"Update Muuske64 in de MMM"

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by muuske64, Jan 23, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Lieke....helaas ben ik in alle opzichten afhankelijk van hem!
    Heb zelf geen inkomsten! Alleen 93 euro allimentatie, kindergeld en heffingskorting (binnenkort 170 euro)
    Ik zou op straat staan met een boel schulden (half huis=80.000 euro)
    En de helft van mijn spullen (heb alle meubels etc. gekocht toen ik nog alleen was met me dochter) zou ik aan hem moeten geven.
    Bevind me in een benarde situatie! :oops:
    Weet me ff echt geen raad! Hoop dat het er binnenkort weer beter uitziet!
    Heb volgende week een gesprek met me mw. Krijg ook binnenkort assertiviteitstraining. Dus....
    Maak jullie aub geen zorgen om mij! ;)

Liefs en bedankt voor jullie steun!
    Marjo

2. lieke

lieke VIP lid

Sep 7, 2005
    6,289
    263
    83
    Vreemd dat je eigenlijk totaal afhankelijk bent van hem financieel.
    Krijg je dan geen uitkering zodra je alleen staande moeder bent?
    Dat bedoel ik met andere wegen bewandelen.
    Niet dat ik je zeg dat je bij hem weg moet gaan, maar proberen minder onafhankelijk te worden.
    Maar wat ik eerder zei jij zit in de situatie dus jij zal het beste weten waar de schoen wringt.
    LIEK.

3. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Lieke....nee helaas geen uitkering omdat hubbie inkomen heeft.
    Maar hubbie betaalt niks voor mij en me dochter. Alleen eten en CZ.
    Ga info vragen aan mw.

Liefs en bedankt voor je steun en raad! ;)
    Marjo

4. lieke

lieke VIP lid

Sep 7, 2005
    6,289
    263
    83
    En in het uiterste geval als je bij hem weg wilt gaan om met je dochter een toekomst te bouwen, krijg je dan ook geen uitkering?
    LIEK.

5. Lisette

Lisette Niet meer actief

Muuske,
    Je schrijft dat je in alle opzichten afhankelijk bent van hem, ik kan het daar niet helemaal mee eens zijn. Sorry !
    Je kan natuurlijk wat gaan doen voor je inkomsten, je kunt aankloppen bij de maatschappelijke dienst om je verder te helpen en anders nog de sociale dienst. Leuk zou het niet zijn maar alles voor je eigen gemoedsrust denk ik dan...
    en trouwens de schuld van je huis hoef je niet in te lossen, je kunt het huis ook te koop zetten, of je (ex) man moet je kunnen uitkopen ?
    Ik heb het recht niet om me er mee te bemoeien, maar we hebben in het verleden het wel eens eerder over scheidingen en dergelijke gehad.
    Mijn moeder en ik en mijn broertje stonden op straat met 50,00 euro een huurhuis en mijn moeder werkte dan wel. We hadden allemaal een bed om te slapen en wat huisraad (potten en pannen). En we hebben het ook gered, moeilijke tijd maar achteraf een met heel veel leuke herrineringen.
    Dus je kunt er ook wat van maken......enne die assertiviteitstraining kun je ook voor heel veel andere doeleinden gebruiken hoor !
    Muuske ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je goed aan jezelf en je dochter denkt en er uiteindelijk uit komt.
    Lisette.

6. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0

Ik weet er natuurlijk het fijne niet van, maar je schrijft dat je dan met een boel schulden komt (een half huis=80.00. euro) bedoel je dat jullie samen een huis hebben?

Als dat zo is, sta jij helemaal niet met lege handen meid, of hij blijft in het huis (dat neem ik dan maar aan op jullie beider namen staat aangezien jij dus ook de schuld hebt) en koopt jou uit, waarmee je dus een goed startkapitaal hebt om het even uit te zingen en wat voor jezelf en je dochter te zoeken…

Of jullie moeten het huis verkopen en meestal verkoop je een huis met meerwaarde dus dan houd je ook geld,,.,..

Ga niet bij de pakken neerzetten om geld meid, je krijgt ten alle tijden als je geen inkomen hebt een uitkering om in je levensbehoefte te voorzien, er zijn verschillende instanties waar je voor hulpt kunt aankloppen laat dit niet in de weg staan je eigen leven weer op te bouwen meid,….het is altijd in het begin (half jaar tot jaar) een klote periode, maar na regen komt zonneschijn en je zult er altijd sterker uitkomen meid….,

Je ziet de zonnige kant nu ff niet, maar dat komt dan echt vanzelf wel, wel zou ik zowieso bovenal bedenken of je wens op een kind groter is dan je eigen geluk…wil jij van deze kerel waar het al lange tijd niet goed mee gaat nog wel een kind,,.,..,krijgt jouw kind een leuke vader aan hem (wat ik betrwijfel als ik een en ander van jou in de afgelopen tijd heb gelezen) zeker als hij nu al verder niks voor jou en je dochter betaald (wat een ego brrr)

Dat zijn toch dingen die niet geheel “onbelangrijk” zijn meid….

Sterkte meid, kies voor jezelf en je dochter….

7. patricia34

patricia34 Bekend lid

Nov 19, 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    Muuske,je hebt het eigenlijk alleen maar over de materiele kant,maar hoe staat het eigenlijk met jouw gevoel ten opzichte van hem......?

8. geduld

geduld Bekend lid

Jan 22, 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    Jeetje Muus wat staat alles ineens op zijn kop.

Wil je alleen zeggen dat iedereen van zichzelf mag houden en gelukkig zijn het belangrijkste is wat het leven te bieden heeft. Is makkelijk gezegd maar misschien iets om over te na te denken.

Hou je taai meid.

Dikke knuffel.

9. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Thanx meiden!
    Momenteel staat alles echt helemaal op zijn kop!
    Mijn dochter heeft alweer een verkeerd vriendje en dat bezorgt mij weer extra problemen! Weet echt niet hoelang ik het nog trek! :oops:

Ook is mijn groen licht onzeker. De verzekering begint opeens moeilijk te doen over mijn leeftijd!
    Zie het echt ff niet meer zitten! Doe niks als huilen momenteel! Ben op!
    Moet echt rustigaan gaan doen. Ook i.v.m. me bloeddruk! Was gister zelfs weer 151/101, dus.... :oops:

Hoop op een zonnig en rustig weekend!
    Maar ben bang dat er niks van terecht zal komen! :(

Liefs Marjo

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Tip: neem een flinke pauze!
    Dit kan mi echt niet zo hoor....
    Ik weet heel goed dat een pauze je niet uitkomt..maar zeg nou zelf...

11. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Elmo....Je hebt gelijk ik weet het! Maar....kan niet alles opgeven! Nog niet! :oops:
    Maar mijn dromen staan allemaal op instorten momenteel! :oops:
    Net alsof me leven slechts 1 grote droom is die echter nooit uit zal komen!
    Het is een nachtmerrie! :oops:

Liefs Marjo

12. geduld

geduld Bekend lid

Jan 22, 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    Pfff muus zou willen dat ik je zou kunnen helpen. Meis wat een bende.

Hoop voor je dat het weekend je wat rust kan brengen.

En elmo heeft gelijk. Kom eerst een tot rust. Je valt van het 1 in het ander.

Mijn tip Ga eerst eens bij jezelf te rade waar je op dit moment staat in je leven voor je verder gaat...

Blijf je knuffelen!

13. pekske

pekske Fanatiek lid

Oct 25, 2006
    2,216
    0
    0
    weet je muus, ten eerste vind ik het kei erg om te lezen in wat voor parket je zit.

maar wil je dan echt kostte wat kost, dus je eigen leven en welzijn en dat van je dochter op het spel zetten omdat je zo graag een baby wil?
    stel dat je dat gaat lukken he, en je raakt op een of andere manier zwanger, maar dit is pas over enige tijd, dus de spanningen die je nu al hebt bouwen zich al helemaal op, denk je dat je dan een onbezorgde zwangerschap zal hebben?

als je zo`n slechtte relatie hebt en je zou er nu zoor kiezen om weg te gaan en dan zelf tot rust komen en wie weet dan verder gaan met donor of wat dan ook.
    ik geef je dan meer kans op een goed verloop als nu in deze situatie.

ik denk namelijk dat sommige dingen niet voor niks gebeuren, eerst die gyn waar je geen vertrouwen in hebt, dan dat je misschien geen groen licht krijgt en nu je relatie die heel het proces tegen houd.........

zou het niet zo kunnen zijn dat je misschien behoed word onbewust voor nog meer narigheid?

er zijn zoveel mogelijkheden om zwanger te worden, maar waarschijnlijk niet met deze man.

kies eerst eens voor 1 keer in je leven voor jezelf en je dochter.
    jij bent voor jou de belangrijkste van iedereen.
    hou eerst van jezelf, eerder kan je niet van een ander houden en een ander ook niet van jou.

ik weet dat je nu denkt dat het over en uit is je baby wens, maar wie weet als je daadwerkelijk een keer echt kiest voor jezelf dat je dan alsnog met je wens word beloond..................

heel veel sterkte muus, ik weet dat het heel moeilijk is allemaal om stappen te ondernemen, maar geloof me, uiteindelijk word je er zelf alleen maar beter van..................

14. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Pekske....een waarheid als een koe en je zult waarschijnlijk 100% gelijk hebben, maar ik kan niet anders....sorry!
    Snap dat niemand me begrijpt! Maar als ik zo ga denken, besef ik dat ik niks verdien!
    En me dochter....die zit zelf weer eens in de problemen door een fout vriendje!
    Me hele leven staat momenteel op instorten en ik weet niet wat te doen! Voel me zo verdomd machteloos! :(
    Hoop dat het snel een andere wending gaat krijgen. Volgende week naar mw en assertiviteitstraining. We zullen zien!

Bedankt meiden voor jullie lieve woorden en jullie steun! ;)

Zonnig, prettig pinksterweekend!

Liefs Marjo

15. pekske

pekske Fanatiek lid

Oct 25, 2006
    2,216
    0
    0
    ik snap dat je je machteloos voelt.

ik weet heel goed hoe het is om een stap te moeten zetten.

ik ben met 3 kinderen bij mijn man weggegaan, had helemaal niks, geen inkomen geen meubels nog geen theelepel...

maaaaar ik koos voor mijn eigen geluk en die voor de kids.
    ik ben er ook gekomen, heb alles weer........

dus het kan zeker wel.......................

16. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    volgens mij heeft het niet veel nut allerlei oplossingen aan te dragen voor muus.
    Zij gaat niet bij haar man weg, never nooit niet.

jammer, want ze verdient zoveel beter....

17. Stienke

Stienke Fanatiek lid

Feb 15, 2007
    2,424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    He Muuske dit is echt niet leuk meid. Je mag ook heel veel huilen, doe dat maar gerust het lucht op en het geeft je zachte wangetjes...maar dit is echt heel erg. Maar het betekent niet dat je wensen niet vervuld kunnen worden, misschien heb je hier nu geen belang bij, maar op lexa.nl staan plenty leuke mannen die met jou wel een kindje willen. Ik heb mijn man daar ook vandaan, en na 14 dagen mailen en 2 dates woonden we samen, na 2 maanden vroeg ik hem ter baby dus houd moed...er is nog steeds hoop... Ik blijf mijn kaarsje voor jou branden! Liefs en een knuffel Ester.

18. Niet meer actief

hihi, iemand ter baby vragen! :)

19. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs

Ow Muus muus toch. Het zit je verdorie alweer niet mee. Ik denk dat je eens een pittig gesprek met je dochter moet hebben, zij reageert misschien wel op jou/jullie met een fout vriendje (aandacht?) en zij moet eens een pittig gesprek met jou aangaan. Hou in ieder geval de communicatielijn met haar goed open en verdiep je in haar leven. Jouw man/vriend is een heel ander verhaal. Dat vind ik een moeilijk verhaal, maar ik denk dat je heel diep in je hart wel weet wat je moet doen, maar op dit moment staat je hart lijnrecht tegtenover je verstand. Het enige wat ik je kan aanraden is, neem niet te snel beslissingen waar je misschien later spijt van gaat krijgen. Neem even pas op de plaats voor jezelf, maar pak eerst je dochter aan. Ik vermoed dat zij met het foute vriendje jouw aandacht probeert te krijgen om je misschien wel iets duidelijk te maken. Wat vindt zij van het hele baby idee en dat jullie/jij er zoveel mee bezig bent? Heb je het met haar hierover gehad? Dit zijn zo maar even een paar gedachtes die bij mij opkomen, maar het kan natuurlijk zijn dat ik er volledig naast zit (laten we het hopen!). Ik hoop dat je in ieder geval gauw zelf een beetje weer op de rit bent, dan kun je ook andere situaties beter aan. Dan kun je ook beter beslissingen nemen en je leven overdenken, eerst rust in het koppie, anders lukt dat niet.
    Sterkte meis, veel liefs,
    Booey

20. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0

je weet wel wat te doen Marjo, maar je wilt er jammer genoeg nog niet aan, zolang je er niet aan wilt wat het beste voor je is, zul je je zo in de shit voelen zitten....

pas op het moment dat jij bepaalde beslissingen hebt genomen zul je merken dat er een bepaalde rust over je heen komt omdat je weet dat je ergens anders naar toe werkt....

wbt je dochter, meid dat zal je nog vaker gebeuren en jammer genoeg kun je daar weinig aan doen, dan proberen haar te laten zien dat ze ten alle tijde bij je aan kan kloppen en dat je haar nooit buiten zal laten staan, als jij vol gas tegen haar en haar vriendje ingaat zul je merken dat je haar verder van je afstoot....

probeer hoe moeilijk ook je dochter te vertrouwen....ik was zelf zo'n stinkend eigenwijze tiener waarvan mijn moeder wel eens dacht dat ik in de goot zou belanden met de vriendjes die ik wel eens had, maar ook ik ben zeer goed terecht gekomen, en dat zal waarschijnlijk met jouw dochter ook wel goed komen meid, heb daar vertrouwen in meid.....

enne die assertiviteitscursus die je gaat volgen is heel goed maar tis niet zo dat je daarmee je problemen aan de kant gooit....tis niet zo dat die je hele leven veranderd je zult dat zelf moeten doen, je zult zelf knoppen moeten omgooien om toch nog een heleboel mooie en goede jaren mee te mogen maken....

wbt een beeb, probeer hoe moeilijk ook dat uit je hoofd te zetten voorlopig meid, zoals je situatie nu is is er geen ruimte voor een kind omdat jezelf helemaal "knel" zit en is het maar goed dat je geen groen licht krijgt....

waarom moet je groen licht hebben om zwanger te worden van een vent die niet eens zorgdraagt voor jouw en je dochterslevensonderhoud.... :(

kies voor jezelf en voor je dochter als het met jouw goed gaat zal het straks met je dochter ook wel weer beter gaan hoor, die zit nu volop in de pubertijd en is volledig tegendraads geworden bedenk dat dat vanzelf minder wordt en uiteindelijk over gaat als er weer een paar jaar (klinkt lang maar zo is het nu eenmaal) verstreken zijn...komt echt wel goed maar daar heb je zelf de hand in meid,...

succes

Share This Page