Nou dames waar dit nou weer over gaat ? ..... En Ach joh, alles is toch een pot nat. Als de een nou eens de ander iets meer in zijn/haar waarde laat, zal de ander zich niet te hoeven verdedigen .... dussss ... Maar muuske, ik wil je even veel sterkte wensen en jouw leven in jouw leven. Even een hart onder de riem! xxx Randy
Kreeg micragynon 30. Merk eigenlijk (nog) helemaal niks behalve dat me temp hoog blijft. Rara.... Voelt wel tegenstrijdig! Je wilt een beeb en krijgt de pil! Liefs Marjo
@ Enne meiden die zich niet helemaal kunnen vinden bij mijn wens om nog 1 beeb....CZ geeft GEEN TOESTEMMING! Heb ff flink gehuild van machteloosheid! Maar ik geef het (nog) niet op! Mijn wens is te groot! Ik verlang er al 14 jaar naar dus.... Hoop dat jullie dit kunnen begrijpen! Het is MIJN KEUZE! Liefs Marjo
@ Patries....hubbie heeft zelf een afspraak gemaakt met onze financieel adviseur of er misschien wat mogelijk is met onze hypotheek. Afwachten maar weer! In de tussentijd maar zelf klussen! Hoe staan de zaken bij jou? Alvast een fijne vakantie gewenst op Mallorca! Is mijn lievelings vakantiebestemming! Hmmmm....Mallorca! Liefs Marjo
Dus de situatie thuis is weer rustig begrijp ik? Ja mallorca,nog ruim 2 weekjes en dan lekker ff relaxen!
@ Patries....Ja gelukkig wel! Hoop dat het zo blijft! Veel suc6! Hoop dat je dit keer positief mag testen. Dan gaan jullie mat zijn drietjes naar Mallorca! Liefs Marjo
he muuske balen zeg dat de cz niet meewerkt hopelijk valt er wat anders te regelen voor jullie succes ermee
@ Yep Caruli, dat hoop ik ook van ganser harte! Suc6 bij je volgende controle! Blijf voor je duimen meis! Liefs Marjo
He Muus, Flink balen zeg, van CZ maarre...vriendlief loopt weg als het ff niet gezellig is maar wil wel financiele verplichtingen aangaan zonder garantie op een beebje... Jullie zijn er samen dus uit en gaan er helemaal voor? Sterkte
@ Yep....daar ziet het wle naar uit! Misschien spelen opgekropte spanningen en angsten een grote rol bij hem! Binnenvetter! Liefs Marjo
denk dat jij gewoon simpelweg even moet terug lezen wanneer ik een reactie gaf aan Muuske over brusje als ik lees dat haar dochter graag brusje wil zijn en ik enkel weet dat dat staat voor hetzelfde als een buddy die bijv. een hiv besmet iemand bijstaat in heel moeilijke tijden, vraag ik me af of haar dochter wel weet waar ze het over hebt om nog maar te zwijgen of ze wel beseft hoe zwaar zoiets kan zijn... als men daar ineens over valt ik weet niet beter of brusje staat voor een broer/zus van iemand met een bepaalde handicap - ziekte...dus wat dat met belerend te maken heeft??? het woordje nicht om maar een voorbeeld te noemen heeft ook 2 betekenissen, bij de 1 denkt men aan zijn of haar nicht, en bij de ander denkt men aan een homo...what's the big deal.....tis gevraagd uit belangstelling....zelfde zou zijn als ze zou zeggen dat ze graag buddy voor iemand wil zijn, tis hartstikke mooi als iemand dat wil maar als iemand heel jong is zoals haar dochter (16) wil je toch ook dat ze weet waar ze aan begint.... jullie weten niet beter of brusje staat voor broertje-zusje (waar het ook van af geleid is)....en ik wist niet beter of brusje staat voor iemand die zijn of haar broertje-zusje in heel moeilijke en zware tijden bij staat.... dus pfff wat een gezeik zeg, paar reacties terug waren we het er al over eens dat het 2 verschillende dingen kan inhouden...maar nee hoor dommeltje fijn over doorhakken terwijl er belangrijkere dingen zijn waar je je druk over zou kunnen maken... en gelukkig zijn er meerdere die er niet over blijven zeveren en vragen hoe het inmiddels met Muus staat... zo te lezen is de wind daar al weer wat gaan liggen dus gooi je energie daarin dan doe je nog iets nuttigs... Muus zie dat alles bij jou weer een beetje op "rails" is gekomen, en dat jullie nu via een andere weg proberen te kijken of je wens nog in vervulling kan gaan, hoop in ieder geval van harte voor je dat je eerst aan jezelf en aan je dochter denk en dan pas aan de rest... succes meid smoekie
Smoekie..ik heb je verhaal niet gelezen... Het is me gewoon veeeel te lang en ik zie al meteen 4x brusje vetgedrukt staan... Daaaaag *zucht* Muuske, hoe gaat het bij jullie? Ik weet dat je er in de weekenden niet bent maartoch.
Owww het is hier weer retegezellig zie ik... Ik lach me een brusje... En nu ga ik zoon en dochter bij hun brusjes pakken en in bad gooien, even een bakkie koffie drinken... met lekker brusje natuurlijk... en daarna nog wat brusjes in huis doen. En als ik dan weer hier kom kijken hoop ik dat jullie weer een paar pagina's volgekletst hebben. Zoooo grappig. 8)