jij bedoelt hoor, maar dat neemt niet weg dat ook ik nog steeds bezorgd ben wat er straks gaat gebeuren...en aan wie wat ligt ach is dat dan zo belangrijk? denk dat dat iets is wat er al helemaal niet toe doet...jij begrijpt wat ik bedoel, ik begrijp wat jij bedoelt...zo simpel is het...

fijne avond verders
    smoekie

@prinses, idd heb ik dat gelezen en vandaar mijn vraag ook naar Muus toe waar haar grens ligt, omdat ze zelf dus al aangeeft dat ze het psychisch nog niet aan kan haar wens opzij te zetten....hoe zal dat zijn als mocht blijken dat het niet meer lukt kan ze dat wel aan? dat zijn toch dingen waar je als je een kinderwens hebt rekening mee moet houden wil je er niet aan onderdoor gaan,..

verder ga ik er niet meer op in, heb nu duidelijk genoeg mijn uitleg gemotiveerd en dat over en weer gekissebes van ons schiet ook niet op...de meningen zijn duidelijk.

liefs smoekie

3. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hey Meiden,

Ik wil toch ook even mijn mening geven.

In dit geval snijd het mes aan 2 kanten. Ik begrijp Elmo en Prinses, maar ook begrijp ik SandraK en Smoekie.

Muus heeft al een gezonde dochter en mijns inziens begrijpen de arts en Muus elkaar niet of willen het niet begrijpen van elkaar. Het is moeilijk om tegen iemand te zeggen, je hebt al een hogere leeftijd en een gezonde dochter, dus als het niet lukt einde verhaal. De wens van Muus is ook groot en het zou mooi zijn als deze uitkomt.

Mijn persoonlijke mening is en ik denk nu ook dat wat ik ga zeggen, vaak gedacht wordt maar niet uitgesproken. Ik vind dus zelf dat alle ziekenhuizen gewoon een grens zouden moeten trekken van 40 jaar. We weten allemaal dat hoe ouder wij dames worden, hoe minder eitjes en hoe de kwaliteit van de eitjes afneemt. Ook ben ik van mening dat een hoger risico voor moeder en kind van kracht is.
    Ik weet het ik heb makkelijk praten, ben pas 26.

Smoekie heeft een paar pagina's terug wat vragen gesteld, en ook al zijn alle adviesen goed bedoelt, er komt gewoon geen antwoord op. Dat is gewoon heel erg jammer, want iedereen probeert op een eerlijke manier, zijn mening te geven. Ik weet wel wat ik zou doen, als ik volgens de verzekeringen geen pogingen meer zou hebben. Verdomd hard sparen, maar zomaar zou ik mijn wens niet opgeven, en geld zou geen probleem moeten zijn. Een baby kost immers ook veel geld en dat moeten we ook betalen, denk ik dan.

Ik wil niemand voor het hoofd stoten, maar ook ik wou even mijn mening kwijt.

Dikke kus,
    Elvira

4. geduld

geduld Bekend lid

22 jan 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    Ik lees mee maar reageer meestal niet maar moet het nu toch even kwijt.

Elvira je hebt inderdaad makkelijk praten zoals je zelf al zegt je bent pas 26.

Voor de rest hoop ik dat alles goed gaat met Muus. Het is erg stil....

5. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik maak me ook een beetje zorgen om Muus.
    We hebben al een aantal dagen niets meer van haar gehoord.

Muus, waar ben je?

6. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Last van de hormonen Elmo? hihi, rustig aan meis, veel te warm met dit weer. Punt is nu wel duidelijk.

Muus, hoe is het met je meis? Voel je je al wat beter? Heeft terrasje nog geholpen? Voor je het weet is het tijd om naar Dusseldorf te gaan. En dan in je nieuwe automobiel! Probeer tot die tijd lekker een beetje te genieten van het weer, beetje lezen, beetje afleiding zoeken. Ik weet het, is moeilijk voor je, maar doe het voor jezelf. Je moet nu sterk zijn voor jezelf, en dat kan je, dat weet je.

Liefs meis!

xxx

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

In het weekend is Muus er nooit..;)
    Deze maandag zal ook nog wel onder het weekend vallen deze week.

Booey: heeft niks met hormonen te maken hoor!

8. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs

oei.....

met het warme weer dan?

;)

9. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Beste Geduld,

Ik zei ook dat ik het persoonlijk zo vindt, dat neemt niet weg dat ik geen respect heb voor jullie. En tuurlijk ben ik 26 en heb ik makkelijk praten, maar ook leeftijd speelt een rol, dat is nou eenmaal een feit. Het is naar om te horen, maar het is wel zo.

Heel veel succes en dat jullie maar snel zwanger mogen worden.

Groetjes,
    Elvira

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dit dus...dat doorzagen ;)

11. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Goedemoddag meiden....
    Hier ben ik weer ff. Schrik me eerlijk gezegd een hoedje van alle uiteenlopende reacties in mijn topic! :oops:

Lief dat jullie je zorgen om me maken, maar is niet echt nodig!
    Me dochter heeft 2 weken vakantie en het is prachtig weer. Vandaar dat ik er niet zovaak ben geweest!

Vanmorgen bij een huisarts geweest (de mijne was er niet)
    Ze heeft me goed onderzocht en ontdekt dat me rechter eierstok behoorlijk geirrriteerd is door de laatste punctie van 6 april. Dat zou volgens haar de reden zijn van al me klachten.
    Ze geeft me een brief mee voor de gyn in Dusseldorf om er eens goed na te kijken.
    Balen hoor! Bewijst mij dat me gevoel betreffende de gyn in ZBC de Geertgen niet uit de lucht gegrepen is.
    Ben eens benieuwd wat de gyn in Dusseldorf zal zeggen! ;)

Ben inderdaad al wat ouder. Weet heus wel dat me leeftijd geen pluspuntje is, maar toch ook niet al te negatief. Me cyclus is nog steeds perfect, dus.... ;)

Meiden, bedankt voor jullie interesse en ik ga weer van het zonetje genieten! ;) (Don't worry dus als ik er weer ff niet ben! :oops: )

Liefs en veel suc6 allemaal!
    Marjo

12. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Je klinkt weer een stukje positiever! :)

13. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Prinses....Voel ik me ook meid! ;)
    Heb weer meer hoop, omdat ik a.s. dinsdag naar Dusseldorf kan.
    Nieuwe arts/nieuwe kans! ;)

Liefs Marjo

14. appeltje

appeltje Niet meer actief

Succes in Dusseldorf Muuske, ik hoop dat ze je daar beter (en met gewenst eindresultaat) kunnen helpen!

15. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    succes!

16. mirjam1970

mirjam1970 Bekend lid

5 jan 2007
    631
    0
    0
    's Gravenzande
    Hoi Muusk,
    Nog een weekje en dan kan je naar Dusseldorf, fijn voor je!
    Hopelijk heb je daar meer geluk!
    Succes verder, liefs van Mirjam

17. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Hopelijk 'zaag' ik niet door nu Muus; fijn dat het beter gaat en dat je goed onderzocht gaat worden. Hou de moed erin he meis, ik heb het al vaker tegen je gezegd.

18. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Hee Muus, duurt nu niet lang meer meis. Wanneer mag je eigenlijk naar Tilburg? Is dat ook al gauw?

19. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Sorry Booey, maar ik vind het nu een beetje flauw worden. ;)

20. Lisette

Lisette Niet meer actief

Hé muus, al een tijdje niks van je vernomen. Hoe is die meid, alles zijn gangetje?
    Groetjes Lisette.

Deel Deze Pagina