He Muus, Blij dat het zo goed is gegaan. Ik hoop op een super bevruchting en suc6volle TP! Zet 'm op he! Laat je zondag nog wat weten? PS; ook mijn ventje is heel betrokken, al spreekt ie dat niet altijd hardop uit...
Marjo heel veel suc6, ik hoop dat alles goed komt voor jullie en het de eerste keer mag lukken ook hier *duim* *duim* *duim*
Ik heb het geloof ik nog even gemist, maar heb je inmiddels toch al foon gehad over hoeveel eitjes er bevrucht waren? 6 eitjes waren er toch geoogst of heb ik het verkeerd begrepen en zijn er 6 bevrucht? Oja...het is weekend...wachten tot maandag dus...spannende tijd voor jullie hoor. Hopelijk volgt morgen voor jou een mooie terugplaatsing!
Hier ben ik dan eindelijk! Bedankt voor jullie lieve interesse! YESSSS! Van de 6 eitjes was er 1 bevrucht en wel een TOP-embryo! Het is gister om 12.00u terruggeplaatst! Nu maar afw88! Hoop toch zo dat het gaat doorzetten! 27 febr mag ik testen i.v.m pregnylschema! Blijven duimen hoor! Groetjes en nogmaals heel hartelijk bedankt! Marjo En meiden: Suc6!
Ff een vraagje weer: Had dus gisteren om 12.00u een TP van 1 TOP-embryo. Nu voelde ik gister wat steekjes in me buik. Vanmorgen ben ik beroerd en heb behoorlijk last van duizelingen. Is dat normaal? Groetjes Marjo
He Muus. Van harte met je tp meid! Je kan iets voelen door de tp, ligt eraan of dit makkelijk ging of niet. Verder gebruik je dus Pregnyl en moet je je dus de komende twee weken niet gek laten maken hoor! Straks zweer je gevoelsmatig dat je zwanger ben...maar is het de Pregnyl die dit zo doet lijken. Je kan jezelf anders echt gek maken hoor. Probeer lekker te genieten van het idee dat je deze maand een super kans maakt! Elmo
@ Bedankt Elmo voor je lieve steungevende woorden. Hoop ook dat het deze keer voor jou raak is! Wat is eigenlijk een TOP-embryo? Wat houdt dat in? Waaron onderscheidt het zich van een normaal embryo? Geeft een TOP-embryo meer kans op zwangerschap? Groetjes en heel veel suc6! Marjo
Een top embryo is niks meer of minder dan 1 die eruit ziet zoals het volgens de studie zou horen. Ze hebben liever zo een dan een mindere maar het zegt niks over een zwangerschap. Top embryo's zijn vaak 8 cellig of meer...en je hebt met van die fragmentaties te maken ofzo...weet het niet precies wat dat inhoud. Je kan zwanger worden van een 3-cellige en niet zwanger worden van een 8-cellige. Ik las ergens dat je vroeg of dat wel kon: 1 hele goeie en 5 niet bevrucht. Dat kan zeker, waarom niet? Anders zouden ze dat toch ook niet zeggen? Toen wij eigen cyclus deden heb ik van de 6 eicellen ook 4x geen bevruchting gehad. Ze weten niet waar dat aan ligt...kan van alles zijn. Elmo