Hoi Marjo, je zult dit wel niet meer lezen, maar toch wil ik je laten weten dat ik aan je denk. Ik hoop dat alles goed is gegaan. Groetjes, Jaycey
Ik denk ook aan je meis. Denk dat je het nu alweer achter de rug hebt. Hoop dat het allemaal een beetje meeviel!
Ben benieuwd hoe het is gegaan, we zullen moeten wachten tot na het weekende. of ze moet maandag TP al hebben. liek
@ Lieve meiden: Met tranen in me ogen heb ik jullie lieve wooren gelezen. Jullie zijn echt geweldig! De punctie gisteren viel (achteraf gezien) mee! Ze noemden me in het ziekenhuis een "voorbeeldpatient" en zeiden dat ik trots mocht zijn op mezelf! Ze hebben 6 eitjes weggehaald! Helaas liet de zaadkwaliteit van me ventje toch weer te wensen over waardoor het toch ICSI wordt. Zondagmorgen om 9.15u kunnen we bellen of het die dag nog TP wordt. Heb trouwens een pregnylschema meegekregen. Ga zo weer ff liggen, want ik voel me nog behoorlijk misselijk en wat beroerd! Maar het is voor een goed doel! Jullie horen nog van mij! Groetjes en we blijven duimen! Marjo
Hey Marjo, Wat fijn dat de punctie is meegevallen. Wel een mooie score hoor 6 folli´s. Nu hopen dat er een superbevruchting optreed en zondag de terugplaatsing in. Ga maar even lekker terug naar je bedje en rust heerlijk uit. Groetjes, Elvira
Fijn om te horen hoe het is gegaan muuske. spannende dagen en 6 eitjes is een mooie score toch. rust lekker uit. Liek
Hoe gaat het nou precies in zijn werk dan als ik vragen mag? Je krijgt toch altijd eerst IVF en daarna pas ICSI?Dacht altijd dat het pas kon na ivf... en dan heb je trouwens nog mazzel meid, ik dacht altijd te lezen dat dat uitsluitend werd gedaan bij vrouwen tot een max. leeftijd van 40.
@ Smoekie: Nou bij ZBC de Geertgen doen ze het t/m 42 jaar dus.... Ze doen gelijk ICSI vanwege de zeer slechte zaadkwaliteit van me ventje. Nu ff afw88 of ze bevrucht zijn en daarna volgt terugplaatsing. Dan weer afw88 of er innesteling plaats gaat vinden. SPANNEND! Groetjes Marjo
Ik heb net heel je discussie gelezen in de lounge muuske. Mag ik tussendoor even vragen hoe je ventje zelf in het hele geheel staat? Liek. pzz hoe gaat het vandaag?
Nou hij wil er nog niet echt aan dat het aan hem blijkt te liggen dat we ICSI moeten ondergaan! Voel me wat misselijk en beurs vandaag, maar ik ga me in ale rust voorbereiden op evt. tp zondag! Groetjes en tot horens! Jij ook heel veel suc6! Marjo
Jammer het nodig is ICSI, Is zijn kinderwens net zo groot als bij jou? BV mijn ventje was minder er mee bezig als ik maar ik mocht wel stoppen met de pil Nu ruim 1,5 jaar later wordt zelfs hij ongeduldig.... pss voor je het weet is het zondag.
Me ventje is er ook minder mee bezig als ik hoor! (vrouw eigen ) Maar hij wil het wel graag. (volgens eigen zeggen) Dus.... Maar het is allemaal een stuk moeilijker geworden sinds gebleken is dat de oorzaak bij hem ligt. Hij wil er gewoon niet aan geloven! Groetjes Marjo
Ha lieve Marjo, wat geweldig: 6 eitjes! En wat ben ik blij om te horen dat de punctie niet zo vreselijk was. Mijn duimen draaien ook ....... rust lekker uit meid en bereid je voor de terugplaatsing op zondag veel liefs Luisa
Goeie score Muuske! Super! Nou duimen voor een super bevruchting! Mijn mannetje is vanaf dag 1 net zo fanatiek als ik....heb ik dan gewoon zoveel geluk met mijn ventje Heel veel succes meid!
nee elmo heb ik (gelukkig) ook! niet alle mannen zijn schijnbaar zichtbaar minder bezig met zwanger worden!