** Update Muuske64 **

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door muuske64, 1 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muuske64

    muuske64 Fanatiek lid

    15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Lekker achter me rug om over me roddelen Elmo? ;)

    :oops: :oops: :oops: :oops:
     
  2. muuske64

    muuske64 Fanatiek lid

    15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Soraya....je vatte dit gezegde, evenals Elmo, verkeerd op! :oops:
    Zo bedoelde ik het gelemaal niet!
    Ik wilde aangeven dat ik al wat ouder ben dan Elmo.
    Was niet fout bedoeld! Helaas werd het verkeerd opgevat! :oops:
    Mijn excuses!
     
  3. muuske64

    muuske64 Fanatiek lid

    15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Meiden....hier wordt vaak gezegd dat ik niet wil luisteren.
    Moet dat dan?
    Heb toch ook recht op mijn eigen mening he! ;)
    Dit zal wel weer een discussie uitlokken, maar daar ga ik dus niet op in!
    En meiden....leg mijn woorden niet steeds op een weegschaal! Wordt irritant hoor!
    Meer zeg ik hier niet over!

    Liefs Marjo
     
  4. appeltje

    appeltje Niet meer actief

    Waarom post je dan vragen op een forum? Dan krijg je antwoorden. En helaas zijn dat niet altijd de antwoorden die je wilt horen.

    Maar is een weblog niet iets voor jou? Dan kan je je verhaal doen, zonder al teveel interactie met lezers. Via web-log.nl of punt.nl kan je makkelijk een weblog maken en je frustraties van je afschrijven. Daarnaast is het een leuke bezigheid ook nog! :)
     
  5. Joycie02

    Joycie02 Bekend lid

    12 apr 2007
    635
    0
    16
    Waar slaat dat nou weer op? Zet Elmo haar reactie niét in jouw topic, is het wéér niet goed....
     
  6. muuske64

    muuske64 Fanatiek lid

    15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    :oops: :oops: :oops: :oops:

    Sorry hoor! Ik stel vragen omdat ik graag raad wil hebben of advies.
    Maar sommige van jullie hameren steeds op hetzelfde!
    Vind trouwens toch niet dat iedereen hier hetzelfde wordt behandeld!
    Sommige, waaronder ik, zijn jullie pispaatltje! :oops:
    Oke ik vraag veel, ben vaak paniekerig en maak me vaak en snel zorgen. Reageer ook vaak anders dan jullie, maar accepteer dat gewoon en als het je niet bevalt, negeer me gewoon!
    Zo lopen al mijn topics uit op hetzelfde! Begint vervelend te worden! :(

    :oops: :oops: :oops: :oops:
     
  7. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Wat ik een beetje jammer vind Muus, is dat iedereen die hier reageert het beste met je voorheeft. Hoe moeilijk en confronterend het soms voor je is, ik denk toch dat je dit in je achterhoofd moet houden.
     
  8. muuske64

    muuske64 Fanatiek lid

    15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Jaja....zal best wel! Nou sorry het werkt op mij averechts! :oops:
    Op die manier krijgt dit forum hier voor mij een nare bijsmaak!
    Jammer, want ik heb ook met sommige mensen een prima contact! :oops:
     
  9. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0

    Wat heeft het ermee te maken dat jij ouder bent ? Zoals het bij iedereen overkwam is het zo van ik loop al langer dan jij in de mm molen….

    Leeftijd doet er hier niet doe (dat zeg je zelf toch ook vaak genoeg)….

    je geeft zelf al aan dat je graag raad en advies wilt hebben, maar als men je dan raad en advies geven leg je dat naast je neer omdat het niet het advies is wat je wilde horen.

    Jij pakt enkel op wat je wilt horen (lezen) en de rest doe je niets mee….

    Ik snap daarentegen niet waarom je zoveel vragen blijft stellen omdat je met de antwoorden toch niets doet, ik vindt het een heel goede optie om een weblog over jezelf te maken.

    Je voelt je een “pispaaltje”dat is wat anders dan dat je het pispaaltje bent…


    Je zou zeker gezien je leeftijd ook eens wat meer zelf kunnen doen ipv elk dingetje breed uit te meten en naar antwoorden te vragen waar niemand antwoord op heeft….vindt het dan ook een belachelijke zin dat je bedoelt dat je ouder bent dan Elmo, al bedoel je het anders, dan het overkomt, dan nog komt het zo over als dat je door je leeftijd (ouder) ook “wijzer” zou zijn dan Elmo…en dat moge duidelijk zijn geworden dat ben je dus niet.

    Google is een heel mooi iets en geeft meer antwoorden dan wij je kunnen geven, en de antwoorden die soms gegeven worden zijn voor jou niets meer dan gebakken lucht want je hecht daar geen interesse aan…

    Men probeert je hier te helpen (ja ook ik) want doordat je er zo overdreven mee bezig bent houd je het misschien zelf wel tegen….je wilt met alle geweld een beeb ik weet hoe graag je een kind wil dat willen we allemaal maar niet ten koste van alles, en zo lijkt het bij jou nu wel te gaan…hoe vaak zie je wel niet bij vrouwen die het op een gegeven moment een beetje “los laten” dat ze ineens zwanger zijn…omdat het net is of er een soort van blokkade in het lichaam lijkt te zijn opgeheven….

    Heb hetzelfde meegemaakt, wij konden op de “normale” manier ook geen kind meer krijgen (tenminste de kans was minimaal) maar juist doordat we zo dachten het lukt ons zelf niet we zijn aangewezen op de mm zal er misschien in mijn lichaam toch onbewust iets zijn geweest waardoor het ineens wel gelukt is (zwanger worden)….

    Probeer hoe moeilijk ook er iets minder mee bezig te zijn, en begin met dat temp ding de deur uit te pleuren….je maakt jezelf gewoon helemaal gek……
     
  10. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    maar kun je dan niet uit proberen te leggen wat je dan wel wilt horen?

    wat werkt bij jou wel goed?

    wil je dan alleen maar reacties van mensen die gaan liegen?


    want zo komt het nu over, iedereen weet dat het je grootste wens is nog een kleine te mogen krijgen, en iedereen gunt je dat ook, maar niemand gunt het je dat je er zo verschrikkelijk mee bezig bent dat het alles overheersend is en dat juist dat er misschien wel voor zorgt dat je je eigen wens in de weg staat...

    zolang je niet open staat voor de adviezen en raad gevingen van andere zal dat zo blijven....

    dan kun je maar net zo goed dit topic ook weer op slot gooien, weer een nieuwe openen en daarin vermelden dat je geen antwoorden - adviezen en raad wilt. :(
     
  11. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Jammer dat je het zo ervaart. Dat komt misschien omdat je er niet van een afstand naar kunt kijken. Ik lees de reacties namelijk anders. Mensen die je niet de moeite waard vinden, reageren namelijk niet.
    Zo kan je het ook zien!
     
  12. muuske64

    muuske64 Fanatiek lid

    15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    :oops: :oops: :oops: :oops:

    @ Meiden....kap ermee voorlopig. Word hier DOODZIEK van!
    Alles wat ik zeg of doe lokt een disussie uit!
    Laat een mens in zijn/haar waarde aub!

    :oops: :oops: :oops: :oops:
     
  13. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Laat maar dan! Jij denkt dat ook ik het verkeerd bedoel, maar dat heb je dan mooi mis. Als je het niet wil zien, doe dan maar lekker je oogkleppen op. Dag Muus! Ik hoop dat het ooit mag lukken.
     
  14. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0

    misschien dat je het eens van de andere kant zou kunnen bekijken Muus...

    Iedereen die hier antwoord op jou geeft, gunt je van harte nog dat wonder waar je op hoopt, maar er is niemand (kan het me tenminste niet voorstellen) die graag ziet dat iemand zichzelf in de weg zit....

    en dat is wat er is Muus je zit jezelf in de weg, overal zoek je iets achter, is het niet in de positieve zin, dan wel in de negatieve zin...

    probeer je eens gewoon aan je wens "over te geven" en af te wachten of het je gewoon nog gegeven is door moeder natuur...

    door alles uitgemeten te willen hebben (je temp - je buikpijn - hoe je je voelt etc etc) maak je je zelf gek...daar is niemand mee gebaat, je omgeving niet maar jijzelf zeer zeker niet....


    iedereen laat je in je waarde Muus ik zie geen enkele reactie van niemand niet (die van mijzelf incluis) waaruit blijkt dat dat niet zo is...

    misschien zou je je eigen reacties een terug kunnen lezen en je proberen voor te stellen dat ze van een ander zouden zijn, en dan kijken wat voor advies je diegene zou geven....

    misschien dat je dan tot dezelfde antwoorden en adviezen zou komen als jij nu krijgt....

    kortom wat zou je een ander adviseren die in hetzelfde schuitje zou zitten als jij? probeer dat advies dan ook op te volgen van jezelf.
     
  15. muuske64

    muuske64 Fanatiek lid

    15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Ben gewoon heel onzeker! Heb mezelf ook niet gemaakt!
    Einde discussie!

    :oops: :oops: :oops: :oops:
     
  16. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    dat weet iedereen Muus dat je onzeker bent, en dat geeft ook niks, je bent de enige niet hoor, er zijn zoveel mensen onzeker....

    het enige wat men probeert is je adviezen en raad te geven, maar als de antwoorden je niet uitkomen wil je er niets van weten...

    vandaar dat ik net ook zei, lees je eigen reacties (vragen) eens terug, en probeer je voor te stellen dat ze van een ander zijn, en vraag jezelf dan eens af welk advies je "die ander" zou geven....

    succes in ieder geval.
     
  17. Joycie02

    Joycie02 Bekend lid

    12 apr 2007
    635
    0
    16
    Laat maar Smoekie, ik merk aan je reactie dat je er nog een positieve draai aan wilt geven, maar het heeft toch geen zin, helaas..... :confused: ](*,)

    Groetjes, Joyce
     
  18. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Nee hoor Muuske,
    Ik handel deze discussie, buiten jouw topic om, af. Dat wilde je toch?
     
  19. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

    :(: kom op zeg..
     
  20. Flam

    Flam Fanatiek lid

    10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Wat een drama op dit forum.
    Ik durf er bijna niet meer op te lezen en
    wat een verhitte discussies!
    Of kennen we elkaar allemaal persoonlijk
    dat de discussies zo hoog oplopen?
    Is een afkoelperiode voor iedereen een idee :(:

    Als we nu met z'n allen even diep ademhalen en
    voor zichzelf beslissen of je nog wilt reageren op dit
    forum of dat het je teveel energie kost en dit forum
    vanaf nu gaat vermijden dan bedaren de gemoederen
    misschien wat en is het toch mogelijk om door te gaan.

    Snap best dat iedereen anders denkt en redeneert
    maar op dit forum lopen de discussies zo hoog op.
    Ernie probeert alles te bedaren :(
    ... :(
    ;)
    :)
     

Deel Deze Pagina