@ Elmo....nou gewoon ik heb ergens gelezen dat er ook een genetische oorzaak kan zijn waardoor een bevruchte emmy zich niet of niet goed innestelt. Vandaar snappie.... Liefs Marjo
Maar heb je daadwerkelijk iets aan die uitslag in deze fase? Of is de uitslag een afweging om wel of niet door te zetten na de laatste vergoede poging?
aan de hand van zo'n genetisch onderzoek kunnen ze idd zien of er een genetische afwijking is aan het embryo dat ze terug plaatsen, maar of ze dat bij jou nu nog doen (qua aantal behandelingen die niet hebben aangeslagen en je leeftijd zou ik niet weten) vaak kijken ze naar hoe vaak men een miskraam heeft gehad of een afstoting van het embryo en leeftijd e.d. voor ze idd een onderzoek daar naar gaan doen.. maar Muus laat het gaan, als ze dit van plan zijn bij je zul je dat echt wel horen maar met dat onderzoek zul je niet zwanger worden, daarmee zullen ze enkel een oorzaak kunnen vinden dat je niet zwanger kan worden...
@ Meiden....hier helaas niks te melden! Voel me momenteel doodziek en beroerd; heb migraine! Liefs Marjo
@ Stienke....het moet he! Zit niks anders op! Heb nu contact met een medium en die zegt dat ze me kan toevertrouwen om de hoop niet op te geven en me wens proberen te realiseren. Klinkt zo makkelijk he! Niet dat ik hier echt vertrouwen in heb, maar toch leuk te horen! En je weet het maar nooit he! We grijpen alles aan! Liefs Marjo
Ik doe dat ook hoor, en op de paraview heb ik al vaak gehoord dat ik moeder word, en ik put daar wel kracht en hoop uit!
Zometeen afspraak met me huisarts voor de uitslag van de 24-uurs bloeddrukmeting. Was over de hele dag gemeten te hoog. Ben eens benieuwd wat ze nu gaat zeggen of doen. Duimen hoor! Oh en nog ff een vraagje: ** Wie heeft ervaring met een zaaddonor en wil die met ons delen?** (evt. optie met hubbie's zwakke zaad) Stuur me dan een pb. Alvast een prettig weekend en tot gauw! Liefs Marjo
Ik weet zelf dat mijn zusje naar Belgie moest uitwijken omdat ze daar ook met heel zwak zaad aan het werk gaan.(Sorry voor de rare omschrijving). Geen idee wat er allemaal precies gebeurt maar mijn zusje vond het net 1 stap te ver gaan. Ze heeft zich heel ernstig afgevraagd of je wel met slechte kwaliteit zo aan het werk moet gaan en het werd niet vergoed en je moet natuurlijk veel weg naar Belgie omdat het daar moet gebeuren. Hun hebben toen besloten om er een streep onder te zetten omdat ze geen donor wouden. Donor is inderdaad nog een optie. Groetjes Erna
Wil je de ervaring of de zaaddonor delen? ahh nee hoor... flauw... Er zijn hier toch een paar lesbische vrouwen op het forum die met IUI van een zaaddonor zwanger zijn geworden? Ik zou je oproepje even op het IUI-topic plaatsen. Hoe staat jouw man hier trouwens in? Ik bedoel, met IVF/ICSI is het toch wel gelukt om embryo's te 'maken', dus dan is de kwaliteit van het zaad van je man voor die behandeling toch voldoende gebleken? (of zeg ik nu iets heel raars.... heb geen ervaring hiermee moet ik zeggen)
Ik denk ook dat een zaaddoner niet zoveel uithaald eerlijk gezegd. Omdat er wel embryo's ontstaan die goed genoeg zijn om terug te plaatsen. Anders had je arts deze optie wel aangekaart. Overleg deze optie anders meteen...voor je je er in verdiept. De wachtlijsten zijn trouwens ook gruwelijk dus dat haal je niet qua leeftijd ben ik bang.....tenzij je een eigen donor zou hebben dan... Elmo
Muuske,qua zaaddonor kan ik je (helaas...) veel info geven,mijn hubbie is 100% onvruchtbaar..... Wat betreft de wachtlijsten,ook daar zit heel veel verschil in.Wij konden binnen 3 maanden starten met een voor ons onbekende donor. Wil je meer info,stuur me dan een pb'tje Ps: wil je nog wel ff vermelden dat als mijn hubbie ook maar enigzins vruchtbaar zou zijn,dan gingen wij niet voor een donor.Zoals eerder vermeld,er zijn toch emmies ontstaan bij jullie,dus denk er héél goed over na!
@ Patricia....inderdaad we doen het uiteraard ook liever zonder donor! Was ook maar een optie! Wil gewoon dolgraag nog een beeb en we stuiten steeds op hetzelfde probleem: te weinig goede zwemmers! Hoest nu met jou? Liefs en stuur maar vrijblijvend info via een pb als je wil. Marjo
Muuske, Hoezo te weinig zaadcellen? Er ontstaan toch embryo's? Dan zijn er toch voldoende? Groetjes Nina
@ Nina....Dat wel, maar er is maar 15% beweeglijk en dat is niet echt veel! En aangezien dit onze allerlaatste kans wordt.... Liefs Marjo