Ja meis bedankt! Ben alleen erg nerveus en vraag me af of ze al gegroeid zijn en hoeveel het er zijn! Naar nieuws van Caruli he! Had het haar zo gegund! Maar we blijven duimen he meis! Groetjes en suc6! Marjo
@ Lieke: Hoe gaat het nu met jou? Ben je al begonnen of hoor je dat allemaal 9 februari bij je gyn? Groetjes en suc6! Marjo
He Muuske, Hoe het met mij gaat staat ook in het IVF/ICSI topic...daar lees jij toch ook? Hoe is het met je buik? Nog last van je eierstokken? Elmo
Ja meid! Heb nog steeds last van een vreemd gevoel onder in me buik en trekkend naar me liezen. Ben vreselijk nieuwsgierig naar hoe het er maandag uitziet! Jij ok heel veel suc6 met alles meis! Zal ook voor jou duimen! GRoetjes Marjo
Goedemorgen meiden! Hier nog steeds alles hetzelfde! Voel me misslijk en beroerd en heb veel last van me eierstokken! Zou dat normaal zijn? Ben blij als het maandag is en we meer weten! Hoop toch zo dat het gaat lukken met IVF/ICSI! Wil na 22 rondes ook wel eens 2 streepjes! Groetjes Marjo
ja muuske volgens mij ben jij heel goed te begrijpen! Ik heb nu al na 12 rondes al zoiets van ''hallo nou wil ik oo k wel eens een keertje .... '' Succes maandag meid! Liefs Swiggy
@ Sorry Elmo, maar ik durf niet geen reacties meer te geven. Jullie blijven me op me kop zitten en dat kan ik nu ff niet hebben. Sorry!