"Update Muuske64 in de MMM"

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by muuske64, Jan 23, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,356
    0
    0
    Sucses musske in dusseldorf, en mensen ieder heeft zijn eigen wensen, de een op zijn 18de de ander op zijn 42ste, laat iedereen in zijn/haar waarde en oordeel niet te snel hoever iemand wil gaan om die wens tot uitting te laten komen, daar kan alleen de persoon in kwestie over gaan. Ik zou bijvoorbeeld niet de kracht op kunnen brengen keer op keer met teleurstelling om te kunnen gaan, muuske kan dit schijnbaar nog aan en ook alleen zij en haar partner kunnen hierover een besluit nemen, laten we dan met zijn allen lekker die beslissing resepecteren.

Muuske hier enorm respect voor je doorzettingsvermogen, zolang jij weet waar jullie grens is bereikt is het oke!

2. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    Met iets beter lezen kun je zien dat er (door mij niet in ieder geval) een oordeel geveld is over de kinderwens die Muuske heeft….

Het enige wat ik wel GEVRAAGD heb is idd tot hoever zij wil gaan om die wens uit te laten komen, lijkt mij niks mis mee, die vraag heb ik mijzelf ook gesteld wat is daar mis mee? Als jij mij kunt vertellen dat met die vraag iets mis is, zal ik deze vraag nooit aan niemand meer stellen…

En dat ik haar niet in haar waarde laat? Denk dat je wat door elkaar haalt…

Ik zou zeer waarschijnlijk ook de kracht niet op kunnen brengen om elke keer weer met die grote telleurstelling om te moeten gaan en vandaar ook mijn vraag (nadat ik had gezegd tot hoever ik wilde gaan) tot hoever zij wil gaan (medische molen cq leeftijd) voor je bij je eigen denkt tot hier en niet verder en het een plekje geeft….

Dus tja alle respect dat zij het nog aan kan hoor, ik zou het niet kunnen, maar goed sommige vragen mogen dus niet gesteld worden want dan wordt het dus opgevat als een oordeel ipv een vraag…

ik zou zeggen lees de dikke van dale er op na om te bekijken wat een vraag is, en wat een oordeel is,….

Ik heb meerdere malen aan gegeven dat ik van harte hoop dat ze het nog een keer mag meemaken daar is toch ook niks mis mee….

ik snap deze reactie niet helemaal hoor, het gaat al ff nergens meer over maar deze reactie komt nu op mij over dat het vuurtje nog maar weer ff aangewakkerd moet worden… :(

3. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    sorry smoek, maar jij laat nu het vuurtje weer verder aanwakkeren.;)

4. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    ja daag... ;) als iemand inees wat te melden heeft over een vuurtje die al lang en breed uit was, en daar indirect mij mee bedoelt geef ik daar een antwoord op.....

tis alleen jammer voor Muuske, want nadat het vuurtje gedoofd was zijn er enkel nog berichten geweest over dat ze Muus succes wensen in Dussel, vindt ik het niet gepast ineens weer over iets ouds te beginnen maar goed, het zij zo....

Muus bij deze van mij in ieder geval veel succes gewenst..

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Sught

Muuske, hoe gaat het met je?

6. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,356
    0
    0
    Sorry, smoek maar ik doelde niet direct op jou meer in het algemeen, ik zou zelf namelijk ook een grens stellen tot hoever ik zou gaan.

7. geduld

geduld Bekend lid

Jan 22, 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    Waarom moet er toch iedere keer weer de leeftijd van muus ter sprake worden gebracht? Of je nu 26, 34 of 42 bent tegenslagen zijn voor iedereen moeilijk. We zijn hier om elkaar te steunen!

Zo dat ben ik kwijt nu even over naar de echt belangrijke dingen: Muus Hoe is het? Lekker aan het genieten van de meivakantie samen met je dochter?

En is er al nieuws uit Dusseldorf?

8. Lisette

Lisette Niet meer actief

Zucht, het ging mij om Muus, haar topic voort te zetten.
    Kunnen jullie het nou gewoon niet laten als je je op je teentjes getrapt worden!
    Muus, stuur me anders maar een PB'tje meid.

9. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Morgen om 15.15u 1e afspraak in Dusseldorf. Ben eens benieuwd!
    Ben ook eens benieuwd wat hij zal zeggen van de bevinding van me huisarts betreffende de irritatie aan me rechter eierstok sinds me laatste punctie! :(

@ Ja, ik kan de moed nog steeds opbrengen, ondanks de teleurstellingen, omdat me wens nog zo immens groot is! ;)
    En het ervaren en verwerken van teleurstellingen is niet leeftijdsgebonden! Dus....

Blijf voor ons allemaal duimen en wens jullie allen veel suc6!

Jullie horen woensdag wel hoe het in Dusseldorf is afgelopen! ;)

@ En me vakantie samen met me dochter was grandioos! Evenals me verjaardag afgelopen zaterdag. Het zonnetje straalde hoog aan de hemel, dus.... ;)

Liefs Marjo

10. Niet meer actief

Heel veel succes, muuske!Ik zal morgen aan je denken!
    ps Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

11. lieke

lieke VIP lid

Sep 7, 2005
    6,289
    263
    83
    Heej Muuske, Ben benieuwd naar morgen hoe je afspraak gaat.
    Klein vraag je ik snap niet zo goed hoe je bedoeld dat je benieuwd bent nav je HA zijn bevinding van een irritatie van de eierstok.
    Is dit niet een normale complicatie van een punctie? geen verstand verder van hoor...Zo komt het over of er iets fout gegaan is tijdens de punctie...? Of lees ik het verkeerd of heb ik iets gemist?
    GREETZ LIEK.

12. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Lieke....volgens de huisarts is die irritatie niet normaal.
    Heb nog steeds last van pijn bij me rechter eierstok en me punctie was al 6 april, dus....
    De gyn kreeg 2 eitjes niet goed weggezogen en dat zou volgens haar de oorzaak kunnen zijn, dus....
    De artsen in het Catharina snapten het ook al niet. Vonden de hele situatie ook al wazig dus.... Ben eens benieuwd!

Liefs Marjo

13. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Lieke....Veel SUC6 met je echo vanmiddag! Hoop dat je mooie beelden te zien krijgt van je beeb! ;)

Liefs Marjo

14. Lisette

Lisette Niet meer actief

Marjo, alsnog van harte met je verjaardag.
    Je schrijft de zon staat hoog aan de hemel, begrijp ik goed dat het dan bij jou mooi weer is of bedoel je het anders? Ben een beetje (geverfd) blond.
    Hier regent het namelijk!
    Succes morgen, ben benieuwd wat hun bevindingen zijn.
    Liefs lisette.

15. Lisette

Lisette Niet meer actief

Tja, ik zie het al, verkeerd gelezen.

16. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Volgens mij bedoelde ze de vakantie en haar verjaardag afgelopen zaterdag.... ;)

Alsnog van harte gefeliciteerd Muus! :D

17. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Sandra....thanx!
    Inderdaad hier regent het ook pijpenstelen momenteel! balen hoor!

Hoest nu met jou? Balen zeker die onzekerheid! Sterkte en veel suc6!
    Blijf voor je duimen!

Liefs Marjo

18. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Sja meis,...deze week maar even langs de huisarts..kijken wat die er van vind...
    maar de hoop op een zwangerschap heb ik van me af gezet...

19. geduld

geduld Bekend lid

Jan 22, 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    Muus nog gefeliciteerd! Leuk dat je het zo gezellig hebt gehad.

Heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel suc6 in Dusseldorf!

20. pekske

pekske Fanatiek lid

Oct 25, 2006
    2,216
    0
    0
    muus, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

heel veel succes morgen in dusseldorf, hop voor je dat je een goed gesprek krijgt.

laat iedereen maar kletsen hoor, als film sterren op latere leeftijd kinderen krijgen, waarom zou jij dat dan niet kunnen.
    ieder zijn eigen wens.

Share This Page