@ Aan allen: De echo zag er buitengewoon goed uit! Er zaten 7 follikels, waarvan al 4 prima! De arts (en ook ikzelf) had dit resultaat zo snel nog niet verwacht! Krijg a.s. donderdag 8 februari al me punctie! Ben echt benieuwd en BLOEDNERVEUS! (En ook bang) Het gaat opeens zo verdomd snel! Hoop van ganser harte dat het gaat lukken! DUIMEN AUB! Groetjes Marjo
Nee je mist niks! Laat het er aub bij zitten vor de zaak weer escaleert! Ben niet in de stemming! Groetjes
Ja dat lijkt me inderdaad heel erg spannend en het gaat zeker heel erg snel nu. Nou laten we hopend at ejd an ook zo snel zwanger bent. Niet te druk maken ok. Positief blijven denken en hopend at je snel zwanger bent. ik zal voor je duimen vrijdag.
Goed nieuws Muuske! Dat gaat idd ook snel. Ga heel hard voor je duimen. En je gevoel....ken het zo goed...begin hem nu ook wel te knijpen hoor. Maar weet ook dat het zeker gaat goed komen.
Meiden bedankt! Iemand ervaring met het Catharina Ziekenhuis in Eindhoven? Daar vindt nl. mijn punctie plaats. Groetjes en jullie ook suc6! Marjo
Ik zeg een uur van te voren, vond een half uur nog te koud en te brandend. Is heel persoonlijk natuurlijk, maar ik vond een uur fijner. SUcces.
Zeker een half uur he Dacht dat het zh liever niet langer had, maar dat zal ook wel weer verschillen overal! Elmo
Mijn duimen draaien ook full speed! Supernieuws meid! Zet 'm op. Je kunt het! Enne de verhalen die ik heb gehoord van Catharina waren alleen maar positief. Gaat helemaal goedkomen Ik zal aan je denken meid!
@ ElviraR: Bedankt voor je positieve bericht over het Catharina Ziekenhuis. Deed me goed dat te horen! @ Moon: Bedankt! Groetjes Marjo