** Update Muuske64 **

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door muuske64, 1 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muuske64

    muuske64 Fanatiek lid

    15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
  2. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Tjah... had je nog op andere reacties gerekend dan :-D ?
     
  3. muuske64

    muuske64 Fanatiek lid

    15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Eigenlijk wel! Had gehoopt dat iemand mijn onrust weg kon nemen!
    Maar helaas.... :oops: Had het kunnen weten!

    Liefs Marjo
     
  4. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Jou onrust kan helemaal niemand wegnemen denk ik Muuske.....
     
  5. muuske64

    muuske64 Fanatiek lid

    15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Niet helemaal, maar sommige komen er wel behoorlijk dichtbij!
    Maar anderen daarentegen, slagen er steeds opnieuw in ze te vergroten!

    Liefs Marjo
     
  6. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Jah, dat is het nadeel van alles hier voorleggen. Iedereen heeft andere ervaringen.
    Je hoort positieve dingen maar ook negatieve.... That's life
     
  7. Davalee

    Davalee Actief lid

    24 jul 2007
    156
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Lieve Marjo,

    Ik vind echt dat je je te druk maakt en dat zal wel een beetje je aard zijn en begrijp me niet verkeerd hoor maar je kunt je beter met andere dingen bezig gaan houden want wat jij doet , je veranderd er niks aan. Iedereen heeft grote verlangens naar een beeb maar ik weet ook dat als ik alle signalen moet gaan bestuderen op wat soort dingen dat ik mezelf gek maak en dat is iets wat ik al helemaal niet wil want de enige controle die ik op mezelf kan hebben is lekker in mijn vel te zitten en niet teveel stress te hebben want dat maakt echt uit hoor. Stress is slecht voor alles. Je vindt dit misschien helemaal geen leuk bericht maar goed ik wil je toch een beetje advies geven dat je gemoeds toestand beter wordt. Ik temp nooit, heb het wel gedaan maar daar werd ik gek van. Weg met dat ding heb ik gedacht en ik denk dat jij dat ook moet doen. Is beter voor je.
     
  8. muuske64

    muuske64 Fanatiek lid

    15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Elmo....Weet het meid! Loop al wat langer mee dan jij! Helaas.... :oops:
    Maar weet ook dat sommigen gewoon heel bot kunnen zijn t.o.v. andere mensen!
    En anderen juist gevoelig zijn en meer rekening met je houden!
    Maar nu moet ik weer gaan oppassen, want dit zal voor sommigen onder ons wel weer aanleiding zijn tot het starten van een hele discussie! :oops:


    **Einde discussie** ;)

    Liefs Marjo
     
  9. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Nou omdat jij al wat langer meeloopt....
    Heel veel succes verder dan he, kan ik je niet meer helpen.
     
  10. muuske64

    muuske64 Fanatiek lid

    15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Thanx!

    Liefs marjo
     
  11. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.589
    65
    48
    Muuske.

    Ik denk dat iedereen het beste met je voor heeft hier.
    Iedereen wil je steunen.
    maar als jij elke keer zo terug valt op je temperaturen en je daar helemaal op vastketend en tig keer adviezen krijgt om te stoppen en daar je rust in te vinden maar deze gewoon aan de wilgen hangt kan ik mij voorstellen dat het ophoud om je vragen hier in te beantwoorden.

    Zijn er dan nog steeds verwachtingen dat je spontaan zwanger kan worden?
    Dacht dat de zwemmers wel heel slecht waren meen ik te begrepen hebben.
    Nogmaals saboteer die termometer. je bent er nu een slaaf van geworden en dat lijkt mij niet de bedoeling.
    LIEK
     
  12. muuske64

    muuske64 Fanatiek lid

    15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
  13. muuske64

    muuske64 Fanatiek lid

    15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Kaley....hoest nu met je meid? Zie dat we gelijk lopen!
    Wil je ff heel evel suc6 wensen en we gaan ervoor! ;)

    Liefs Marjo
     
  14. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    zoals je in het topic in de lounge "hoe geef jij je mening" kunt lezen, zie je dat ik altijd eerlijk ben en probeer iemand niet te kwetsen, zo ook bij jou, jammer genoeg vat jij de dingen die ik je wel eens adviseer op de een of andere manier "verkeerd en bot" op....

    ik ben nou eenmaal niet iemand die gaat zeggen "goh marjo, ik zou niet weten wat al die symptomen betekenen, maar je zou zeggen dat je zwanger bent" :(

    de kans op is zoals je weet heel erg klein (hij is er maar is klein) focus je niet op elk dingetje dat weer net ff anders is dan de vorige keer, dat probeert iedereen (waaronder ik) je elke keer weer duidelijk te maken, het gaat op een gegeven moment tussen je oren zitten...

    geen er niet te veel acht aan en je merkt er ook "weinig" van...

    wat betreft die termometer, die moet je echt gewoon de deur uit pleuren, die maakt je helemaal gek, daar is niets bots aan, mensen tempen om te zien of en zo ja wanneer ze ongeveer een eisprong hebben, daarna is het klaar...

    bij jou niet, je weet dat je een eisprong hebt, je weet nu onderhand lijkt mij (omdat je al zo lang mee loopt) wel wanneer ongeveer je eisprong is, en mede doordat je al zolang mee loopt moet je nu toch ook onderhand wel weten wanneer de beste kansen zijn om zwanger te worden....

    dus tja, bij deze sorry als ik je ergens mee gekwetst heb, zeer zeker niet de bedoeling, maar probeer eens een keer wat te doen met de adviezen die de mensen je geven, ze zijn allemaal stuk voor stuk (ook die van mij) goed bedoeld, jammer genoeg pik je dat niet op....

    en nee zoals je aangeeft in het topic over een mening geven zoek ik geen topics op waar ik een flinke discussie kan "uitlokken" ik open zelf bijna nooit geen topics, en geef ik verscheidene topics mijn mening, en bij de een is dat een discussie topic, bij de ander weer iets anders....dat krijg je op een fora verschillende topics en verschillende reacties en antwoorden....

    succes muus
     
  15. Joycie02

    Joycie02 Bekend lid

    12 apr 2007
    635
    0
    16
    Elmo, Lieke en Smoekie hebben wat mij betreft voor 1000% gelijk. Ik denk ook dat Muuske een slaaf is van de thermometer en dat het haar helemaal gek maakt. En dat je na zolang tempen toch echt wel moeten weten wat een dip of een verhoging betekent. Daarvan zou je geen bevestiging nodig hebben dmv het posten van een topic.

    Maar meiden....het gaat weer dezelfde kant op als in Muuskes eerdere topic. Iedereen bedoelt het goed (ik heb toen ook paar keer gereageerd), maar ze wil er toch niet naar luisteren :rolleyes: Dat topic heeft ze toen gesloten met het verzoek om niet meer te reageren als je kritiek hebt. Ze heeft toen ook aangegeven wat minder actief te zijn. Inmiddels reageert ze weer op erg veel topics en vliegen de vragen ons weer om de oren.

    Dat is haar goed recht en ik ik hoop ook echt voor haar dat het alsnog goed gaat komen voor haar. Ik zou niet graag weten hoe het voelt als het 5 voor twaalf is en je hebt nog maar één kans.

    Maar laten we alsjeblieft ophouden om haar te waarschuwen, want jammer genoeg wil ze er gewoon niet naar luisteren ](*,) , al hebben we het met z'n allen nog zo goed voor met haar....

    Nu roept het zowel bij haar als bij degene die reageren alleen maar irritatie op en daar wordt niemand beter van....

    Zo dat ben ik even kwijt....en ik had me nog zo voorgenomen om in dit nieuwe topic van haar niets te schrijven :| :(

    Groetjes, Joyce
     
  16. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    :oops:

    ja je hebt ook gelijk joycie....
     
  17. Flam

    Flam Fanatiek lid

    10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Ik heb een periode gehad in deze 2 en en half jaar dat ik heel
    gefixeerd bezig was. Eerst een tijd temperaturen ( op aanraden van de
    dokter) daarna heb ik 3 maanden eisprongtesten gedaan (werkte
    perfect bij mij) Ik heb de resultaten van deze 6 maanden op geschreven:
    Dus maand 1: dag 11 eisprong Maand 2: dag 10 eisprong enz.
    Hier heb ik voor mij een soort : belangrijke sex-dagen van gemaakt! (klinkt
    een beetje banaal..ha..ha) Van dag 9 t/m 13 in de cyclus zorgen
    dat je het regelmatig doe en daarna was voor mij de kous af met testen.
    Heeft mij heel erg geholpen met het niet teveel focussen en het is voor
    mij een stuk relaxter geworden. Misschien is het voor mij ook wat
    makkelijker want ik heb een heel regelmatige cyclus.
    Groetjes Erna ;) ;) en ik steun je in het minder gefixeerd raken ;)
     
  18. Soraya

    Soraya Bekend lid

    30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Beste Muuske!

    Sorry dat ik weer inbreek, maar hoe kun je nu tegen Elmo zeggen dat je al wat langer meeloopt? Je kent haar geschiedenis toch? Wat bedoel je er precies mee? En je schat haar reactie op deze opmerking ook niet op waarde ben ik bang. Ze bedoelt het goed en dan 'trap' je haar zo de grond in. Tenminste, zo voelde het voor mij. Je hebt het niet in de gaten denk ik maar toch heel jammer! Excuses dat ik me ermee 'bemoei', maar ik vond die opmerking even niet kunnen.

    (Sorry Elmo, ik hoop dat je het niet erg vind dat ik dit zo zeg, maar de opmerking raakte me, hormonen misschien ;))

    Ik hoop niet dat je dit topic nu ook weer op slot wil gooien, want dit blijft terugkomen. Je kunt wel met een knipoog zeggen "einde discussie', maar mijn gevoel zegt dat die knipoog wel achterwege gelaten kan worden. Laat het toch wat meer los.... Voor je eigen bestwil! Probeer het in elk geval.

    Je schrijft: Nu zeggen velen gooi die thermometer de deur uit die maakt je gek. Is ook wel zo misschien maar is het niet raar dan dat me temp zo schommelt?. Lees het nog eens terug en lees je dan wat ik lees? Ik lees dat je totaal niet luistert naar wat mensen met de beste bedoelingen adviseren, namelijk dat je jezelf gek maakt. Je zegt het is misschien wel zo, MAAR... Ja, maar = nee.

    Ik blijf voor je hopen dat het op een goede dag die hopelijk snel komt lukt!
     
  19. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Soraya, ik stuur je ff een pb ;)
     
  20. Niet meer actief

    Hey muus

    Gaat allemaal goed met me na mn Mk weer een nette cyclus van 28 dg
    weer volop klus tijd geweest hahah en vanavond ook nog even ik moet alles plannen he aangezien hubbie niet altijd thuis zit 3 dg in de week op hotel vanwege zn werk

    maar ach ikkan goed plannen alleen de richting niet waar die zaadcellen naar toe moeten hahaha ze zwemmen alle kanten op lijkt het hihi
    meis maak je niet druk als het ons nog word gegund an komt alles goed

    ik maak me niet zo druk om alles leef nu en vandaag en nog niet morgen alles wat op mn pad komt heeft een reden en alles wat niet op mn pad komt ook ...

    maar even over die temp heb ik ook een tijdje gehad muus ik sta onder behandeling bij een Gyn in UMCG en vertelde het daar ook dat mn temp steeds hoog bleef ook als ik ongie was ze vertelde mij door dat je lichaam bezig is met hormonen en alles weer in werking word gezet omdat je er nu eenmaal mee bezig bent zegt een temp ook niet altijd alles

    heeft ook met je dag te maken stress....zware dag....te laat naar bed ....niet kunnen slapen ....alles speelt een rol dus ik ben ermee opgehouden omdat ik niet op mn temp kon vertrouwen het enige waar ik op vertrouw is mn lichaam ik zei het allemaal wel en geniet van alles en iedereen om heen en laat me niet gek maken want dat werkt ook averechts

    zoals een wijs iemand ooit zei niet teveel stil staan bij wat je graag wilt want alles wat je wilt en in je hoofd zit komt vanzelf als het je is gegund want er is nog steeds een hogere en sterkere kracht hierboven en wat ik zou zeggen

    A Dream is a wish your heart makes en niet je hoofd

    dus vertrouw op je lichaam en ontspan en geniet van 1 moment opname en dan zul je zien je dromen worden beloond

    su6 meis liefs kaley
     

Deel Deze Pagina