"Update Muuske64 in de MMM"

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by muuske64, Jan 23, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    Muus, tis dan wel geen zonnig weekend (hier tenminste geen enkele zonnestraal te bekennen) maar hoop toch dat je een beetje rust hebt kunnen nemen en dat het er in je hoofd in ieder geval iets beter/rustiger uitziet.....
    Hopelijk horen we snel iets van je.

2. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    2,330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hai Muuske heb niet alles teruggelezen, maar genoeg om te weten dat het behoorlijk K* is bij jou thuis nu. Ik kan je geen echt advies geven, je zult zelf de tijd moeten nemen om dingen op een rijtje te zetten (daarbij is het soms wel handig als iemand onbevooroordeeld je daarbij kan helpen, evt maatschappelijk werk). Alleen als ik je verhaal lees krijg ik alweer de kriebels (in negatieve zin) en besef dan nog te meer dat ik blij ben dat ik bij mijn ex weg ben en met hem geen kind heb.

Ik hoop echt van ganser harte dat je hier uit komt...wat je ook beslist. Het zal geen makkelijke tijd worden, maar ik weet zeker dat je er hoe dan ook uitkomt!

Dikke knuffel, Eva.

3. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Goedemorgen meiden....Tja, het blijft moeilijk he!
    Inderdaad me hart staat momenteel loodrecht tegenover mijn verstand!
    En me leeftijd is helaas een niet zo erg welkom bijverschijnsel.

Wat betreft me dochter....heb nooit problemen met haar gehad. Ben 12 jaar alleen met haar geweest nadat me ex ons zomaar het huis uit gooide.
    Het ging allemaal pas fout toen ik deze relatie aanging.
    Me dochter zou dolgraag een brusje willen. Daar verlangt ze al heel lang naar. (stelde zich zelfs ebschikbaar voor eiceldonatie weet je nog wel)
    Mijn dochter heeft problemen met hubbie. Ze kan het niet uitstaan hoe hij me behandeld soms.
    Hij is net een klein kind. Is ook stikjaloers op me dochter.
    Had voor mij nog NOOIT een relatie! Woonde nog thuis bij ze pa. Ging pas op zoek naar een relatie nadat ze ma gestorven was.
    Volgens me mw zoekt hij enerzijds een moeder (die hem vertutteld en op een voetsuk plaatst) en anderzijds een kind (waar hij de baas over kan spelen) Hij kan het alleen niet plaatsen met wie hij nu eigenlijk sex wil.
    Snappen jullie wat ik bedoel? :rolleyes:

Heb een hele hechte band met me dochter. Ze vertelt me echt alles!
    Ik heb ook echt wel vertrouwen in haar.
    Zal wel allemaal goedkomen debk ik. ;)

Denk ook niet dat assertiviteitstrainig DE oplossing is, maar hoop wel dat ik er baat bij zal hebben.

@ Ff een vraagje tussendoor:
    Ben nu dus weer sinds deze maand aan de pil en nu blijft me temp schommelen tussen 37,2 en zelfs 37,6. Is dat normaal?

Thanx voor jullie steun!
    Liefs Marjo

4. geduld

geduld Bekend lid

Jan 22, 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    hoi muus

gewoon zomaar ff een knuffel voor jou!

5. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Thanx geduld! ;) Blijf voor je duimen meis!

Liefs Marjo

6. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    Sta er van te kijken dat je zelf ziet dat de problemen omtrent je dochter begonnen zijn toen je deze relatie aanging…..dat moet jou toch al meer dan genoeg zeggen om daar lering uit te trekken, en daar nu naar te handelen….

Weet jouw dochter wel wat een brusje is? Een brusje is een term voor een persoon die broer of zus is van iemand met een ziekte of handicap…dus begrijp eerlijk gezegd even niet hoe jij of je dochter dit bedoeld…..

Wbt die eiceldonatie was natuurlijk hartstikke lief van haar, maar tis maar goed dat daar vele regels aan verbonden zijn wil iemand haar eicel mogen doneren, maar goed dat maakt verder eigenlijk niet zo heel veel uit, want ik neem aan dat je daar verder nooit serieus over na hebt gedacht?

Je dochter ziet de dingen vaak (zo blijkt ook nu) beter dan jij, zij ziet in hoe hij jou behandeld en vindt dat verschrikkelijk, je geeft zelf al aan dat het net een klein kind is en stikjaloers is op je dochter (waarschijnlijk op jullie band)

Tis toch al triest dat je op die leeftijd die hij heeft van mama’s papot bij een ander intrekt…tis en zal altijd een moederkindje blijven ondanks dat zijn moeder er nu niet meer is, maar dat jij je daar zo in hebt laten mee trekken is al erg genoeg….ik hoop voor jou en niet minder voor je dochter dat je eindelijk het verstand terug krijgt die je nodig hebt om met je dochter samen een ander leven op te bouwen want het moge duidelijk zijn dat je (jullie) bij die vent ook niks meer te zoeken hebben….laat hem lekker een ander zoeken die hij zo kan behandelen…

Ga samen met je dochter je eigen weg meid, beter voor jou en zeer zeker ook beter voor je dochter want op deze manier kan je band met je dochter nog eens aardig onder druk komen te staan…..

Zo’n assertiviteitstraining is nooit weg, het wordt voor jou wel eens tijd je mond open te trekken daar waar nodig, en niet altijd maar over je heen te laten lopen….

Succes meid, kies voor je dochter en je eigen geluk…

Wbt die temperatuur van je, meid laat het even, je hebt nu wel andere dingen aan je hoofd lijkt me….

Succes

7. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Smoekie....sorry, met een brusje bedoelen wij dus gewoon een broertje of zusle. (geslacht nog onbekend snappie) :rolleyes:

Tja, weet dat dit nu niet aan de orde is, maar begrijp het gewoon niet waarom me temp zo hoog blijft nu. :oops:
    Heb ik anders nooit! Zou het van de pil komen?

Nou, ik ben het met je eens meis! Maar helaas is het voor mij niet zo eenvoudig! Voor een ander is het altijd makkelijker he!
    Neem het me aub niet kwalijk! :(

Mijn dochter begrijpt inderdaad heel veel! Ze begrijpt ook waarom ik zo handel! Ze kent me door en door! ;)

Blijf duimen en bidden dat ik ooit de rust krijg waar ik zo hevig naar verlang!

Liefs Marjo

8. gigi

gigi Actief lid

jeetje Muuske, wat een toestand....... maareh:...

rust.....dat gebeurt pas als jij actie onderneemt, en ik denk dat je er nog niet zo bekaait vanaf komt als het huis op jullie beide namen staat.......ik denk dat smoekie aardig gelijk heeft.
    Maar laat je door je MW eens goed voorlichten die weet de paden te bewandelen.

maar het alle belangrijkste...open je ogen! keis voor jezelf en je dochter...kies voor geluk! ............sterkte

Gigi

9. Niet meer actief

Het kan aan mij liggen hoor, maar er zijn er hier zoveel op het forum die praten over een brusje en daar wordt het zelfde mee bedoeld als wat jij doet, muuske!Niks mis mee dus! ;)

10. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    2,330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik was me er ook niet van bewust dat brusje voor broer of zus van een gehandicapt of ziek kind gebruikt wordt.....wordt hier op het forum zeker ook in algemene zin gebruikt.
    Marjo ik denk verder ook dat Smoekie een heel eind gelijk heeft.....en het stomme is vast dat jij eigenlijk diep in je hart ook heel goed weet wat het beste is voor jou en je dochter, maar dat je hart het nog moeilijk vind ...want ondanks alle ellende en jaloers gedrag wat je vriend je nu aandoet hou je nog steeds van hem. Voor mensen die zelf niet in zo'n situatie hebben gezeten is het moeilijk te begrijpen....Ik snap je meis, maar ik hoop echt dat je straks toch een helder moment hebt en een goede keuze kunt maken!

Groetjes, Eva.

11. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    bij de naam Brusje denk ik aan wat ik even hierboven beschreef...dat er "zoveel" zijn die hier op het forum praten over Brusje? Ik heb het in ieder geval nog niet gelezen...dus tja... :( aan wie wat ligt doet er niet toe lijkt me...

er zijn er in ieder geval weer bij die weer wat geleerd hebben (de echte betekenis van Brusje ;) )...

http://nl.wikipedia.org/wiki/Brusje

Wat Marjo eerst zou moeten doen is zorgen dat ze rust in haar hoofd en lijf krijgt...want dat ontbreekt haar op dit moment zeer zeker, denk dat ze onderhand op haar tandvlees loopt...

in de situatie zoals deze nu is vindt ik (mijn persoonlijk mening) dat er helemaal geen kind zou moeten komen...

en kind heeft recht geboren te worden uit liefde en terecht te komen in een goed en stabiel gezinsleven...

en het is duidelijk dat daar op dit moment geen sprake van is...hoe kun je een kind ter wereld willen brengen terwijl je niet eens voor jezelf en je dochter op kunt komen...als ze nu al niet voor zichzelf en haar dochter op kan komen, hoe ziet het er dan straks uit als ze onverhoopt wel zwanger zou mogen zijn? :(

zowel lichamelijk als psychisch als op relationele sfeer, gaat het niet goed met Marjo, dat zijn toch dingen die je echt wel op zijn minst op orde mag hebben....

we weten allemaal dat wanneer je bevrucht raakt dmv ivf-isci de kans op miskraam groter is dna bij normale zwangerschap, en dat de kans op een mk groter wordt naarmate je ouder bent, dat zijn al dingen waar je rekening mee moet houden, als er dan ook nog zoveel stress factoren bij komen zoals waar zij nu in leeft....

Marjo, ik kan je nogmaals maar 1 advies geven....laat je niet zo gek maken, je schreef dat je hem leerde kennen en hij nog thuis woonde bij zijn moeder, ik neem aan dat jullie het huis samen gekocht hebben...dus tja zo bekaaid kom je er dan niet vanaf wat inkomen betreft en met dat geld kun je een aardig nieuwe start maken laat je wat dat betreft eens informeren door een makelaar of andere instantie...

en voor jezelf en je dochter je schreef het al het ging verkeerd toen je deze relatie aanging....laat deze relatie voor wat het is en kies hoe moeilijk ook voor jou en je dochter....geen enkel man of materiële zaken zijn het waard om bij iemand te blijven waarbij je niet gelukkig bent, die de relatie met jou en je dochter verstoord en die je nog een groot aantal jaren van geluk in de weg kan staan...

zoek hulp desnoods van buitenaf (huisarts - maatschappelijk werk etc.etc)

succes meid

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik blijf Brusje gewoon gebruiken hoor :oops:
    Heb voor het gemak de link dus ook niet gebruikt...om verwarring te voorkomen :D

13. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    zo hebben jullie geleerd wat de benaming van brusje inhoud,en zo heb ik weer geleerd dat het ook als iets anders wordt gebruikt... :D

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nou Smoekie als ik een vacature zie "GEZOCHT": wandelend woordenboek.... dan geef ik een gil oke ;)

15. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    snap niet dat men daarover op de tenen getrapt is...

ik las de benaming van Brusje en ging er vanuit (ook omdat ik het hier van anderen nog niet gelezen had in een andere context) dat zij bedoelde wat ik eerder al aangaf.....

tja sorry hoor als mensen dat direct verkeerd opvatten :(

blijkbaar wisten vele niet wat Brusjes normaliter inhoud, net zo min als ik wist dat jullie hier de benaming brusje gebruiken als broertje-zusje...ik heb wel meerdere dingen geleerd hier op het forum en internet niemand is toch te oud om te leren....wist niet dat dat tegenwoordig "bestraft" wordt met een ietwat kinderachtige opmerking ;)

dus ehm tja....wbt die vacature voor wandelend woordenboek...ben in de luxe positie niet te hoeven te werken, niet als wandelend woordenboek of what so ever....jammer dat zoiets verkeerd opgevat wordt :( en dat dat blijkbaar het enige is wat is blijven hangen....

hoezo selectief lezen ;)

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

*oops* misschien de betekenis van ;) maar opzoeken dan ....whahah
    Die stond er namelijk niet voor niks bij.

Maargoed Muus...over naar de orde van de dag.
    Hoe is jou dag?

17. Niet meer actief

hoi Smoekie
    Ik denk dat die reactie's voortkomen uit een beetje irritatie.
    Ik vind dat je altijd supergoede reacties geeft, bv nu hier tegen muuske, sta ik 100% achter je..
    Maar soms heb je de neiging om een beetje belerend over te komen en dat irriteert bij mij een beetje.En misschien ook bij anderen..
    Maar verder hoop ik no hard feelings oke?

18. Hannah

Hannah Fanatiek lid

Nov 19, 2006
    4,137
    5
    38
    Smoekie: wat betereft je adviezen richting marjo ben ik het volledig met je eens, maar je reactie op elmo haar bericht vind ik toch echt een beetje overdreven..
    Als je namelijk goed leest dan bedoelt ze het helemaal niet zo als jij het opvat, er staat namelijk een knipoog achter....... ;)

19. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    tis totaal de bedoeling niet om belerend over te komen en daarom vroeg ik ook aan Muus of haar dochter wel wist wat Brusje inhield, dat Brusje ook nog een andere betekenis had (heb het hier echt nog noooit gelezen) wist ik niet anders had ik haar die vraag niet gesteld en wel gedacht dat ze daar iets anders mee bedoelde....

jammer dat die vraag dan ook direct weer "anders" (belerend?) opgepikt wordt....en dat dat het enige is wat men onthoud van mijn reactie aan Marjo...

@ hannay, mijn reactie is misschien ietwat overdreven en tja ook ik voel me wel eens (laatste tijd veel) op mijn p*k getrapt... ;)

en dan wil je die knipoog wel eens over het hoofd zien....vooral omdat ik zeer zeker niet belerend over wil komen of betweterig of wat dan ook....

en hard feelings? nooit last van gehad... :D

20. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    zoals ik al zei Elmo...iets te snel gereageerd en ;) blijkbaar over het hoofd gezien....shit happens ;) (exuse moi) :)

Share This Page